کشف لوازم خانگی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی بوکان در خصوص کشف لوازم خانگی قاچاق در این شهر گفت: محموله کالای ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی بوکان در خصوص کشف لوازم خانگی قاچاق در این شهر گفت: محموله کالای قاچاق لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ سلمان حیدری در ادامه افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس این شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز برای کنترل محورهای مواصلاتی در محور بوکان – سقز، موفق شدند از یک دستگاه وانت ۶۷ دستگاه لوازم خانگی شامل پلوپز، جاروبرقی و سرویس قابلمه قاچاق کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون چهار محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از ۸.۵ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ حیدری اضافه کرد: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان تمام توان خود را برای مقابله با کالاهای قاچاق به کار می‌گیرند و با مخلان عرصه اقتصادی مبارزه جدی می‌کنند.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی و در مسیر استان کردستان به آذربایجان‌غربی و کریدور شمال به جنوب کشور واقع است؛ هرساله مقادیر زیادی کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط می‌شود.

منبع : ایرانا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟