مهرداد نیکزاد
اخبار لوازم خانگی

تکامل پاکشوما در چشم انداز سال 2021

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما در خصوص تکامل پاکشوما در چشم انداز سال 2021 ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما در خصوص تکامل پاکشوما در چشم انداز سال 2021 گفت : در سال 2020 گروه برند پاکشوما توانست در صنعت لوازم خانگی ایران نوآورترین و پیشرو ترین محصولات لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی، انواع یخچال فریزر، انواع جاروبرقی و کولرگازی را به بازارا لوازم خانگی ایران عرضه کند.

 

مهرداد نیکزاد ادامه داد : تمام این موارد به کمک راه اندازی یک مرکز تحقیق و توسعه در شهر شانگهای کشور چین است که به عبارتی موتور محرک نوآوری گروه برند پاکشوما است.

بیشتر بخوانید:

رشد سهم بازار لوازم خانگی پاکشوما از نگاه نشریه وال استریت ژورنال

وی گفت : عناوینی مانند پرفروش ترین لباسشویی اتوماتیک، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، به استناد تحقیقات بازاری که در ایران انجام شده است، به محصولات گروه برند پاکشوما اختصاص دارد. همچنین در ماه های آتی چندین مدل جدید از تمامی محصولاتی که گفته شد به بازار عرضه خواهد شد.

مهرداد نیکزاد

نیکزاد افزود : در هفته گذشته افتتاح جدیدترین و پیشرفته ترین خطوط رباتیک انواع یخچال فریزر را داشته ایم که ماشین آلات آن توسط یکی از معتبر ترین شرکت های آلمانی و ایتالیایی ساخته شده است.

مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما ادامه داد : در چند ماه دیگر بزرگترین کارخانه تولید تهویه مطبوع خانگی یعنی همان کولرگازی با همکاری شرکت های مایدیا و آکس افتتاح خواهد شد. ما قصد داریم بزرگترین تولیدکننده انواع جاروبرقی در ایران باشیم و در حال طراحی صنعتی چند پلتفرم و مدل جدید در این خصوص هستیم.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی پاکشوما ساخت کجاست ؟

تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما در ایران نشان از توان داخلی است

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران» مهرداد نیکزاد در این گزارش ویدیوی به صورت کامل به بررسی وضعیت برند پاکشوما در سال 2021 با عنوان تکامل پاکشوما در چشم انداز سال 2021 خواهد پرداخت.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر ویدیویی را که در همین صفحه بارگذاری شده، مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟