لوازم خانگی ال جی
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی 2020 ال جی جایزه ستاره انرژی را دریافت کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی 2020 ال جی در کانادا جایزه ستاره انرژی را از آن خود کرده است. ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی 2020 ال جی در کانادا جایزه ستاره انرژی را از آن خود کرده است. لوازم خانگی شرکت ال جی از کیفیت بالا و فناوری های نوآورانه به همراه مصرف انرژی پایین بهره می برد و در میان کاربران و مشتریان جایگاه منحصر به فردی دارد.

لوازم خانگی 2020 ال جی در کانادا با توجه به مصرف انرژی پایین و حفظ محیط زیست توانسته جوایز ستاره انرژی محصولات خانگی را به خود اختصاص دهد و همچنین رضایت بسیاری از کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان را کسب کند.

ال جی

علم و فناوری روز به روز در حال پیشرفت هستند و لوازم خانگی برندهای مختلف نیز با فناوری های به روز در دسترس کاربران و مشتریان قرار می گیرند. امروزه اکثر لوازم خانگی ها عملکردی هوشمند دارند و جهت جلوگیری از آسیب رساندن به محیط زیست نهایت تلاش خود را می کنند.

یک مقام مسئول در شرکت ال جی الکترونیک کانادا اظهار کرد: این شرکت بسیار مفتخر بوده که به عنوان بهترین ارائه دهنده لوازم خانگی کارآمد در مصرف انرژی شناخته شده است. شرکت ال جی کانادا به دلیل تولید و عرضه محصولات با کیفیت به همراه مصرف انرژی پایین بسیار مورد قبول کاربران و مصرف کنندگان واقع شده است.

لوازم خانگی

لوازم خانگی 2020 ال جی با توجه به ستاره انرژی که دارد به کاربران کمک می کند تا تفاوت را میان این دسته از لوازم خانگی با محصولات فاقد ستاره انرژی احساس کنند و با دسترسی به محصولات و لوازم خانگی نوآورانه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند و به حفظ محیط زیست کمک می کنند.

از موفقیت های کلیدی لوازم خانگی ال جی در کانادا می توان به فعالیت های تبلیغاتی آن ها اشاره کرد که طرز صحیح استفاده از محصولات خانگی را به مخاطبان خود آموزش می دهند.

ستاره انرژی

همچنین نمایندگی شرکت لوازم خانگی ال جی در کانادا برنامه هایی جهت تاثیر گذاری بر روی مخاطبان خود داشته که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تبلیغات محصولات ال جی در شبکه های اجتماعی
  • فروش محصولات و تبلیغ آن ها در فروشگاه ها
  • افزایش آگاهی کاربران از عملکرد لوازم خانگی ال جی

این غول فناوری کره جنوبی به کاهش هزینه ها و ایجاد شغل در کانادا کمک شایانی کرده و توانسته بسیاری از افراد بیکار را به کاری مشغول کند. همچنین با کاهش هزینه لوازم خانگی، بسیاری از افراد توانایی خرید محصولات مورد نیاز خود را دارند که از کیفیت مطلوبی نیز بهره می برند.

قابل ذکر است، این دومین جایزه ستاره انرژی ال جی کانادا بوده و آخرین بار در سال 2016 با تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی برنده جایزه ستاره انرژی شده بود.

درباره شرکت لوازم خانگی ال جی در کانادا

برند ال جی در سال 1995 تاسیس شد. این شرکت با بیش از 117 شعبه نمایندگی و بیش از 54 میلیارد دلار درآمدهای سالانه، رهبری محصولات الکترونیکی، اطلاعاتی و ارتباطاتی را در سراسر جهان دست گرفته است.

نمایندگی شرکت ال جی الکترونیک در کانادا از 5 واحد تجاری تشکیل شده که شامل گوشی های هوشمند، لوازم خانگی، سرگرمی های خانگی، لوازم تجاری و تهویه مطبوع تجاری می شوند.

این شرکت دارای دفاتری در تورنتو و ونکوور بوده و به دنبال کسب جایزه های معروف در نوآوری و فناوری های پیشرفته است؛ این لوازم نوآورانه شامل گوشی های هوشمند، تلویزیون های هوشمند، لپ تاپ، لوازم خانگی هوشمند و غیره می شوند.

قیمت محصولات ال جی

قیمت محصولات ال جی به نوع و مدل آن ها بستگی دارد. هر محصول ال جی دارای مشخصات و مدل منحصر به فردی است و با قیمت های مختلفی در دسترس مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد. شرکت ال جی لوازم خانگی خود را در سراسر دنیا تولید و عرضه می کند.

در ادامه این بخش از مطلب به قیمت محصولات ال جی مانند تلویزیون پرداخته شده است. تلویزیون های هوشمند ال جی از کیفیت تصویر بالایی بهره می برند و در هوشمندسازی خانه نقش بسزایی دارند و به سادگی افراد خانواده را سرگرم می کنند.

تلویزیون ال جی

شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال جی همواره به دنبال به کارگیری آخرین فناوری در تلویزیون های خود است. تلویزیون ال جی در مدل و مشخصات مختلفی در بازار لوازم خانگی وجود دارد و کاربران با توجه به نیاز و بودجه خود به خرید تلویزیون می پردازند.

تلویزیون ال جی از ویژگی و مشخصات منحصر به فردی بهره می برد و در مدل های ال سی دی، ال ای دی، اولد، کیولد وجود دارد که هوش مصنوعی در تمامی مدل ها تعبیه شده است و قیمت این محصول ال جی به مدل و مشخصات آن بستگی دارد.

در ادامه به معرفی تلویزیون های شرکت کره ای ال جی همراه با قیمت و مشخصات پرداخته شده است.

تلویزیون ال جی 4K 49 اینچ

تلویزیون ال جی 4K 49 اینچ مدل 49UM7340 از تلویزیون های این برند کره ای در سال 2019 است که امکانات هوشمند و محتوای صوتی و تصویری را با کیفیت بالایی ارائه می دهند.

فناوری Wide Viewing Angle در تلویزیون ال جی 49 اینچ 4K این امکان را فراهم می‌کند تا صحنه‌ ها را با زاویه دید گسترده ببینید. همچنین وجود فناوری 4K Upscaler در کنار سایر امکانات پیشرفته‌ در زمینه ‌ی نمایش تصویر این اطمینان به کاربر می دهد که برای همیشه صحنه ‌هایی با وضوح عالی و خیره‌ کننده را تماشا کنند.

قیمت: 7.500.000 تومان

تلویزیون 55 اینچ 4K ال جی

تلویزیون 55 اینچ 4K ال جی با نمایشگر HDR تصاویر را به صورت واضح و طبیعی به نمایش می گذارد. تمامی قابلیت ‌ها و امکانات در این تلویزیون هوشمند ال جی دست به دست هم می ‌دهند تا کاربر به تجربه ‌ای جدید از تماشای تلویزیون برسد و همچنین از تماشای برنامه ‌های مورد علاقه ی خود نهایت لذت را کسب کند.

قابلیت HDR در تلویزیون 55 اینچ 4K ال جی کمک می‌کند تا رنگ ‌ها از بازه‌ ی گسترده تری به نمایش در آیند و نمایش سایه ‌ها و قسمت‌ های روشن با دقت بالایی صورت گیرد.

قیمت: 10.300.000 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟