اندروید تی وی باکس نوکیا
اخبار لوازم خانگی

اندروید تی وی باکس نوکیا روانه بازار اروپا می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اندروید تی وی باکس نوکیا با عنوان Streaming 8000 بر خلاف اکثر دستگاه های اندروید ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اندروید تی وی باکس نوکیا با عنوان Streaming 8000 بر خلاف اکثر دستگاه های اندروید تی وی موجود در بازار، با اندروید نسخه 10 به روزرسانی شده است.

با اندروید تی وی باکس نوکیا آشنا شوید

برخی از اندروید تی وی ها مانند Nvidia Shield و Mi Box شیائومی که پخش کننده رسانه ها هستند ، هنوز به نسخه 10 اندروید به روز نشده اند اما این اندروید تی وی نوکیا از پیش با با نسخه 10 اندروید به روز شده است.

البته به این نکته توجه شود که اندروید باکس یاد شده توسط استریم ویو (Streamview) تولید شده که مجوز برند نوکیا را نیز کسب کرده است.

اندروید تی وی باکس نوکیا

با وجود قابلیت ها و ویژگی های اندروید تی وی نوکیا بعید به نظر می رسد که از نظر سخت افزاری و پشتیبانی از قالب با Nvidia Shield مطابقت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون هوشمند 65 اینچی نوکیا معرفی شد

این شرکت می گوید که از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و حداکثر سرعت 60 فریم در ثانیه را ارائه می دهد اما از قابلیت HDR یا صدای دالبی اتموس خبری نیست.

همچنین تأیید شده که اندروید تی وی بر روی چیپست Amlogic S905X3 ساخته شده است.

اندروید تی وی باکس نوکیا

این نسخه از اندروید تی وی به طور رسمی سیستم عامل اندروید تی وی گوگل را اجرا می کند و به این معنی است که رابط کاربر با آنچه در Shield، تلویزیون های سونی، فیلیپس و غیره مشاهده می شود، یکسان است.

شما می توانید اپلیکیشن هایی مانند نتفلیکس،دیزنی پلاس، آمازون و یوتیوب را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید. همچنین می توانید مجموعه ای از بازی ها را بر روی این اندروید تی وی نصب کنید.

اندروید تی وی باکس نوکیا

از آنجایی که این یک دستگاه پخش کننده رسانه اندروید تی وی است از Chromecast داخلی و گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند. از اقلام همراه آن می توان به یک ریموت کنترل اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

حضور گوشی های هوشمند نوکیا در ایفا 2020

علاوه بر پشتیبانی نوکیا از اندروید تی وی شاد شده برندهایی مانند سونی، فیلیپس، تی سی ال، شیائومی، شارپ و پاناسونیک و همچنین گوگل که به تازگی اولین دستگاه اندروید تی وی خود را با رابط کاربری جدید گوگل تی وی ارائه کرده، در دسترس کاربران است.

اندروید تی وی باکس نوکیا

اندروید تی وی باکس Streaming 8000 نوکیا ابتدا در کشورهای مانند آلمان، اتریش و سوئیس در دسترس خواهد بود و در آنجا با قیمت 100 یورو به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟