یخچال دوقلوی سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

از یخچال دوقلوی سامسونگ چه می دانید؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال و فریزر در زندگی روزمره ما نقش مهمی ایفا می کنند. تمامی مواد غذایی ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال و فریزر در زندگی روزمره ما نقش مهمی ایفا می کنند. تمامی مواد غذایی مصرفی ما در طول روز حداقل چند ساعتی  در یخچال نگهداری شده اند. از سویی دیگر با توجه به تجارب شرکت های سازنده در برطرف کردن نیازهای مشتریانشان هر روزه شاهد ظهور تعدادی محصول کاملاً متفاوت هستیم. یخچال دوقلوی سامسونگ از جمله محصولاتی است که بنا به نیاز زیبایی و هماهنگی در آشپزخانه های مدرن، توسط این شرکت طراحی شده است.

شرکت سامسونگ از ابرشرکت هایی است که در صنایع مختلف همچون خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار وموبایل و لوازم خانگی … فعال بوده است و هیچ‌ وقت این تعدد حوزه های فعالیت مانع نوآوری، پیشروی و ابتکارات این شرکت نبوده است و امروزه به عنوان یک برند معتبر در لوازم خانگی می‌توانید روی آن حساب کنید.

سامسونگ

اگر برای خرید یخچال سری به فروشگاه های لوازم خانگی زده باشید متوجه خواهید شد یخچال ها بر خلاف دهه های گذشته از تنوع بیشتری برخوردارند و به غیر از رنگ، طرح و ابعاد دارای کلاس ها و طبقه بندی های مختلفی هستند که از یک برند تا برندی دیگر تفاوت بسیاری دارد.

شرکت سامسونگ یخچال های خود را با چهار نوع خصوصیت اصلی دسته بندی می کند:

1- رنگ (silver ،Black،White )

2-سایز (Small – Medium-Large)

3-سایر خصوصیات جانبی همچون یخ‌ساز و آبریز Water and ice dispenser))

4- نوع سبک یخچال (type)

رنگ: طراحی داخلی و رنگ بندی دکوراسیون منزل تأثیر زیادی بر آرامش روان و آسایش خانواده دارد. طراحی مناسب و هماهنگی با لوازم آشپزخانه از اولویت بالاتری نسبت به بقیه منزل دارد. آشپزخانه علاوه بر محلی برای پخت‌وپز محلی برای گرد هم آمدن و غذا خوردن خانواده فراهم می آورد خصوصاً اینکه بانوان زمان بیشتری را در آشپزخانه می گذرانند و رنگ بندی تأثیر زیادی روی روحیه آن ها دارد.

یخچال بیسپوک سامسونگ

سامسونگ در سه دسته سفید، طوسی و مشکی محصولات خود را به بازار عرضه می نماید.

سایز: به دلیل اینکه محدودیت در فضاهای منازل امروزی بیشتر از گذشته شده است مدل هایی که به بازار عرضه می شود با عرض هایشان شناخته می شود؛ مثلا سامسونگ با عرض های زیر 65 سانتی متر ، 70 الی 85 سانتی متر و 90 سانتی متر به بالا.

همچنین مدل های بدون آبریز، با آبریز، با آبریز و یخ‌ساز

نوع سبک یخچال:

سبک فرانسوی French Style Fridge Freezers این سبک با شعار برای همه چیز جا هست با انعطاف پذیری و طراحی بی نظیر خود، همچنین با آخرین تکنولوژی خنک کنندگی به بازار مصرف عرضه شده است. این یخچال ها معمولاً دارای چندین در هستند و تفکیک بالای مواد غذایی را امکان پذیر می نمایند.

American Style Fridge Freezers یک سبک متفاوت از ساید باید ساید های سامسونگ است که با طراحی بزرگ‌تر و جادارتر داخلی، قسمت های سرد تر و سیستم ضد برفک متمایز می شود. این مدل یخچال فریزر های سامسونگ ظاهری بسیار زیبا و خوشایند دارند.

Classic Fridge Freezers همان مدل های شناخته شده دو در هستند که در گذشته در اکثراً یخچال ها قسمت یخدان یا فریزر آن در بالا طراحی می شد؛ اما امروزه شرکت سامسونگ بخش بزرگ بالایی را به یخچال و بخش کوچک‌تر پایین تر را به فریزر اختصاص داده است. این سری با توجه به سایز استاندارد و تنوع بالا یک گزینه مناسب برای خانواده های کم جمعیت و زوج های جوان می باشد.

Smart Fridge Freezers یک نمونه برای نسل فردای یخچال ها می باشد. شاید قیمت بالاتر این یخچال ها نبود روند طراحی یخچال ها به سمت هوشمند شدن می رفت.

یخچال دوقلوی هوشمند سامسونگ

با این سری یخچال ها که دارای صفحه نمایش می باشند می‌توانید با همگام سازی با سایر دستگاه های هوشمند خود، علاوه بر برنامه ریزی کارهای خود ببینید که چه کسی جلوی در منتظر شماست. این سری با نام Family Hub شناخته می شوند.

دسته آخر یخچال ها و فریزرهایی کمی باریک‌تر اما با ارتفاعی بلندتر هستند. Tall Fridge و Tall Freezer  ها می توانند در کنار یکدیگر یخچال دوقلوی سامسونگ را تشکیل بدهند.

در نگاه اول ممکن است احساس شود یخچال دوقلوی سامسونگ یک نمونه از ساید بای ساید ها هستند؛ اما در واقع دو قسمت از هم جدا طراحی شده اند تا خوانواده ها انعطاف لازم را برای چینش وسایل آشپزخانه داشته باشند. یکی از مشکلات ساید بای ساید ها عدم امکان تغییر دیزاین به دلیل عرض زیاد آن بود؛ اما در یخچال های دو قلوی سامسونگ هر وقت دوست داشتید این دو قسمت را از هم جدا کنید و در دو طرف آشپزخانه با سلیقه ی خود بچینید. یکی از دیگر مشکلات ساید بای ساید ها کم بودن فضای بخش فریزر آن بود. در یخچال های دوقلو به دلیل مستقل بودن و جادار تر بودن فریزر امکان ذخیره انواع مواد غذایی را به شما می دهد. حمل آسان تر در جابه جایی ها و قیمت ارزان تر آن را به گزینه ی مناسبی برای خانواده های جوان و کسانی که احتمال بیشتری به تعویض محل زندگی خود می دهند کرده است.

یخچال های نسل جدید سامسونگ ضمن بهره گیری از موتورهای اینورتر، درجه سرمای مناسب، ضد برفک واقعی و سرمای یکنواخت در سراسر یخچال ایجاد می کند. سرمای یکسان یا Multi flow باعث حفظ و گردش مناسب دما حتی بعد از باز و بسته شدن درب یخچال اشاره کرد. در تمامی این مدل ها این امکان برای شما وجود دارد که جهت باز شدن درب یخچال خود (مثلاً اینکه از چپ یا راست باز شود) را بنا به راحتی یا دیزاین منزل خود انتخاب کنید.

موتورهای اینورتر هوشمند این یخچال ها توان تنظیم وضعیت سرمایش یخچال بنا به استفاده شما دارد مثلاً در هنگام باز بودن در یخچال یا تغییر میزان رطوبت، تشخیص می دهد و دور موتور آن تغییر می کند. بهره ی انرژی مناسب و برچسب انرژی A++ از ویژگی هایی مثبتی است که می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های قبوض برق شما شود.

در حالت اقتصادی (اکو یا eco) در هنگام مسافرت و باز و بسته شدن کمتر یخچال کاربرد دارد. با فعال نمودن این قابلیت می‌توانید از هزینه های بالای برق در زمانی که در منزل حضور ندارید جلوگیری کنید و با فشار کمتری که به یخچال وارد می شود دوام آن را افزایش دهید.

در یخچال های قدیمی تنظیمات دما از داخل یخچال به وجود می آمد. رابط کاربری شیک این یخچال ها از LED های لمسی استفاده می کند و می‌توانید به آسانی تنظیمات یخچال خود را تغییر بدهید. با فشار یک دکمه می‌توانید به شکل توربو مواد غذایی جدیدی که در داخل آن قرار داده اید را فریز کنید.

طبقه بندی یخچال دوقلوی سامسونگ به مانند اکثر یخچال های سامسونگ به مانند بسیاری از برند های معتبر لوازم خانگی از جنس شیشه ی بسیار با کیفیت و طراحی زیبا برخوردارند.

امروزه انتظار اینکه در یخچال خود را باز کنید و هیچ‌گونه بوی نامطبوعی از آن حس نکنید یک انتظار منطقی است. وجود فیلتر های ضد بو و ضد میکروب در یخچال ها جزو مشخصاتی است که باید یخچال انتخابی شما حتماً دارای آن باشد.

محفظه ها و دریچه هایی که معمولاً برای گذاشتن بطری ها و نوشیدنی ها استفاده می‌شود اهمیت زیادی در سهولت استفاده کاربران دارد. از آن جایی که ممکن است در طی روزهای مختلف انواع مختلفی از نوشیدنی ها را تهیه کنید این محفظه ها باید توان انعطاف و تغییر ارتفاع براساس نیازتان را داشته باشد.

سامسونگ می تواند این نیاز شما را بر طرف نماید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟