شوفاژهای برقی
اخبار لوازم خانگی

ارزان‌ترین شوفاژ برقی های موجود در بازار+مشخصات و قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فصل پاییز و زمستان جزو فصل های سرد هستند و با ورود به این فصول باید منتظر ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فصل پاییز و زمستان جزو فصل های سرد هستند و با ورود به این فصول باید منتظر هوای سرد باشیم و برای گرم شدن خود و فضای خانه باید از وسایل گرمایشی موجود در بازار استفاده کنیم. شوفاژهای برقی یکی از سیستم های گرمایشی موجود هستند که خریداران به قیمت شوفاژ برقی توجه ویژه ای دارند.

از سیستم های گرمایشی موجود در بازار ایران می توانیم به انواع پکیج، اسپلیت، کولر آبی، بخاری گازی و برقی و شوفاژ و …. اشاره کنیم.

شوفاژ برقی نوعی بخاری است که درون این سیستم گرمایشی بجای آب از روغن پر شده است. المنت های تعبیه شده در دستگاه باعث گرم شدن روغن و حرکت آن در پره های رادیاتور می شود و گرم شدن پره ها محیط را نیز گرم می کند.

از مزایای شوفاژ برقی می توان به کاربری آسان، نصب راحت، سرویس و نگهداری ارزان، تنوع در اندازه، روغن دائمی دستگاه و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.

شوفاژهای برقی با توجه به مصرف برق بالایی که دارند برای خانه های بزرگ قابل استفاده نیستند امروزه در اکثر خانه ها و ساختمان ها از سیستم های گرمایشی مختلفی با توجه به متراژ و توان مالی هر خانواده ای استفاده می شود.

گفتنی است، شوفاژهای برقی نیاز به سیستم الکتریکی پرقدرت و عایق کاری بالایی دارند.

برای نصب شوفاژ برقی باید سیم کشی ساختمان با عملکرد آن همخوانی داشته باشد در بسیاری از منازل قدیمی که سیم کشی ساختمان ها به روز نیست امکان استفاده از شوفاژ برقی وجود ندارد.

در ادامه این مطلب لیستی از قیمت لوازم خانگی که قیمت شوفاژهای برقی موجود در بازار با مشخصات و قیمت برای شما گردآوری شده است.

ارزان ترین شوفاژهای برقی

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟