خرید لوازم خانگی ایرانی
اخبار لوازم خانگی

استقبال مردم از خرید لوازم خانگی ایرانی خوب شده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه گفت: عمده سلیقه مردم به سمت خرید ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه گفت: عمده سلیقه مردم به سمت خرید لوازم خانگی ایرانی رفته است و در واقع استقبال مردم از خرید لوازم خانگی خوب شده است.

سیدستار موسوی با بیان اینکه اکنون بیش از 96 درصد لوازم خانگی موجود در بازار کرمانشاه تولیدات ایرانی است، افزود: سلیقه مردم نیز به سمت خرید لوازم خانگی ایرانی هدایت شده و اکنون عمده مردم به دنبال کالاهای ایرانی هستند.

موسوی دلیل این امر را کیفیت خوب این کالاها دانست و تاکید کرد: به علاوه در گذشته کالاهای ایرانی مشکل خدمات پس از فروش داشتند که این مشکل اکنون مرتفع شده است.

وی یادآور شد: امروز کمتری مشتری وارد مغازه می‌شود که تقاضای لوازم خانگی خارجی داشته باشد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه معتقد است، اینکه قیمت برخی لوازم خانگی خارجی تا حدودی بالا رفته نیز در استقبال بیشتر مردم از کالاهای ایرانی بی‌تاثیر نیست.

وی با اشاره به وضعیت بازار لوازم خانگی و با بیان اینکه استقبال مردم از خرید لوازم خانگی خوب شده و خرید در بازار زیاد است، افزود: در حال حاضر  هیچ کمبودی از نظر انواع لوازم خانگی نداریم و انواع کالاها به وفور در بازار وجود دارد.

به گزارش ایسنا، سیدستار موسوی در ادامه از فعالیت 408 واحد صنفی فروش لوازم خانگی فعال و دارای مجوز در کرمانشاه هم خبر داد و اضافه کرد: نزدیک به 10 واحد غیرمجاز نیز شناسایی شده که کارهای صدور مجوز برای آنها در حال انجام است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه همچنین از برپایی چند سمینار فروش لوازم خانگی ایرانی از ابتدای سال تاکنون در بازار کرمانشاه هم یاد کرد که باهمکاری شرکت‌های داخلی تولید لوازم خانگی برگزار شد و گفت: استقبال مردم و مغازه‌داران از این سمینارهای فروش بسیار خوب بود که نشان دهنده رونق بازار لوازم خانگی است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟