افتتاح فروشگاه مرکزی بلانتون در یکی از مراکز اصلی عرضه لوازم خانگی کشور +ویدیو
اخبار لوازم خانگی

افتتاح فروشگاه مرکزی بلانتون در یکی از مراکز اصلی عرضه لوازم خانگی کشور +ویدیو

 فروشگاه مرکزی بلانتون روز گذشته 28 بهمن 1402 در خیابان شریعتی تهران راه اندازی شد.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران»،  فروشگاه مرکزی بلانتون روز گذشته 28 بهمن 1402 با حضور احمدرضا شریفی؛ مدیرعامل برند بلانتون، عباس ابهری؛ قائم مقام برند بلانتون، امیر حسین دولتی؛ مدیر بازاریابی و فعالین این حوزه افتتاح شد.

عباس ابهری؛ قائم مقام برند بلانتون ضمن ابراز خرسندی از افتتاح برندشاپ بلانتون در یکی از مراکز اصلی عرضه لوازم خانگی کشور عنوان کرد: این مجموعه در تمامی بخش ها (لوازم خانگی کوچک و بزرگ) فعالیت می کند و امکان خرید محصولاتی مانند یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون، اتوبخار، جاروبرقی، دستگاه تصفیه هوا و …. برای مشتریان فراهم شده است.

 

وی ادامه داد: محصولات بلانتون با خدمات پس از فروش همتا سرویس ارائه می شوند که توسعه شبکه توزیع و خدمات پس از فروش به منظور دسترسی بهتر مشتریان به کالاهای ساخت این شرکت از برنامه های این گروه صنعتی است.

امیر حسین دولتی؛ مدیر بازاریابی بلانتون در ادامه گفت: راه اندازی شوروم مرکزی بلانتون امکان بررسی کیفیت محصولات را از نزدیک امکان پذیر کرده و مشتریان می توانند با خیالی آسوده محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

بلانتون یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی است که از تنوع محصولات برخوردار است و تقریبا تمامی اقلام ریز و درست خانگی در سبد کالای این شرکت قرار می گیرد. افتتاح برندشاپ بلانتون در خیابان شریعتی تهران با هدف دسترسی بهتر مشتریان به تولیدات این برند صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟