گرانترین ماشین ظرفشویی
اخبار لوازم خانگی

گرانترین ماشین ظرفشویی های بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین ظرفشویی از جمله لوازم خانگی های پر طرفدار محسوب می شود که طی سال های ...

رسول غروبی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین ظرفشویی از جمله لوازم خانگی های پر طرفدار محسوب می شود که طی سال های گذشته توجه بیشتری به آن شده و بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است و به همین منظور در این بخش به معرفی گرانترین ماشین ظرفشویی های بازار جهان پرداخته شده است.

در این مطلب مشخصات گران ترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار ایران نیز بررسی شده که نام های مانند سامسونگ، اسمگ و بوش به چشم می خورد.

امروزه انسان با پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز بیش از پیش به دنبال کشف راه های زندگی راحت است تا حدی که کارهایی که به نظر آسان می‌رسد را برای صرفه جویی در وقت به صورت خودکار در آورد. به همین منظور دست به اختراعات جدید میزند.

اختراع ماشین ظرفشویی نیز از جمله اختراعات شگرف بشر بوده است. احتمالا بسیاری از ما پس از شنیدن اختراع و ترویج استفاده از چنین وسیله ای گفته ایم ” ظرف شستن که کار سختی نیست ” اما پس از دیدن و یکبار استفاده از آن ، راضی  به خریدن بهترین و گرانترین ماشین ظرفشویی ها شده ایم.

ماشین های ظرفشویی در دو نوع طراحی شده اند : رومیزی و ایستاده ( توکار ) که انتخاب نوع آن بر اساس تعداد اعضاء و میزان مصرف هر خانواده تعیین می‌گردد.

مسلماً ظرفیت ماشین ظرفشویی نقش بسزایی در تعیین قیمت آن دارد. ماشین ظرفشویی در ظرفیت های 2،4،6،8،12،14 نفره طراحی شده است که در ظرفیت های 2،4،6،8،12 نفره (140 تکه ظرف) و در ظرفیت 14 نفره (160) تکه ظرف جا می‌گیرد.

1- ماشین ظرفشویی بوش Bosch Integra 800 Plus Series SHX68E

گرانترین ماشین ظرفشویی

این ماشین ظرفشویی با قیمتی حدود 1759 دلار یکی از گرانترین ماشین ظرفشویی های دنیا می باشد. شرکت بوش مدل های ارزان تری هم به بازار عرضه می کند و جزو محبوب ترین برند ها در زمینه ماشین ای ظرفشویی در بازار جهانی است.

2- ماشین ظرفشویی Miele Optima II Series G2472SC

گران ترین ماشین ظرفشویی میله

اکثر نقد و بررسی های صورت گرفته در مورد این میله مثبت بوده و قیمت 1700 الی 1900 دلاری آن در بازار جهانی همراه با عملکردی مناسب و قابل اعتماد بودن و خدمات مناسب پس از فروش همراه شده است.

3- ماشین ظرفشویی داکور Dacor Epicure ED30

ماشین ظرفشویی داکور

حاضرید برای یک ماشین ظرفشویی 3000 دلار بپردازید؟ این ماشین ظرفشویی گران قیمت دارای کیفیت بالایی است اما در مورد قیمت و ارزش خرید آن نظرات متفاوتی وجود دارد.

4- ماشین ظرفشویی آسکو  Asko Encore D5883XXLENC

گران ترین ماشین ظرفشویی آسکو

این ماشین ظرفشویی با قیمتی حدود 2000 دلار با برند بوش مقایسه می شود و اندکی از آن گرانتر است.

5- ماشین ظرفشویی Architect Series II KUDH03DT KitchenAid

ماشین ظرفشویی کیچن اید

محبوبیت این مدل با قیمت 1299 دلاری اش به تدریج در حال افزایش است.

گرانترین ماشین های ظرفشویی بازار ایران

در ادامه ما به معرفی یکی از گرانترین ماشین ظرفشویی های چند برند موجود در بازار و بررسی  مختصر آن می‌پردازیم:

1- ماشین ظرفشویی اسمگ LVFAB قیمت 32500000تومان

2- ماشین ظرفشویی سامسونگ D164STS قیمت 17000000تومان

3-ظرفشویی بوش SMS88TI03IR قیمت 15900000تومان

4-ماشین ظرفشویی ال جی XD90DB قیمت 15600000تومان

برای دیدن جزییات و تصاویر گرانترین ماشین ظرفشویی های بازار ایران در ادامه با ما همراه شوید

ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB

گرانترین ماشین ظرفشویی

این مدل از ماشین ظرفشویی ایتالیایی توکار اسمگ که دارای سبک رترو می باشد  از لحاظ رنگ‌بندی زبانزد خاص و عام شده ،  این مدل عملکرد مشابهی با سایر ماشین ظرفشویی های رایج در بازار دارد با این حال در قیمت یکه تاز میدان و جز گرانترین ماشین ظرفشویی ها می باشد. از ویژگی های این مدل می توان به ظرفیت 13 نفر، مصرف انرژی A+++  ، متوسط مصرف آب 8.5 لیتر در هر شستشو، 10 برنامه شستشو ، کار با نصف ظرفیت، بدنه و فیلتر ضد زنگ، کار در دماهای مختلف و … اشاره کرد.

 ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D164STS 

ماشین ظرفشویی سامسونگ

برند سامسونگ از برند های نام آشنا در بازار ایران است که توانسته سهم زیادی از بازار  لوازم خانگی تا گوشی های هوشمند را در دست بگیرد.  این مدل از ماشین ظرفشویی ایستاده این سازنده کره ای به دلیل قابلیت های زیاد و مجهز بودن به پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا جز گرانترین ماشین ظرفشویی ها است.

این مدل مجهز به فناوری WaterWall‎™‎‎ است : با استفاده از این فناوری ظروفی که در چهار طرف ماشین ظرفشویی قرار دارند به کمک یک بازوی شستشوی خطی به خوبی تمیز می‌شوند که دور از ذهن نیست اگر بگوییم همین خصیصه می‌تواند یک ماشین ظرفشویی را به یکی از گرانترین ماشین ظرفشویی ها تبدیل کند.

از ویژگی های این مدل می توان به ظرفیت 14 نفر، مصرف انرژی A++  ، متوسط مصرف آب 9.7 لیتر در هر شستشو، قابلیت تنظیم قفسه ها، 6 برنامه شستشو، قفل کودک ، کار با نصف ظرفیت، استریل ظروف با دمای بالای آب و … اشاره کرد.

لازم به توضیح است که این مدل که جزء گرانترین ماشین ظرفشویی هاست ، مجهز به سیستمی به نام Zone  Booster است. این‌گونه که ما می‌توانیم ظرف های چرب و کثیف تر را در یک سو و ظرف های تمیز را سوی دیگر بچینیم و به دستگاه هوشمند این را اعلام کنیم و سپس به آن دستور دهیم بخشی که ظروف کثیف تر را در آن قرار دادیم، با قدرت بیشتر و بخش دیگر که ظروف تمیزتر قرار دارد را با قدرت کمتر شستشو دهد.

ظرفشویی بوش مدل SMS88TI03IR

ظرفشویی بوش

همان طور که در ابتدای این مطلب گفته شد این برند آلمانی همیشه ارائه دهنده بهترین ها بوده . در زمینه ماشین لباسشویی نیز شاهد بهترین مدل ها از این برند هستیم.

ماشین ظرفشویی مدل SMS88TI03IR  یکی از گرانترین ماشین ظرفشویی های این برند است که به اختصار آن را بررسی می‌کنیم. ظرفیت 13 نفره ، مصرف A+++  ، مصرف آب عالی 7 لیتر در هر شستشو، قفل کودک و 8 برنامه مختلف برای شستشو از جمله ویژگی های این مدل است. جنس بدنه آن طوری طراحی شده که لکه اثر انگشت شما روی آن باقی نمی ماند. قابلیت شستشوی با نصف  ظرفیت و نمایشگر کمبود نمک و چراغ داخلی برای راحتی در چینش ظروف سایر امکانات آن هستند.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90DB

ماشین ظرفشویی ال جی

محصولات این برند کره ای  دارای فناوری روز و پیشرفته می باشند . هم اکنون می‌خواهیم یکی از گرانترین ماشین ظرفشویی های ال جی را  معرفی کنیم.

مختصر نگاهی که به معرفی نامه ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90DB   که دارای  فناوری ™TrueSteam و ™QuadWash  است ، خواهیم داشت شما را به این نتیجه می‌رساند که قرار گرفتن آن در دسته گرانترین ماشین ظرفشویی ها بی مورد نیست.

فناوری QuadWash  به همراه موتور اینورتر دایرکت درایو  باعث می‌شود تمام سطح ظروف از چند جهت شسته شود و به طور کامل تمیز گردد. فناوری True Steam که در بیشتر گرانترین ماشین ظرفشویی ها یافت می‌شود ،  همان قابلیت بخارشوی ماشین ظرفشویی است که قدرت پاک کنندگی چند برابر دارد و در قیاس با مدل های معمولی ، آثار لکه های آب را تا 30% کاهش می‌دهد. ظرفیت 14 نفره ، مصرف A+++  ، مصرف آب 9 لیتر در هر شستشو، 10 برنامه مختلف برای شستشو، سیستم ضد عفونی ظروف ،بخاروشویی ظروف ، مجهز به اینترنت اشیا (IoT) و … بخشی از ویژگی های این ماشین ظرفشویی است.

در این گفتار سعی نمودیم چند مدل از گرانترین ماشین ظرفشویی ها را به عنوان نمونه بررسی کنیم تا شما بتوانید تصمیم گیری کنید که از ماشین ظرفشویی چه انتظاراتی دارید ؟ مصرف انرژی کم ؟ قدرت شویندگی زیاد؟ مصرف کم آب؟ به نظر می‌رسد داشتن تمام این ویژگی ها در کنار یکدیگر می‌توانند ایده آل ترین انتخاب را بسازند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟