بهترین لوازم خانگی ایفا 2020
ال کا تاپ

بهترین لوازم خانگی های IFA 2020 ؛از تلویزیون فیلیپس تا اجاق اسمگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چند روز از پایان نمایشگاه IFA 2020 گذشته و تمامی شرکت های فعال در بخش لوازم ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چند روز از پایان نمایشگاه IFA 2020 گذشته و تمامی شرکت های فعال در بخش لوازم خانگی و فناوری محصولات جدید خود را با روش های مختلف به نمایش گذاشتند و حالا نوبت به بررسی دقیق تر آن ها و در نهایت معرفی بهترین لوازم خانگی های IFA 2020 رسیده است. لوازم خانگی و خانه هوشمند یکی از مهمترین بخش های این رویداد بزرگ تلقی می شود و هر ساله برندهای برتر جهان با تکنولوژی های جدید در برلین حاضر می شوند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

لیست بهترین لوازم خانگی های IFA 2020

لیست بهترین لوازم خانگی های IFA 2020  مشخص شده است و شرکت هایی مانند اسمگ و فیلیپس موفق شده اند که عنوان نخست  برخی از بخش ها را به خود اختصاص دهند. برای آشنایی با قابلیت های این محصولات و عواملی که منجر به برتری آن ها شده است، در ادامه با ما همراه شوید.

بهترین تلویزیون ایفا 2020: تلویزیون فیلیپس OLED+935

بهترین لوازم خانگی های ایفا 2020 و بهترین تلویزیون فیلیپس

شاید در ذهن بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که چرا با وجود نام شرکت های بزرگی مانند ال جی و سامسونگ در این بازار، تلویزیون فیلیپس مدل OLED+935 توانسته عنوان بهترین تلویزیون ایفا 2020 را از آن خود کند؟ مطمئنا فناوری های به کار رفته در این مدل به اندازه کافی پیشرفته بوده و منجر به جلب توجه کارشناسان شده است.

مشخصات پریمیوم و لوکس مانند بهره بردن از آخرین تکنولوژی های اولد و پردازشگر هوش مصنوعی P5 تلویزیون فیلیپس مدل OLED+935 منجر شده تا نام آن در لیست بهترین لوازم خانگی های IFA 2020 ثبت شود.

ویژگی های برتر این مدل تنها معطوف به صفحه نمایشگر آن نمی شود بلکه این محصول فیلیپس قرار است که با سیستم صوتی B&W روانه بازار شود و در نتیجه کاربران می توانند لذت شنیدن صدای واقعی را با ساندبار 3.1.2 کاناله و بلندگوهای اختصاصی تجربه کنند.

نور پردازی ۴ جهته و ریموت کنترل با روکش چرم لوکس اسکاتلندی از جمله ویژگی های متمایز این مدل محسوب می شود که اثبات برتری آن در این بخش است. این مدل در سه سایز 48، 55 و 65 اینچی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و نام این شرکت به لیست برندهای عرضه کننده تلویزیون های 48 اینچی OLED اضافه شد.

بهترین لوازم خانگی کوچک ایفا 2020: جاروبرقی رباتیک D10 Neato

بهترین لوازم خانگی کوچک ایفا 2020: جاروبرقی رباتیک D10 Neato

جاروبرقی رباتیک D10 Neato از جمله محصولاتی است که با اعتماد به نفس کامل در این رویداد ظاهر شد و انتخاب آن به عنوان بهترین لوازم خانگی کوچک ایفا 2020 و یا حتی بهترین لوازم خانگی های IFA 2020 جای تعجب ندارد.

ظاهر D شکل  محصولات Neato برای اکثر علاقه مندان این حوزه آشنا است که یکی از دلایل برتری آن نیز تلقی می شود و برای تمیز کردن گوشه و کنارهای خانه ایده آل است. این برند لوازم خانگی تمام جوانب را سنجیده و حتی از تجهیز مدل D10 Neato به یک فیلتر هپا HEPA با کارایی بالا خبر داده است که در شرایط کرونایی امروز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل به کمک این فیلتر، 99.97% مواد آلاینده و آلرژی زا موجود در محیط را از بین می برد.

جاروبرقی رباتیک D10 Neato بر اساس سیستم رهیابی LiDAR طراحی شده که در نتیجه بدون هر گونه نگرانی مسیر خود را پیدا می کند و در سریع ترین زمان ممکن خانه ای تمیز را به کاربر تحویل می دهد.

جالب است بدانید که برخی از تکنولوژی های این مدل با فناوری های خودروهای خودران مشترک است و این موضوع نشان از برتری آن در این حوزه است. در هر بار شارژ می توان به مدت 150 دقیقه از این محصول استفاده کرد و  برای خرید آن باید نزدیک به 899 دلار هزینه کنید.شرکت Neato مدل های دیگری را با عنوان D9 و D8 معرفی کرد که به اندازه D10 پیشرفته نیستند اما از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:

اسامی برندگان جوایز نوآوری ایفا 2020 در بخش لوازم خانگی+ویدیو

بهترین لوازم خانگی بزرگ ایفا 2020: اجاق هوشمند VIVOSCREEN اسمگ

بهترین لوازم خانگی بزرگ ایفا 2020

همان طور که اشاره شد، خانه هوشمند یکی از مهمترین بخش های نمایشگاه IFA است و به همین دلیل شاهد عرضه شمار زیادی از محصولات هوشمند و ارتقا فناوری های آن هستیم. بسیاری از افراد با لوازم خانگی های اسمگ آشنا هستند و بیشتر آن ها را به دلیل طراحی و رنگ بندی خاص به یاد دارند اما این برند ایتالیایی در تلاش است تا با معرفی تکنولوژی های روز با پیشگامان این بازار وارد رقابت شود که با انتخاب اجاق هوشمند VIVOSCREEN اسمگ به عنوان بهترین لوازم خانگی بزرگ ایفا 2020 به نظر می رسد مسیر درستی را در پیش گرفته است.

اجاق هوشمند VIVOSCREEN اسمگ با یک صفحه نمایشگر لمسی عرضه می شود که در دو سایز موجود است و  دسترسی بهتر به تنظیمات پخت و کنترل عملکرد دستگاه را فراهم می کند. آیکون ها و تصاویر تنظیمات این اجاق فر دار به اندازه کافی بزرگ بوده و خرید آن برای افرادی که دچار مشکل بینایی هستند، توصیه می شود.

اجاق هوشمند VIVOSCREEN اسمگ

علاوه براین، امکان اتصال این محصول با اپلیکیشن SmegConnect وجود دارد که از طریق گوشی هوشمند و یا تبلت می توان کنترل آن را از راه دور در دست گرفت و فر را از قبل گرم کرد. شرکت اسمگ همواره در بخش طراحی حرف های زیادی برای گفتن دارد که ظاهر شیک به همراه فناوری های پیشرفته این مدل برای بسیاری از کارشناسان قانع کننده بوده و حضور آن در میان اسامی بهترین لوازم خانگی های IFA 2020 الزامی است.

بهترین فناوری خانه هوشمند ایفا 2020: لامپ های Play Gradient فیلیپس

به نظر می رسد که شرکت فیلیپس با تمام قوا در ایفا 2020 شرکت کرده و از هیچ تلاشی مضایقه نکرده است. لامپ های نواری Play Gradient فیلیپس یکی دیگر از محصولات این برند با سابقه است که با استقبال بالای بازدیدکنندگان و رسانه ها مواجه شده و موفق شده است تا عنوان بهترین فناوری خانه هوشمند ایفا 2020 را تصاحب کند.

بهترین فناوری خانه هوشمند ایفا 2020: لامپ های Play Gradient فیلیپس 

لامپ نواری چسبی  Hue Play Gradient برای پشت تلویزیون کاربران طراحی شده و می تواند در چندین رنگ مختلف روشن شود و لذت تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی را دو چندان کند. افراد با خرید تلویزیون فیلیپس مدل OLED+935 می توانند این فناوری را به خانه ببرند اما مسلما قیمت این تلویزیون بالا است و به همین دلیل، تهیه این لامپ های نواری توصیه می شود. نسخه های جدید این لامپ ها از توانایی روشن شدن در چندین رنگ مختلف به صورت همزمان برخوردار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟