ساندبارهای 2020 ال جی
اخبار لوازم خانگی

ساندبارهای 2020 ال جی روانه بازار می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبارهای 2020 ال جی یکی دیگر از محصولات لوازم خانگی جدید شرکت کره ای ال جی ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبارهای 2020 ال جی یکی دیگر از محصولات لوازم خانگی جدید شرکت کره ای ال جی محسوب می شوند که طی همکاری این غول فناوری جهان با Meridian Audio ساخته شده است.

شرکت ال جی الکترونیک استرالیا از رونمایی تلویزیون های OLED، NanoCell و UHD همراه با کیفیت صوتی عالی، اتصال بی سیم، قابلیت های هوشمند و ساندبارهای 2020 ال جی خبر داد.

ال جی

شرکت ال جی به منظور تولید صدایی فراگیر تر به دنبال گسترش ساندبارهای خود و سازگاری بیشتر از دو فناوری دالبی آتموس و  DTS:X بوده؛ این غول فناوری در سال جاری روابط خود را با Meridian Audio به منظور ارتقاء کیفیت صدا حفظ کرده است.

اکثر ساندبارهای جدید ال جی با فناوری دالبی اتموس و DTS:X روانه بازار می شوند مدل پرچم دار SN11RG در واقع جایگزینی برای نسخه 2019 یعنی ساندبار SL10YG با کانال 5.1.2 است. در پرچم‌ دار ال ‌جی مدل SN11RG، هر دو فرمت را با پیکربندی بلندگوی 7.1.4 پخش می ‌کند. و این کا موجب می شود اسپیکر های جلویی ساندبار و یک جفت اسپیکر پشتی بی‌ سیم را مشغول کند.

مجموعه ساندبارهای 2020 ال جی

بلندگوی 7.1.4 از Meridian Audio و Dolby Atmos پشتیبانی کرده و جهت تولید صدا 770 وات قدرت را تامین می کند.

وجود دو بلندگوی پشتی بی سیم صدای چند بعدی تولید می کند که این صدای خاص می تواند به راحتی هر شنونده ای را جذب کند.

همچنین این مدل نیز دارای 4K Pass-Through بوده که امکان انتقال یک نواخت محتوا از صفحه نمایش 4K را به ساندبار دارد.

پشتیبانی از قابلیت گوگل اسیستنت در ساندبارهای جدید ال جی این امکان را به کاربران می دهد با استفاده از صدای خود تمامی کنترل های هوشمند را به عهده بگیرند.

ساندبار ال جی

الگوریتم پردازشی بهینه‌ سازی ‌شده‌ ای در محصولات شرکت کره ‌ای ال جی استفاده شده که فرمت‌ های سنتی را به ‌میزان قابل ‌توجهی بهبود می بخشد.

شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال ‌جی کیفیت خروجی از الگوریتم مذکور را با عبارت (کیفیت نزدیک به استودیو) تعریف کرده است.

تونی براون مدیر بازاریابی ال جی الکترونیک استرالیا اظهار کرد؛ که مشارکت با شرکت Meridian Audio به ما اجازه داد تا صدایی با کیفیت فوق العاده را در خانه های مشتریان، کاربران و مصرف کنندگان قرار دهیم.

ساندبار 2020 ال جی

ما بسیار هیجان زده ایم که طرفداران محصولات ال جی به فناوری های پیشرفته صوتی دسترسی پیدا کرده اند و لحظه های به یاد ماندنی را با خانواده و فرزندان خود تجربه می کنند.

چهار مدل جدید از ساندبارهای ال جی هستند که شامل SN8YG، SN9YG، SN10YG  و پرچم‌ دار  SN11RGمی شوند؛ این ساندبارها مدل‌هایی هستند که در بازار لوازم خانگی کنار دیگر محصولات شرکت سامسونگ عرضه می شوند.

گفتنی است که دو مدل از ساندبارها که شامل مدل SN9YG و مدل SN11RG می شوند، موفق به دریافت جایزه‌ی CES Innovation شدند.

علاوه بر این، ال جی اعلام کرده که ساندبارهای جدید از قابلیت پشتیبانی از آپشن کیت اسپیکرهای عقب بی سیم نیز برخوردار هستند.

دیگر ساندبارهای تازه وارد این شرکت کره ای شامل مدل های  SN10YG، SN9YG و SN10YG می شوند که امکان پشتیبانی آن ها از فناوری های دالبی آتموس،  DTS:X، دستیار صوتی گوگل، HDMI eARC  و 4K HDR passthrough  فراهم شده است.

ال جی 2020

این محصولات ال جی در واقع نسل چهارم ساندبارهای این شرکت هستند که با فرمت های صوتی دالبی اتموس و DTS:X عرضه می شوند و محصولات مشابه سایر شرکت های فعال در این حوزه نظیر سامسونگ و سونی رقابت می کنند.

از دیگر ساندبارهای این غول فناوری کره ای می توان به قیمت ارزان آن اشاره کرد که ساندبارهای 2020 ال جی با تلویزیون های جدید این شرکت نیز سازگاری هستند.

لوازم خانگی ال جی

حالت  کالیبراسیون اتاق و یا همان AI Room Calibration نیز به تازگی به امکانات این ساندبارها اضافه شده که امکان تنظیم صدا را در همان اتاقی که کاربر حضور دارد، فراهم کرده است.

ساندبارهای جدید شرکت ال ‌جی در زمینه موسیقی نیز پیشرفت‌ های قابل‌ توجهی را دارند.

ساندبار چیست؟

بسیاری از افراد ممکن است با دستگاه ساندبار آشنا نباشند و این سوال برایشان پیش آید که ساندبار چیست؟ می توان گفت که ساندبار یک سیستم صوتی اختصاصی است که به شکل افقی در جلوی تلویزیون کاربران قرار می ‌گیرد تا صدا را با حجم و کیفیت بیشتری به گوش کاربران برساند.

ساندبار

در پاسخ به سوال این که ساندبار چیست؟ ساندبار نوعی پخش کننده ی صوتی است. از نظر شکل ظاهری به صورت ستونی بوده و به صورت افقی در جلوی تلویزیون شما قرار می گیرد و  به منظور افزایش حجم و کیفیت صدا استفاده می شود.

مشخصات ساندبار خوب

افرادی هستند که به دنبال یک ساندبار خوب هستند و هنگام خرید اولین چیزی که به ذهن آن ها خطور می کند مشخصات ساندبار خووب است.

جهت پاسخ به سوال این دسته از افراد، در ادامه به مشخصات ساندبار خوب پرداخته شده است.

یکی از بهترین مشخصات ساندبارها پشتیبانی از اتصال بی‌ سیم برای پخش موسیقی و کنترل صدا و تنظیمات آن ها است.

ساندبارها

سعی کنید ساندباری را خریداری کنید که میزان برد بلوتوث آن بالا باشد تا در فاصله زیاد از این سیستم صوتی باز هم بتوانید با گوشی هوشمند به آن متصل شوید و فایل ‌های موسیقی خود را پخش کنید.

از دیگر مشخصات ساندبار خوب می‌توان به پورت USB، شیار کارت حافظه جانبی و درگاه اپتیکال برای اتصال به تلویزیون اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟