ماشین لباسشویی های جی پلاس
معرفی لوازم خانگی

ماشین لباسشویی های جی پلاس را بهتر بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند جی پلاس یکی از برند های نوپا در صنعت لوازم خانگی است که تا به امروز ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند جی پلاس یکی از برند های نوپا در صنعت لوازم خانگی است که تا به امروز نتیجه درخشانی را برجای گذاشته است. اما بسیاری از مخاطبان نمی دانند که لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؛ پاسخ کوتاه این است که جی پلاس یک برند کاملا ایرانی بوده که با استفاده از تجربیات گلدیران در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی کار خود را آغاز کرده است. سبد کالای جی پلاس تنوع بالایی دارد و محصولات زیادی نظیر تلفن همراه هوشمند، تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی را شامل می شود که به راحتی می تواند با هر سلیقه ای مطابقت داشته باشد و در این بخش تلاش شده تا یکی از محصولات کلیدی یعنی ماشین لباسشویی های جی پلاس معرفی شود.

در ادامه به چند مدل از ماشین لباسشویی های جی پلاس  نگاهی می اندازیم و امکانات آن ها را بررسی می کنیم.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 62U03

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 62U03

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 62U03 از کارآمدترین محصولات جی پلاس بوده و ظرفیت این لباسشویی 6 کیلوگرم است. علاوه بر این،  دارای 15 برنامه شستشو و 4 برنامه تکمیلی است که به شما اجازه می دهد با درنظر گرفتن نوع پارچه، برنامه شستشوی مناسب را انتخاب نمایید. همچنین می توانید دما آب را بطور دستی تنظیم کنید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 62U03 از یک موتور قدرتمند بهره می برد که با سرعت 1200 دور بر دقیقه می چرخد. امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو از پرکاربردترین امکانات این لباس شویی جی پلاس است. اکثر محصولات جی پلاس دارای برچسب مصرف انرژی A+++  بوده که نشان از مصرف بسیار کم انرژی است.

این ماشین لباسشویی از برند جی پلاس در دو رنگ سفید و نقره ای عرضه می شود و مناسب خانواده های کم جمعیت و کوچک است.

بیشتر بخوانید:

فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس در تهرانپارس افتتاح شد+ویدیو 
ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 82B13

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 82B13

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 82B13 با ظرفیت 8 کیلوگرم تولید می شود و در دو رنگ سفید و نقره ای به فروش می رسد. این محصول دارای موتور هوشمند BLDC بوده و از قابلیت کاهش زمان شستشو با حفظ کیفیت شستشو نیز برخوردار است.

علاوه بر این،  ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 82B13 مجهز به 15 برنامه شستشوی اصلی و 9 برنامه تکمیلی است. قابل ذکر است یکی از این برنامه ها Stain Care نام دارد و می تواند 24 نوع لکه را از بین ببرد. همچنین از سنسور مصرف آب متناسب با وزن لباس بهره برده است.

ماشین لباسشویی های جی پلاس

صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 82B13  به قفل کودک مجهز شده و خود ماشین لباسشویی به دلیل مصرف بسیار پایین، از رده انرژی A+++ برخوردار است. همچنین این محصول امکان اضافه کردن لباس های فراموش شده در هنگام شستشو را فراهم ساخته است.  موتور این محصول با سرعت 1200 دور بر دقیقه می چرخد و به کیفیت بالای محصول در هنگام کار می توانید اطمینان داشته باشید.

البته این سری از ماشین لباسشویی های جی پلاس دارای دو ظرفیت است یعنی علاوه بر گنجایش 8 کیلوگرمی، نسخه 7 کیلوگرمی نیز دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 72B13

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 72B13

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 72B13 نسخه دیگر از ماشین لباسشویی GWM 82B13 است که تفاوتشان تنها در گنجایش است.

این ماشین لباسشویی جی پلاس 7 کیلویی بوده و همانند باقی ماشین لباسشویی های این سری مجهز به سنسور وزن لباس، تنظیم دما آب به طور دستی، تایمر شستشو در زمان دلخواه و 15 برنامه شستشوی اصلی و 9 برنامه تکمیلی است.

در میان این برنامه ها، برنامه Hygiene Mate ،Wool Hand Wash و Feather مورد استقبال کاربران قرار گرفته است زیرا کارایی متفاوت و کاربردی دارد که به شرح آنها می پردازیم؛ به وسیله برنامه Hygiene Mate می توان تمام میکروب ها و باکتری های موجود بر لباس را از بین برد و تمام پارچه را از هر آلودگی تمیز کرد. برنامه Wool Hand Wash یک برنامه شبیه سازی شده است که برای شستشوی پارچه های پشمی کاربرد دارد زیرا با دقت و ظراف بالایی این کار را انجام می دهد. به طوری که همانند شستشو با دست است. جهت شستن البسه و پارچه هایی که از جنس پر هستند از برنامه Feather  استفاده می شود.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 72B13 همانند همتای خود در دو رنگ سفید و نقره ای عرضه می شود.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 84B35

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 84B35

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 84B35 از آن دسته از محصولات جی پلاس محسوب می شود که با امکانات خاص و ویژگی های فوق العاده وارد بازار شده است. این محصول از موتوری بی مانند که با سرعت 1400 دور بر دقیقه می چرخد، بهره برده است.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM 84B35 دارای 16 برنامه اصلی و 11 برنامه تکمیلی برای شستشوی البسه است که شامل قابلیت ضد چروک، Anti Creasing و برنامه Stain Care برای از بین بردن 24 لکه و شستشو در شب با کمترین صدا می شود. همچنین دارای برنامه آبکشی به همراه چرخش، دست شو و فناوری حباب ساز است. البته همان طور که متوجه شده اید تمام ماشین لباسشویی های معرفی شده دارای سنسور مصرف آب متناسب با وزن لباس است.

صفحه نمایشگر LED لمسی که به قفل کودک مجهز شده از دیگر امکانات این ماشین لباسشویی به شمار می رود که ظاهری مدرن و زیبا به آن بخشیده است

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM J8250

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM J8250

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی ایرانی هستید که علاوه بر کارکرد مفید، ظاهری زیبا و شیک به خانه تان ببخشد، ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM J8250 می تواند یکی از بهترین گزینه های موجود باشد.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM J8250 به 15 برنامه اصلی و 7 برنامه تکمیلی جهت شستشوی لباس مجهز شده است که با استفاده از پنل قابل تنظیم است. از بین این برنامه ها می توان از برنامه شستشو لباس کودکان، شستشوی سریع، شستشوی لباس های سنگین و برنامه شستشوی لباس های رنگی بدون آسیب نام برد که به ترتیب Kidswear ،Go Quick ،Winter Cloth و Colors  نام دارند.

این محصول نیز از موتوری پرقدرت بهره می برد و ظرفیت دیگ آن 8 کیلوگرم است. البته لباسشویی GWM J8250 جز کم صدا ترین ماشین لباسشویی های جی پلاس است که آرامش خانه را حفظ می نماید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM J8470

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM J8470

ماشین لباسشویی مدل GWM J8470 از ماشین لباسشویی های منحصر بفرد جی پلاس محسوب می شود زیرا علاوه بر موتور پرقدرت، گنجایش 8 کیلوگرمی دارد که کیفیت و کارایی محصول را افزایش داده است.

موتور قدرتمند ماشین لباسشویی جی پلاس J8470 با سرعت 1400 دور بر دقیقه می چرخد و به تکنولوژی Eco Power Inverter مجهز شده است. این محصول نیز همانند مدل های ذکر شده دارای سنسور تنظیم آب مصرفی و تایمر جهت شروع شستشو در زمان مورد نظر و همچنین امکان افزودن لباس در حین شستشو است.

این ماشین لباسشویی  15 برنامه شستشوی اصلی و 7 برنامه تکمیلی دارد که شامل قابلیت شستشوی سریع، برنامه شبیه ساز شستشوی لباس های سنگین زمستانی، امکان شستشوی لباس های رنگی بدون آسیب به بافت و رنگ، برنامه ECO جهت کاهش مصرف انرژی و آب مصرفی می شود. علاوه بر این موارد، دارای برنامه شستشو لباس کودکان، برنامه لکه بری اختصاصی و همچنین  برنامه شستشوی لباس زیر است.

ماشین لباسشویی جی پلاس J8470 هم در دو رنگ نقره ای و سفید به بازار عرضه می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟