تعطیلی کارخانه LCD سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

تعطیلی کارخانه LCD سامسونگ تا مارس 2021 به تاخیر افتاد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تعطیلی کارخانه LCD سامسونگ تا مارس 2021 به تاخیر افتاد و این شرکت قصد دارد ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تعطیلی کارخانه LCD سامسونگ تا مارس 2021 به تاخیر افتاد و این شرکت قصد دارد فعالیت خود را تا پایان سال جاری ادامه دهد و برنامه تعطیلی تجارت ال سی دی را به زمان دیگری موکول کند.

تاخیر در تعطیلی کارخانه LCD سامسونگ

از دلایل تاخیر در تعطیلی کارخانه تولید پنل های ال سی دی سامسونگ می توان به افزایش تقاضا برای صفحه نمایش های ال سی دی اشاره کرد. شرکت سامسونگ قصد داشت کارخانه تولید صفحه نمایش های ال سی دی خود را تعطیل کند ولی با توجه به افزایش تقاضا تعطیلی کارخانه را به سه ماه آینده موکول کرد.

تعطیلی کارخانه LCD سامسونگ

غول فناوری کره جنوبی به کلیه شرکت های مرتبط در مورد تغییر برنامه خود خبر داده و اعلام کرده که سامسونگ کارخانه سوژو خود در چین را تعطیل نکرده و به تولید پنل های ال سی دی ادامه می دهد.

در همین رابطه بخوانید:

سامسونگ و ال جی خط تولید پنل های LCD خود را می فروشند

البته گفتنی است که این شرکت قبلا با CSOT (فناوری نوری الکترونیکی چین استار) برای فروش کارخانه سوژو خود معامله ای انجام داده بود و ظاهرا برخی تجهیزات کارخانه را به یک شرکت چینی دیگر فروخته است.

تعطیلی کارخانه LCD سامسونگ

همچنین این شرکت در حال مذاکره با دو شرکت چینی دیگر برای فروش تجهیزات باقی مانده است و امیدوار بوده که تا فوریه 2021 به توافق برسد و تولید پنل های ال سی دی را تا ماه مارس متوقف کند.

بیشتر بخوانید:

سرمایه گذاری عظیم سامسونگ دیسپلی در تاسیسات LCD

سامسونگ از اوایل دهه 1990 پنل LCD تولید می کند اما تصمیم گرفته بود تولید را متوقف کند و پنل های OLED که در سال های اخیر به محبوبیت و تقاضای بیشتری رسیده اند را جایگزین کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟