رگال لباس
دکوراسیون منزل

رگال لباس در اتاق خواب چه کاربردی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رگال لباس در انواع مختلفی مانند رگال های لباس خانگی، رگال خیاطی، رگال مورد ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رگال لباس در انواع مختلفی مانند رگال های لباس خانگی، رگال خیاطی، رگال مورد استفاده در بوتیک و مزون ها تولید و روانه بازار شده اند. رگال ها از ویژگی هایی مانند قابلیت جمع شدن، رگال چرخ دار، رگال یک ردیفی یا دو ردیفی برخوردار هستند.

فواید استفاده از رگال لباس در اتاق خواب می توان به راحتی در جست و جوی البسه و جلوگیری از چروک شدن آن ها اشاره کرد.

امروزه دکوراسیون منزل و اتاق خواب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اکثر خانم ها به دنبال بهترین مد و دکوراسیون برای خانه، آشپزخانه و اتاق خواب های خود هستند. متراژ کم خانه ها و تبدیل خانه های ویلایی به آپارتمان ها باعث شده که در خانه هایی کوچک زندگی کرده و از فضای کمتری برخوردار باشیم.

رگال لباس در اتاق خواب

اتاق خواب های کوچک خانه های امروزی اکثرا فاقد کمد دیواری هستند و با توجه به خانواده های اجاره نشین داشتن اسباب و اثاثیه زیاد باعث حمل و نقل سخت هنگام اسباب کشی می شود و آن ها از داشتن اسباب زیاد خودداری می کنند. کمد یکی از التزامی ترین وسایل هر خانه ای است اما اتاق خواب هایی وجود دارند که فاقد کمد لباس یا کمد دیواری هستند.

چیدن البسه در رگال ها با توجه به هماهنگی رنگ آن ها به افراد کمک می کند تا در انتخاب لباس با رنگ مناسب به درستی تصمیم بگیرند.

رگال لباس

در نهایت اگر نمی خواهید لباس هایتان تمام مدت دیده شوند می توانید به وسیله یک پرده هماهنگ با رنگ اتاق خواب یا سرویس خواب رگال و البسه را از اتاق جدا کنید.

قابل ذکر است، برای نظم دهی و مرتب نشان دادن فضای اتاقتان باید رگال و لباس هایتان را همیشه مرتب کنید تا از داشتن فضای شلخته و درهم جلوگیری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • نیوخانه | 04 بهمن 1401 در 11:25 ب.ظ

    مقال شما در مورد کاربردهای رگال لباس بسیار مفید و ارزشمند بود