گجت های گرمایشی مناسب فصل سرما
فناوری

گجت های گرمایشی مناسب فصل سرما را بشناسید/بخش دوم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز به روز هوا رو به خنکی می رود و با سرد شدن هوا افراد برای گرم کردن خود و ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز به روز هوا رو به خنکی می رود و با سرد شدن هوا افراد برای گرم کردن خود و محیط اطرافشان به دنبال روش هایی اثربخش هستند. از گذشته تاکنون لباس های گرم زمستانه بهترین گزینه انسان ها برای گرم کردن خودشان بوده است. همچنین وسایلی مانند هیتر، بخاری و … در گرم کردن محیط اطراف افراد نقش بسزایی را ایفا می کنند. اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری لوازمی هوشمند ساخته شده اند که در هر زمان و مکانی قابل استفاده هستند. این گجت های گرمایشی مناسب فصل سرما بوده و از قابلیت و ویژگی های منحصر به فردی بهره می برند.

کدام گجت های گرمایشی مناسب فصل سرما هستند؟

پاییز از راه رسیده است و هوا به تدریج رو به سردی می ‌رود. به این ترتیب است که بازار گجت های گرمایشی مناسب فصل سرما داغ می ‌شود. در این میان گجت ‌های شخصی جایگاه خاصی دارند که هر کدام به تنهایی قابلیت های منحصر به فرد و مفیدی را ارائه می دهند. امروزه گجت های هوشمند در زندگی کاربران و مصرف کنندگان نقش به خصوصی را ایفا می کنند و هر کاربری با توجه به نیاز خود یا اعضای خانواده به انتخاب و خرید گجت دلخواه می پردازد. در ادامه این بخش به معرفی برخی از گجت های هوشمند پرداخته شده که هرکدام از آن ها دارای قابلیت و کاربردهای خاصی هستند و می توانند در فصل زمستان در برابر سرما از افرادی که هوای سرد آن ها را اذیت می کند، محافظت کنند.

در همین رابطه بخوانید:

گجت های مناسب فصل سرما را بشناسید

هیتر BedJet 3

هیتر Bedjet 3 می تواند به کاربران کمک کند تا خواب بهتری در شب های زمستانی داشته باشند. اجزای تشکیل دهنده این هیتر یک لوله است که به زیر تشت یا پتوی کاربران متصل می شود و هوای گرم یا سرد را به کاربر می رساند. این دستگاه قابلیت استفاده در فصل زمستان و یا تابستان را دارد. همچنین دارای تنظیماتی است که مصرف کنندگان از طریق آن می توانند درجه یا دمای مناسب را به صورت دلخواه تنظیم کنند.

دستگاه Bedjet 3 توانایی اتصال به گوشی های هوشمند کاربران و مصرف کنندگان را دارد و افراد می توانند از طریق آن به کنترل از راه دور هیتر بپردازند. نکته ی جالب توجه ای گجت هوشمند وجود هیتر دو ناحیه ای است. به این گونه که شما و همسرتان می توانید در دد دمای کاملا متفاوت بخوابید. اما باید توجه داشته باشید که این محصول قیمت بالایی دارد و حدود 379 دلار به فروش می رسد.

گرمکن دستی Mocolo

این گرمکن دستی با عنوان Mocolo با محیط زیست سازگار بوده و استفاده از آن بسیار ایمن است. این گرمکن دستی قابلیت شارژ شدن دارد و دارای 4 تنظیم دما است که از 95-131 درجه فارنهایت شروع شده و به سرعت گرم می شود. به گونه ای که در عرض 3 ثانیه گرما به دو طرف این گرمکن دستی می رسد. همچنین ظرفیت باتری بالایی دارد و می توان از آن به عنوان پاور بانک نیز استفاده کرد و بسیار در فصل زمستان کاربردی است. این گجت گرمایشی از یک نمایشگر جهت مقدار شارژ باقی مانده بهره می برد. قیمت گرمکن دستی 25.99 دلار بوده و در سه رنگ عرضه شده است.

بخاری صفحه ای Woo warmer

این بخاری صفحه ای برای قرار گرفتن در زیر فرش یا روی فرش طراحی شده و برای افرادی که در محیط سرد کار می کنند، بسیار مناسب است. همچنین این دستگاه Woo Warmer  قابلیت نصب روی دیوار را دارد.

این گجت گرمایشی هیچ گونه گاز دی اکسید کربن منتشر نکرده و نیز سر و صدایی ایجاد نمی کند و دمای آن تا 115 درجه فارنهایت افزایش می یابد. این بخاری صفحه ای در دو اندازه کوچک و بزرگ به ترتیب با قیمت 118 و 250 دلار در دسترس کاربران و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

ترموستات نست (Nest)

ممکن است بسیاری از افراد درباره این ترموستات کمپانی نست شنیده باشند. این ترموستات هوشمند به صاحبان خانه اجازه می دهدتا دمای خانه خود را از طریق گوشی هوشمند خود تنظیم کنند. همچنین این گجت گرمایشی می تواند فعالیت کاربران در خانه را ردیابی کند و اگر متوجه بشود که اعضای خانواده در خانه حضور ندارند برای صرفه جویی در مصرف انرژی به صورت خودکار خاموش می شود. استفاده از این محصول بسیار کاربردی است و کاربران چه در فصل زمستان و چه در فصل تابستان می توانند محیط خانه را سرد یا گرم کنند.

دستبند گرمایشی Embr

این دستبند گرمایشی و سرمایشی نه تنها در فصل زمستان به گرم شدن بدن شما کمک می کند، همچنین در فصل تابستان به خنک شدن بدن شما نیز نقش مهمی را ایفا می کند و فقط به 3 دقیقه زمان احتیاج دارید تا احساس گرما یا خنک شدن دارید. دستبند Embr با استفاده از فناوری منحصر به فرد خود بر روی پوست مچ دست شما واکنش طبیعی ایجاد می کند تا شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید. این گجت گرمایشی دارای 16 حالت تنظیم دما است و در راحتی شما نقش بسزایی را ایفا می کند. اگر به دنبال خرید این گجت هستید باید مبلغ 399 دلار بپردازید که یک مقدار گران است اما برخی از کاربران می توانند از آن به جای اپل واچ استفاده کنند.

کت جین گوگل

اما آخرین محصول یک کت جین بوده که توسط شرکت گوگل طراحی شده است. Jacquard یک ماده هوشمند نسبتا جدید بوده که در این ژاکت تعبیه شده تا شما را گرم نگه دارد. ویدئوهای منتشر شده نشان می دهد که افراد از این کت جین جهت انجام کارهایی مانند پاسخ دادن به گوشی هوشمند توسط ایرپاد، دریافت گزارش آب و هوا و وضعیت ترافیک خیابان ها، عکس گرفتن توسط گوشی و موارد دیگری استفاده می کنند.

قیمت این کت جین گوگل بین 200 تا 250 دلار است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟