برترین لوازم آشپزخانه هوشمند
اخبار لوازم خانگی

بخش دوم/با برترین لوازم آشپزخانه هوشمند آشنا شوید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آشپزخانه نقش اساسی را در خانه ایفا می کند و در واقع مرکز خانه تلقی می شود ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آشپزخانه نقش اساسی را در خانه ایفا می کند و در واقع مرکز خانه تلقی می شود زیرا اعضای خانواده در هنگام گرسنگی یا تشنگی به این بخش از خانه آمده و سعی دارند دلی از اعضا درآورند. آشپزخانه و لوازم مورد استفاده در آن نیز با پیشرفت فناوری، به روز شده و به سمت هوشمند شدن حرکت می کنند. در این بخش به معرفی برترین لوازم آشپزخانه هوشمند پرداخته شده است.

بخش اول این مقاله را در لینک زیر بخوانید:

بخش اول/با بهترین لوازم آشپزخانه هوشمند آشنا شوید

برای معرفی برترین لوازم آشپزخانه هوشمند ابتدا در قسمت اول این مطلب سری به یخچال های ساید بای ساید هوشمند زده ایم. در حال حاضر شاهد عرضه یخچال های سایدبای سایدی هستیم که از طریق فناوری اینترنت اشیاء می توان با تلفن هوشمند آن را کنترل کرد و از غذاهای داخل آن با خبر شد اما در این بخش به بررسی دستگاه های پخت و پز هوشمند پرداخته شده است.

امروز عصر فناوری اطلاعات است و نباید از تماشا چنین فناوری هایی در آشپزخانه متعجب شد. موارد دیگری هم وجود دارد که در مقایسه با سال های گذشته هوشمندتر شده اند و موجب می شوند تا کدبانو خانواده در آشپزخانه ای مدرن و پیشرفته به امر آشپزی و دیگر فعالیت مرتبط مشغول شود.

در مطلب ذیل برترین لوازم آشپزخانه هوشمند معرفی شده است. البته در قسمت دوم چند مدل بیان خواهد شد و برای مطالعه فهرست کامل باید قسمت اول را هم مشاهده کنید:

Anova Precision Cooker/قیمت 199 دلار

لوازم آشپزخانه هوشمند آنوا

اگر شما تا به حال روش کیسه پزی یا سووید را در آشپزی تجربه نکرده اید، بدون شک آشپزی جالبی نداشتید. این تکنیک سرآشپز با استفاده از کنترل دقیق دما برای ارائه نتایج سازگار با کیفیت رستوران هنگام پختن ماهی، گوشت، تخم مرغ، سبزیجات واساساً هر چیزی که می توانید در این لیست قرار دهید، صورت می گیرد.

در این روش مواد غذایی داخل کیسه ای قرار داده شده و در ظرف آبی پخته می‌شوند. در این روش مواد غذایی در دمای پایین و مدتی طولانی پخته می‌شوند.

با دستگاه Anova، هوشمندترین گجت را خواهید داشت که در زبان فرانسوی به معنای “خلاء”  است و به فرآیند کیسه پزی خودکار اشاره دارد.

لوازم آشپزخانه هوشمند

Anova Precision Cooker با قابلیت اتصال به وای فای برای آشپزخانه های خانگی، دستگاهی کامل بوده که دقیقا جایگزین نسخه های قبلی آنوا وبوده و امتیاز IPX7 برای مقاومت در برابر آب و بخار و طراحی با ابعاد کوچکتر این دستگاه جدید است.

این دستگاه همانند یک گلدان آب باید پر از آب شود تا به کمک آن پخت کیسه پزی خودکار یا هوشمندانه را داشته باشید. بنابراین وعده های غذایی خواهید داشت که غذا کاملا پخته خواهد شد و تجربه خوبی رقم می زند.

Amazon Basics Microwave/قیمت 59.99 دلار

مایکرویو و لوازم آشپزخانه هوشمند آمازون

دیگر دستگاه مناسب آشپزخانه، Amazon Basics Microwave است. این محصول آمازون به الکسا مجهز بوده و یک دستگاه مایکروویو برای پخت بهتر غذا توسط زنان در آشپزخانه طراحی شده است.

لوازم آشپزخانه هوشمند آمازون

این دستگاه مجهز به یک صفحه دیجیتالی بوده و همچنین افراد می توانند با اتصالی که به اینترنت دارد، دستورات آشپزی را به خوبی دریافت کنند و غذای موردنظر خود را بپزند. بدون شک یکی از بهترین دستگاه های آشپزخانه که نقش موثر و کاربردی برای زنان در این بخش مهم خانه دارد، آمازون Basics Microwave است.

طراحی آن شبیه به دیگر مایکروویوها بوده و باید این مدل را کاربردی و جذاب تلقی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟