خرید لوازم خانگی بوش در بازار هند
اخبار لوازم خانگی

افزایش تقاضا برای خرید لوازم خانگی بوش در بازار هند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار لوازم خانگی هند یکی از کلیدی ترین بازارهای جهانی برای تولیدکنندگان ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار لوازم خانگی هند یکی از کلیدی ترین بازارهای جهانی برای تولیدکنندگان لوازم خانگی به شمار می رود و اکثر برندها به دنبال ارتقا جایگاه خود در بازار این کشور هستند. گروه بزرگ BSH (تولیدکننده لوازم خانگی بوش) یکی از این شرکت ها است که طی سال های گذشته اقدامات زیادی برای تحقق این هدف خود انجام داده است و به تازگی با انتشار یک گزارش، از افزایش فروش لوازم خانگی بوش در بازار هند به میزان 40 درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته خبر داده است.

بر اساس این گزارش، فروش لوازم خانگی بوش در بازار هند به میزان 40 درصد طی ماه آگوست رشد داشته است که پیش از این، بی سابقه بوده و رکود جدیدی برای این گروه اروپایی تلقی می شود. گروه BSH اعلام کرده که در حال انتخاب فروشندگان هندی به منظور عرضه لوازم خانگی پریمیوم و پیشرفته این شرکت نظیر ماشین ظرفشویی، یخچال، قهوه ساز، کباب پز و اجاق های صفحه ای است.

گروه BSH (عرضه کننده لوازم خانگی های بوش و زیمنس) پس از افزایش تقاضا لوازم خانگی بوش در بازار هند به ویژه در بخش ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی تصمیم به مذاکره با فروشندگان هندی گرفته است.

نراج بهل، مدیر نمایندگی BSH در هند عنوان کرد: فروش محصولات بوش و زیمنس در کشور هند به میزان قابل توجهی رشد داشته است و به همین دلیل نیاز به توسعه تاسیسات این گروه در بازار احساس می شود.

وی در ادامه افزود:  استقبال مشتریان هندی از محصولاتی مانند ماشین لباسشویی و مخلوط کن طی سه ماه گذشته بسیار راضی کننده بوده و بیشترین آمار فروش در ماه آگوست برای مخلوط کن ثبت شده است. 30 هزار نسخه از این لوازم برقی در بازار به فروش رسیده که در مقایسه با فروش 9 الی 10 هزار نسخه پیشرفت قابل توجهی محسوب می شود.

 خرید لوازم خانگی بوش در بازار هند

گروه BSH در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکل تامین قطعات و موجودی محصولات دست و پنجه نرم می کند و در حال مذاکره با فروشندگان و تامین کنندگان به منظور تهیه قطعات مورد نیاز پیش از آغاز فصل اوج گیری کووید-19 است.

نراج بهل افزود: فروش لوازم خانگی بوش در بازار هند بهبود یافته است و نشانه های مثبتی به چشم می خورد. امیدها برای احیای صنعت لوازم خانگی پس از شیوع این بیماری بیشتر شده و به نظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور شاهد اخبار خوشی باشیم.

ویروس کرونا بر تمامی صنایع جهان تاثیر منفی داشته و اقداماتی زیادی از سوی دولت های جهان به منظور جبران صدمات ناشی از این بیماری صورت گرفته است اما به نظر می رسد که برخی از فعالین صنعت لوازم خانگی مانند BSH در این شرایط هم تمام سعی خود را کرده و در نهایت شاهد افزایش فروش آن ها در بازار لوازم خانگی هستیم.

برند بوش بیش از 30 لوازم آشپزخانه جدید برای عرضه در این بازار در نظر گرفته است و امکان ارتباط مستقیم مشتریان با این برند از طریق فروشگاه های اختصاصی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68T102B

به نظر می رسد که شرکت بوش با عرضه این محصولات جدید جایگاه خود را در بازار هند ارتقا دهد زیرا پیش از این، در بازار سایر کشورها مانند استرالیا، نیوزلند و اسپانیا موفقیت بزرگی را کسب کرده و با عرضه لوازم آشپزخانه جدید می تواند این موفقیت را تکرار کند.

بر اساس اعلام گروه BSH، محصولات جدید بوش و زیمنس در ابتدا روانه فروشگاه های بمبئی می شود و سپس در اختیار مشتریان دیگر شهرهای بزرگ این کشور قرار می گیرد.

این تولید کننده محصولات بوش و زیمنس یکی از پیشگامان صنعت لوازم خانگی تلقی می شود که سابقه طولانی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی دارد و همواره به دلیل عرضه محصولات با کیفیت و مدرن مورد تحسین کارشناسان قرار گرفته است.

مدیر گروه لوازم خانگی BSH طی کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه ایفا 2020 به افزایش تقاضا برای خرید لوازم خانگی های این شرکت اشاره کرد و در این خصوص گفت: فروش محصولات بالا رفته و بر اساس نظرسنجی های اخیر، مصرف کنندگان بیشتر بر روی لوازم آشپزخانه خود تمرکز دارند.

خرید لوازم خانگی بوش در بازار هند

وی در ادامه عنوان کرد: شرکت با سابقه بوش امسال قصد دارد تا با نوآوری در محصولات جدید خود توجه اکثر مشتریان را به خود جلب کند و علت آن تنها تقاضای فوق العاده شدید برای خرید یخچال، فریزر و لوازم خانگی کوچک این برند است.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

کنفرانس خبری بوش در ایفا 2020 چگونه گذشت؟

برند بوش در جریان رویداد فناوری ایفا  2020 به برخی از نوآوری های اخیر خود اشاره کرد و انتظار می رود که محصولات جدید این شرکت مانند ماشین ظرفشویی سری Dry  Perfect بوش، جدید ترین خشک کن سری 6، یخچال فریزر در سایز XXL و جارو برقی بی سیم سری 8 در آینده ای نه چندان دور در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

شرکت بوش پیش از خروج شرکت های خارجی از بازار لوازم خانگی کشورمان جایگاه ویژه ای داشت و بسیاری از خانه های ایرانی میزبان محصولات این شرکت بود اگرچه در حال حاضر به دلیل گرانی دلار، افزایش عرضه کالای قاچاق و تقلبی و در نهایت رشد روز افزون قیمت لوازم خانگی در بازار به ویژه محصولات خارجی، تمایل برای خرید محصولات این برند و البته سایر برندهای خارجی کاهش یافته و مشتریان بیشتر به دنبال خرید کالای ایرانی هستند و البته نباید از این نکته غافل شد که طی سال های اخیر کیفیت لوازم خانگی ایرانی نیز بهبود یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟