کولرگازی 30000 اجنرال
اخبار لوازم خانگی

هر آنچه که باید از کولرگازی 30000 اجنرال بدانید+مشخصات و قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کولر های اجنرال یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران هستند. هنوز هم ...

رسول غروبی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کولر های اجنرال یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران هستند. هنوز هم بسیاری از مردم در منازلشان کولرهای پنجره ای قدیمی اجنرال را استفاده می کنند و از کیفیت و دوام آن رضایت دارند. پیش از اینکه کولرگازی 30000 اجنرال را بررسی کنیم جالب است بدانید شرکت اجنرال در واقع یک زیرگروه از شرکت فوجیتسو جنرال است که با هدف دستیابی به بازار خاص خود راه‌اندازی شده است و محصولاتش به لطف قدمت بیش از پنجاه سال، باکیفیت بسیار بالایی عرضه می شوند.

کولرگازی 30000 اجنرال

در ذهن اکثر ما کمترین انتظاری که از شرکت های ژاپنی داریم کیفیت بالا، دوام و خدمات پس از فروش مناسب است. باید دقت کنیم که اجناس تقلبی زیادی با این برند در بازار وجود دارد. مهم ترین دلیلش شهرت و قیمت بالاتر برند اجنرال از کولرهای متفرقه چینی است و این محصولات با کمی دست‌کاری وارد فروشگاه های نامعتبر می شود. توصیه می کنیم لوازم خانگی مورد نیاز خود را از نمایندگی ها یا فروشندگان خوش‌نام شهرتان تهیه کنید.

مدل های کولرگازی 30000 اجنرال

از سری های سال 2018 این شرکت می توان به 2 مدل زیر به عنوان نمونه اشاره کرد:

ASGA30FETA/AOGA30FETA – 30000 BTU (2.5 Ton)

مدل ASGA30FETA با قدرت خنک کنندگی و پرتاب باد عالی مناسب دفاتر کار بزرگ، ویلاها و خانه های ییلاقی هستند. پرتاب باد حدود 12 متری کولر اجنرال سرعت خنک کنندگی بالای آن را نشان می دهد.

ممکن است برایتان پیش آمد باشد که در ساعاتی که کولر منزل خود را روشن نموده اید متوجه اختلاف دمای شدید بین نقاط مختلف منزل شده اید؛ اما کولرگازی 30000 اجنرال به دلیل برخورداری از توانایی پخش باد در همه ابعاد اتاق می تواند خنکی یکنواختی را در کل فضا ایجاد نماید.

کولرگازی 30000 اجنرال

شرکت اجنرال در سال 2003 موفق به دستیابی به فناوری تمیزکنندگی خودکار Automatic Self Cleaning Filters شد. ازآنجایی که رطوبت عامل اصلی رشد و نمو باکتری ها و عوامل بیماری زاست، کولرها بعد از خاموش شدن نیز تا مدتی روشن می مانند تا رطوبت را کاملاً خشک کنند.

این کولر دارای طراحی ظریف بوده و نصب آن در فضاهای کم امکان پذیر است. قسمت داخلی این مدل با وزن حدود 14 کیلوگرم و ابعاد 620 x 790 x 228 میلی متر و قسمت کمپرسور آن با ابعاد 620 x 790 x 228 میلی متر و وزن 61 کیلوگرم ساخته شده است.

رقبای دیرینه این شرکت یعنی Samsung و LG از لحاظ ظاهری دارای طراحی زیبا و دلپذیری هستند اما متأسفانه در این مورد اجنرال فقط می تواند نمره ی قبولی بگیرد.

ال جی و سامسونگ

شاید به دلیل تمرکز شرکت بر روی کیفیت و کارایی کولرها، به این ظاهر ساده خود اکتفا می کند. کولرهای اجنرال برای کار در دماهای بالا خوش آوازه هستند و شاید به همین دلیل برای کسانی که کارایی کولر نسبت به ظاهر آن برایشان اولویتی بالاتر دارد بهترین انتخاب است.

یکی از نکاتی که در خرید کولرگازی همواره باید به آن توجه داشت مصرف برق و بهره‌وری انرژی آن است. کولرگازی 30000 اجنرال با رده A+ برای حالت گرمادهی و A+++ برای حالت سرما بازدهی مناسب انرژی را نشان می دهد.

کولرگازی 30000 اجنرال دارای یک موتور اینورتر است که برای تنظیم بهتر دما از آن بهره می برد. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که موتور اینورتر چه تفاوت ها و مزایایی دارد. اینورتر از جدیدترین فناوری های پیشرفته به کار رفته در اسپیلیت ها هستند که با کمترین مصرف برق سرعت موتور را تنظیم می کنند. این موتورها عمدتاً عمر بالاتری نسبت به نسل های پیشین هستند زیرا فناوری اینورتر مانع آسیب های نوسانات برق به کمپرسور اسپیلیت می شود. اینورتر ها در کاهش هزینه برق شما حیرت انگیز هستند پس اگر تمایل به خرید یک کولر جدید دارید کافی است با پرداخت قیمتی بالاتر برای اینورتر و داشتن یک نگاه بلندمدت صرفه جویی مناسبی در هزینه برق خود داشته باشید.

کولرگازی 30000 اجنرال

اگر نگران فرسایش کندانسور در طول زمان هستید یا در گذشته شاهد پوسیدگی بدنه کولرهای خود بوده اید باید بگوییم شرکت اجنرال با بهره گیری از فناوری ها و ابتکارات لازمه توانسته مقاومت و عملکرد خوب دستگاه های تولیدی خود را حتی در دماهای بالا تضمین کند.

کولرهای پنجره ای قدیمی دارای صدا و لرزش قابل توجهی بودند؛ اما در مدل های اسپیلیت به دلیل اینکه بخش اصلی کولر در بیرون منزل نصب می شود صدای کمتری وارد اتاق می شود. به همین ترتیب باید انتظار داشت که مدل های جدیدتر اجنرال نسبت به مدل های قدیمی تر اسپیلیت ها صدای کمتری داشته باشند کولرهای 30000 اجنرال صدایی حدود 33 دسی بل تولید می‌کنند که در نوع خود بسیار عالی است و جزو بی صداترین هاست.

این صدای کم می تواند در خواب شما تأثیر مثبتی داشته باشد؛ اما نکته مهم دیگری که کولر 30000 اجنرال برای خواب خوبتان در نظر گرفته است تنظیم هوشمند دما در حالت گرما و سرماست. همیشه وقتی انسان به خواب می رود دمای بدن وی کاهش پیدا می کند و لازم است دمای محیط اندکی افزایش پیدا کند. به عنوان مثال در زمان گرمادهی لازم است کولر اندکی دمای محیط را بالا ببرد و سپس همه چیز را ثابت نگه دارد که این عملکرد به خوبی در اجنرال تعبیه شده است.

اگر چندین سال است که با کولرهای جدید گازی سر و کار نداشته اید چند فناوری جدید به کار رفته در کولر اجنرال برایتان جالب خواهد بود یکی سیستم پرتاب باد 4 طرفه که به آن اشاره ای شد و دیگری سیستم تشخیص حضور انسان برای جهت دهی بهتر به پرتاب باد.

فناوری به کار رفته در این کولر با ثبت گرمای بدن، امکان تغییر جهت باد و دور فن را با توجه به تردد افراد در اتاق را دارد که نتیجه آن احساس خنکی بیشتر و کاهش اعداد روی قبض برق شماست.

در هوای محیط ذرات زنده و غیر زنده زیادی پراکنده اند که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند و می توانند موجب بیماری تنفسی و حساسیت شوند. در نتیجه بهتر است هوایی که تنفس می کنیم از یک فیلتر مناسب عبور کند. فیلترهای به کار رفته در اجنرال با چگالی بالا و قدرت مناسبی برای جذب ذرات، میکروب ها و همچنین هاگ قارچ ها را دارد.

گازهای به کار رفته در کولر های اینور تر بهتر است از نسل جدیدتر R410A باشند وگرنه خرابی های کولر و هزینه تعمیرات آن بالا می رود. گاز های به کار رفته در کولر های قدیمی تر توان انتقال سرمای کمتری دارند و در دماهای بالاتر بازدهی و ماندگاری آن ها کاهش می یابد.

سرویس کاران کولر همواره توصیه می کنند با زمان بندی های مشخص خصوصاً پیش از شروع فصل گرما حتماً یک بار قطعات قابل شستشوی کولر را تمیز کنید؛ بنابراین اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که می خواهید خودتان کارهای دوره ای کولرتان را انجام دهید راحتی جدا کردن و نصب مجدد این قطعات اهمیت بالایی پیدا می کند. کولرهای اجنرال در این مورد نمره ی بالایی می گیرند.

اگر بخواهیم خلاصه ای از امکانات کولر 30000 اجنرال را لیست کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

صرفه جویی در مصرف برق با فناوری اینورتر

روشن شدن خودکار بعد از هرگونه قطع برق

تایمر برای تنظیم دمای بهینه برای خواب

کم صدا (بی صدا) بودن

تنظیم خودکار جهت باد

پنل قابل شستشو

کیفیت بالای قطعات

تغییر روش خودکار

حالت توربو

مبدل سرمایشی R410r

فیلتر با کیفیت ضد باکتری

فیلتر با عصاره سیب

توان تنظیم حداقل دمای 10 درجه

 

قیمت کولر گازی اجنرال اصل

همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم متاسفانه همواره لوازم خانگی های با کیفیت مورد توجه کلاهبرداران و متقلبین است. از این رو کولرگازی 30000 اجنرال تقلبی نیز در بازار تقلبی فروش ها وجود دارد که باید در هنگام خرید مراقب باشید تا کالای اصل بخرید.

کولرگازی 30000 اجنرال

برای یک خرید مناسب بهتر است اطلاعات خوبی از محصول مورد نظر خود داشته باشید. راهنمای خرید لوازم خانگی قطعا در یک خرید خوب به شما کمک خواهد کرد اما پیش از همه چیز باید قیمت محصولات در بازار لوازم خانگی را نیز بدانید. حالا اگر می خواهید از قیمت کولر گازی اجنرال اصل هم با خبر شوید در این مقاله سعی کرده ایم لیستی از قیمت ها را برای شما تهیه کنیم.

قیمت کولر گازی اجنرال اصل تفاوت های زیادی با قیمت کولرهای تقلبی دارد. اگر دیدید قیمت یک کولرگازی اوجنرال کمتر از قیمت های کولر گازی اجنرال اصل است، طمع خرید آن را نکنید چرا که قطعا این محصول از بی کیفیت ترین قطعات ساخته شده و عمر طولانی نخواهد داشت.

قیمت کولر گازی اجنرال 30000 در بانه

بازار خرید و فروش لوازم خانگی همچنان در بازارهای مرزی داغ است که به اصطلاح از آن به عنوان کالای بانه ای یاد می شود. ما به شخصه خرید از اینگونه بازارها را پیشنهاد نمی کنیم به ویژه اینکه با افزایش قیمت دلار، معمولا کالای اصل در بازار بانه یافت نمی شود. حداقل اعتماد به خرید از این بازار بسیار سخت شده اما با این حال شما این حق را دارید که از قیمت کولر گازی اجنرال 30000 در بانه نیز با خبر شوید.

قیمت های متفاوتی وجود دارد که پیشنهادی می شود پیش از خرید سایت های خرید بانه ای را جستجو کنید. به عنوان مثال قیمت کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA کم مصرف در تاریخی که این مقاله نوشته می شود حدود 5 میلیون و 350 هزار تومان است. دانستن قیمت کولر گازی اجنرال 30000 در بانه در خرید این محصول به شما کمک خواهد کرد اما همانطور که پیش‌تر گفتیم در این مقاله لیستی از قیمت کولر گازی اجنرال را تهیه کرده ایم که تا حدود قیمتی این محصول دستان باشد.

قیمت کولرگازی 30000 اجنرال

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟