اخبار لوازم خانگی

گران قیمت ترین تلویزیون های سال 2019 معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وقتی صحبت از خرید تلویزیون هوشمند می شود، ما به دنبال یک مدلی هستیم که در ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وقتی صحبت از خرید تلویزیون هوشمند می شود، ما به دنبال یک مدلی هستیم که در کنار قیمت مناسب خود، از مشخصات مطلوب و طراحی ایده آل بهره ببرد. البته یافتن چنین مدلی چندان آسان نیست و باید جستجو بسیاری داشت. با ابن حال در این مقاله با گران قیمت ترین تلویزیون های 2019 آشنا می شوید.

اما برخی افراد ترجیح می دهند به دلیل عدم تمکن مالی، بهترین و گران قیمت ترین ها را خریداری کرده تا بهترین تجربه را در تماشا تلویزیون داشته باشند. برای مثال هر فردی قادر نیست تلویزیون هوشمند 7 اینچی اینچی QLED را با قیمت بزرگ خریداری کند.

در مقابل خرید تلویزیون هوشمند LED بسیار مقرون به صرفه بوده و چندان نیاز به هزینه بالایی نیست. در هر صورت ما می خواهیم در این مقاله شما را با 10 تلویزیون هوشمند گران قیمت دنیا آشنا سازیم، تا اگر به دنبال خرید یک مدل بسیار گران هم هستید، با توجه به این مقاله مدلی را تهیه کنید.پس با گزارش گران قیمت ترین تلویزیون های 2019 ال کا ایران همراه شوید.

1-تلویزیون Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition/ قیمت 2.25 میلیون دلار

گران قیمت ترین تلویزیون های 2019

این تلویزیون معمولی نیست و در ساخت آن از طلا و جواهرات بسیاری بهره برداری شده تا با رنگ طلای اصل بیش از آن که مجذوب محتوا نمایش داده شده باشید، از طراحی این تلویزوین لذت ببرید.

Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition تلویزیون ارزان قیمتی نیست و باید آن را با قیمت 2.25 میلیون دلار خریداری کرد. بدون شک هیچ فردی معمولی توانایی خرید آن را نداشته و باید از ثروتمندان باشید. البته یک مدل دیگر از Prestige HD Supreme وجود دارد که از میزان جواهر کمتری برخوردار بوده و با قیمت 1.5 میلیون دلار به فروش می رسد.

خواندن این مطلب را از دست ندهید

ارزان ترین تلویزیون های بازار لوازم خانگی را بشناسید

 

2-Titan Zeus/قیمت 1.6 میلیون دلار

گران قیمت ترین تلویزیون های 2019

دیگر تلویزیون گران قیمت Titan Zeus نام دارد که ابعاد آن 360 اینچ است و بدون شک سینما را به خانه می آورد. این تلویزیون پریمیومی بوده و وضوح تصویر خیره کننده ای دارد. البته برای خرید این تلویزیون فوق العاده باید هزینه 1.6 میلیون دلاری در نظر گرفت.

همانطور که انتظار داریم وضوح تصویر این تی وی 4K بوده و بهترین تصویر را در هنگام تماشا هر فیلم یا سریالی ارائه می دهد.

 

3-تلویزیون پاناسونیک TH-152UX1W/ قیمت 770 هزار دلار

گران قیمت ترین تلویزیون های 2019

در ادامه گزارش گران قیمت ترین تلویزیون های 2019 میخواهیم به یک محصول از برند پاناسونیک اشاره کنیم. محصول پاناسونیک یک تلویزیون غول پیکر 150 اینچی بوده که بیشتر باید آن را محصولی تجاری تلقی کرد تا مصرفی. البته در مقایسه با Titan Zeus که سایز 370 اینچی داشته ابعاد کوچکتری دارد، اما در مجموع باید محصولی بزرگ از پاناسونیک به حساب آورد.

قیمت این تلویزیون پاناسونیک به 770 هزار دلار می رسد که اگر انسانی در کنار آن قرار گیرد، بسیار کوچک خواهد بود.

 

4-C Seed 201/قیمت 680 هزار دلار

گران قیمت ترین تلویزیون های 2019

این تلویزیون همانطور که از نامش پیداست، یک مدل 201 اینچی بوده و بیشتر برای محیط باز طراحی شده است. قیمت آن به 680 هزار دلار می رسد و یکی از تلویزیون های برجسته بازار به حساب آمده و قیمت کمی هم ندارد.

اگر از حیاط بزرگی برخوردار هستید، C Seed 201 می تواند تلویزیون مناسبی برای شما باشد.

 

5-Sharp LB-1085/قیمت 160 هزار دلار

گران قیمت ترین تلویزیون های 2019

دیگر تلویزیون این فهرست که قیمت به مراتب کمتر نسبت به سایر مدل ها داشته اما همچنان بزرگ است، تلویزیونی از شارپ می باشد. این تی وی دارای سایز 108 اینچی با وضوح FHD است و در آن پنل 4K به کار گرفته نشد.

البته این تلویزیون بیشتر برای مکان های عمومی مناسب بوده که 24 ساعته نیاز به پخش محتوا تبلیغاتی در نمایشگر دارند. این تلویزیون دارای تمامی اتصالات رایانه ای و AV بوده تا هرگونه دستگاهی به آن متصل کرد.

 

6-تلویزیون سامسونگ UA110S9/ قیمت 152هزار دلار

تلویزیون سامسونگ UA110S9

این تلویزیون سامسونگ نه تنها از طراحی منحصربفردی برخوردار است، بلکه قیمت مناسبی نسبت به چند مدل قبل دارد. تلویزیونی که سایز آن 110 اینچ است و وضوح تصویر UHD توسط شرکت کره ای برای آن در نظر گرفته شد. ظاهر این تلویزیون مینیمالیستی به نظر رسیده و سامسونگ سعی کرده یک طرح جالب و در عین حال ساده را به کار گیرد.

 

7-Bang & Olufsen Beovision 4/ قیمت 135 هزار دلار

گران قیمت ترین تلویزیون های 2019

Bang & Olufsen یکی از برندهای تولیدکننده محصولات صوتی لوکس دانمارکی بوده که در سال 2009 یک تلویزیون گران قیمت با طراحی معمولی و ایستاده را عرضه کرد. تلویزیونی 103 اینچی که 135 هزار دلار قیمت داشته و مدلی جالب توجه تلقی می شود. این تلویزیون ابعاد چندان بزرگی نداشته و از این رو باید آن را برای محیط خانه کاربردی و مناسب دانست.

 

8-Keymat Yalos Diamond/قیمت 130 هزار دلار

گران قیمت ترین تلویزیون های 2019

اگر محصول B&O و سامسونگ نتوانسته نظر شما را جلب کند، این تلویزیون با الماس و طلای سفید منحصربفرد است. حاشیه صفحه نمایش دارای الگوطراحی الماس گونه بوده و نقش زیبایی روی آن درج شده است. با سایز کمتر از 100 اینچ و قیمت 130 هزار دلاری، Keymat Yalos Diamond یک گزینه ارزنده تلقی می شود.

 

9-تلویزیون سامسونگ UN105S9 /قیمت 120 هزار دلار

تلویزیون سامسونگ UN105S9

خب همانطور که انتظار می رفت برند سامسونگ حضئر پر رنگ تری در گزارش گران قیمت ترین تلویزیون های 2019 خواهد داشت. این تلویزیون 105 اینچی وضوح 4K دارد و از طراحی خمیده و شبیه به مدل UA110S9 برخوردار است. یک تلویزیون زیبا و جذاب که طراحی پنلی زیبا و در عین حال بزرگ توسط سامسونگ برای آن در نظر گرفته شد.

در نتیجه باید بیان داشت این مدل نسخه ای جذاب تلقی می شود.

 

10-تلویزیون سونی XEL-1/قیمت 2500 دلار

تلویزیون سونی XEL-1

آخرین مدل تلویزیون گران قیمت به سونی اختصاص دارد. یک تلویزیون OLED که در سال 2008 توسط سونی عرضه شد و قیمت آن بیش از 2500 دلار بود. اگرچه امروزه پنل اولد میان تلویزیون‌ها رایج است اما این مدل گزینه برجسته تلقی می شود.

در نتیجه سونی یکی از اولین شرکت ها بود که تلویزیون با پنل OLED را عرضه کرد و این موضوع بسیار مهم است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟