خانه هوشمند بوش
خانه هوشمند

سازگاری پلتفرم خانه هوشمند بوش با HomeKit

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پلتفرم خانه هوشمند بوش در جریان نمایشگاه CES 2020 معرفی شد که از هوم کیت نیز ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پلتفرم خانه هوشمند بوش در جریان نمایشگاه CES 2020 معرفی شد که از هوم کیت نیز پشتیبانی می کند.

پلتفرم خانه هوشمند بوش به همراه دیگر محصولات این غول لوازم دیجیتال و فناوری جهانی در CES 2020 معرفی شد واین شرکت در کنفرانس مطبوعاتی خود با شعار سال نو، چشم انداز جدید، در این گردهمایی بزرگ فناوری حاضر شد.

این کمپانی اعلام کرده که سیستم خانه هوشمند آن نه تنها به صورت API ابری دردسترس شرکا قرار می گیرد، بلکه شامل پشتیبانی از HomeKit اپل هم می شود. از ابتدای سال جاری، ادغام با سایر برنامه ها و خدمات قادر به کنترل و گزارش وضعیت لوازم هوشمند بوش به طور مستقیم خواهد بود. بوش اظهار داشت كه این امر در نهایت منجر به “زندگی سالم و بهینه ساخته” می شود كه با ادغام در کنار دوربین های هوشمند این شركت در بهار امسال آغاز می شود.

علاوه بر دوربین ها، پلتفرم خانه هوشمند بوش هم اکنون از کرکره، ترموستات، روشنایی و موارد دیگر پشتیبانی می کند اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا قسمت لوازم خانگی این شرکت شامل پلتفرم می شود یا خیر. بوش همچنین مشخص نکرد که آیا همه محصولات فعلی این شرکت از HomeKit پشتیبانی می کنند یا اینکه محدود به برخی دسته بندی های خاص خواهد بود.

شرکت لوازم خانگی بوش به عنوان یکی از پرسابقه ترین برندها در بازار لوازم خانگی فعالیت می کند و به نظر می رسد که نظیر دیگر شرکت های تولید کننده لوازم خانگی به سمت عرضه لوازم خانگی هوشمند وبه عبارت دیگر، توسعه خانه هوشمند روی آورده است. پلتفرم خانه هوشمند بوش امکان ارتباط وسایل خانه با یکدیگر و کنترل از راه دور آن ها را فراهم کرده است. از ابتدای ژانویه سال 2016، زیر مجموعه تازه تاسیسRobert Bosch Smart Home فعالیت های این شرکت در حیطه خانه های هوشمند شامل نرم افزارهای مرتبط و تخصصی در رابطه با سامانه های سنسوری را گرد هم می آورد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟