میزهوشمند یا یخچال
اخبار لوازم خانگی

میز هوشمند یا یخچال/عصر یخبندان در خانه های هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، واژه و مفهوم خانه هوشمند طی سال های اخیر به وفور شنیده شده و بخشی از بازار ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، واژه و مفهوم خانه هوشمند طی سال های اخیر به وفور شنیده شده و بخشی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است. لوازم خانگی خانه های آینده از راه دور و از طریق اپلیکیشن های موبایل کنترل شده و امکان ارتباط آن ها با یکدیگر وجود دارد. میز هوشمند کوسنو از جمله محصولاتی است که انتظار می رود در آینده ای نه چندان دور به تولید انبوه برسد و امکان دسترسی به آن در سراسر جهان وجود داشته باشد.

این میز قهوه هوشمند یک اکسسوری خانه هوشمند تلقی می شود که زندگی را مدرن و جذاب تر کرده و سطح جدیدی از زندگی راحت را معرفی می کند.

میزهوشمند یا یخچال

طراحی جذاب و کارایی فوق العاده میز هوشمند کوسنو منجر شده تا در مرکز توجه قرار بگیرد و لذت زندگی برای کاربران خود دوچندان کند. این محصول جالب می تواند به عنوان یک میز در اتاق پذیرایی، اتاق خواب، محل کار و یا اتاق سرگرمی قرار بگیرد. در واقع، در داخل این میزقهوه هوشمند یک یخچال قرار گرفته که کاربران می توانند نوشیدنی های خود را در داخل آن قرار دهند.

میز هوشمند یا یخچال

درب میز قهوه هوشمند کوسنو از بالا باز شده و می توان از سه روش فشار دکمه، اپلیکیشن های گوشی هوشمند و یا فرمان صوتی درب آن را باز کرد. به لطف چراغ های ال ای دی و اسپیکرهای بلوتوث استریو این میز هوشمند، می توان موزیک مورد نظر خود را پخش کرد و ازآن در مهمانی ها بهره برد.

قابلیت دیگری که جذابیت های این محصول همه کاره را دوچندان کرده، سیستم شارژ وایرلس است که کاربران با قرار دادن گوشی همراه ویا تبلت های خود در روی میز می توانند به راحتی ابزارهای خود را شارژ کنند.

ویژگی های میز هوشمندکوسنو تنها به این جا ختم نمی شود، این لوازم خانگی هوشمند مجهز به دستیار صوتی گوگل بوده و در نتیجه از طریق فرمان های صوتی نیز کنترل می شود.

کاربران می توانند با استفاده از فرمان های صوتی ساده به هرگونه اطلاعاتی دسترسی داشته و از سرویس هایی نظیر اسپاتیفای لذت برند. امکان تنظیم چراغ های ال ای دی، سفارش غذا، تنظیم ساعت ویا اطلاع از وضعیت آب و هوا نیز از طریق این دستگاه هوشمند وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟