جدیدترین قیمت ماشین ظرفشویی دست دوم
اخبار لوازم خانگی

جدیدترین قیمت ماشین ظرفشویی دست دوم در بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تمایل به خرید کالای دست دوم با توجه به گرانی در بازار افزایش پیدا کرده است و ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تمایل به خرید کالای دست دوم با توجه به گرانی در بازار افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل در این بخش لیست جدیدترین قیمت ماشین ظرفشویی دست دوم گردآوری شده است که به لطف آن می توان با بازه قیمت انواع ظرفشویی کارکرده آشنا شد.

قیمت لوازم خانگی طی سال های اخیر به دلایل زیادی مانند رشد نرخ دلار به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و در نتیجه توجه بسیاری از مردم به سمت خرید کالاهای دست دوم جلب شده است که ماشین ظرفشویی از این قاعده مستثنی نیست و پرداختن به جدیدترین قیمت ماشین ظرفشویی دست دوم در این اوضاع ضروری است.

قیمت ماشین ظرفشویی دست دوم

اکبر پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در این خصوص عنوان کرد: بازار لوازم خانگی راکد است، آنقدر قیمت ها بالا است که خریداران قدرت خرید خود را از دست دادند و خرید و فروشی انجام نمی شود. در یک تا دو ماه گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش تقاضای خرید لوازم خانگی داشتیم.

وی با اشاره به افزایش آمار تعمیرات لوازم خانگی تصریح کرد: تمایل به خرید کالا های دست دوم نیز بالا نرفته است، اما تعمیرات دستگاه های خانگی در این مدت حداقل بین ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی دست دوم به همراه لیست قیمت

گردآوری لیست قیمت و خواندن مطالبی با عنوان راهنمای خرید ماشین ظرفشویی کار کرده می تواند برای خریدی منطقی و هوشمندانه مفید باشد. و نگرانی های مربوط به صحیح کار کردن کالا را کاهش دهید اگرچه در این شرایط مشورت با کارشناسان این حوزه نیز می تواند کمک کننده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟