خدمات پس از فروش جی پلاس و ال جی
اخبار لوازم خانگی

چگونه از خدمات پس از فروش جی پلاس و ال جی استفاده کنیم؟ + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزهای خبرهای فراوانی در خصوص خدمات پس از فروش جی پلاس و ال جی بر روی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزهای خبرهای فراوانی در خصوص خدمات پس از فروش جی پلاس و ال جی بر روی خروجی رسانه های داخلی و خارجی کشور قرار گرفته است. این افراد معتقدند که به ویژه در محصولات ال جی خدماتی وجود ندارد و در این زمینه تحریم و البته شرکت صنایع گلدیران به عنوان شریک سابق تجاری ال جی در ایران را مقصر می دانند.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟

پیش از هرچیزی لازم است بدانید که محصولات ال جی همچنان در ایران خدمات دریافت می کنند و حتی پس از اتمام گارانتی محصول خود می توانند توسط یک تماس با مرکز مشتریان گلدیران، مجددا محصول خود را با هزینه بسیار کم، گارانتی یک ساله کنند.

شرکت مشتریان گلدیران این امکان را فراهم کرده تا خدمات پس از فروش جی پلاس و ال جی شامل این ویژگی خاص شوند، یعنی اگر گارانتی محصول شما تمام شد، می توانید از طریق راه های ارتباطی مانند تماس با مرکز مشتریان گلدیران و یا سایت رسمی شرکت گلدیران بخش خدمات، اقدام به گارانتی مجدد محصولات جی پلاس و ال جی کنید.

کدام محصولات ال جی در ایران شامل خدمات گلدیران می شوند؟

این که هر از گاهی اخباری در خصوص عدم دریافت خدمات محصولات ال جی در ایران می شنویم، علت های خاص خودش را دارد و باید بررسی شود که این اخبار از کجا وبا چه اهدافی منتشر می شوند اما اگر می خواهید بدانید که کدام محصولات ال جی در ایران شامل خدمات گلدیران می شوند باید گفت که تنها محصولاتی می توانند از خدمات گلدیران بهره مند شوند که محصول ال جی را از شرکت گلدیران خریداری کرده باشند.

در زمانی که ال جی در ایران حضور داشت، عده ای از مشتریان بازار لوازم خانگی ایران به دلایل مختلفی، محصولات ال جی را از بازارهای مرزی خریداری می کردند که این کالاها در بازار ایران به عنوان لوازم خانگی قاچاق شناخته می شوند. گلدیران در این خصوص بارها و بارها اعلام کرده بود که این محصولات به هیچ عنوان از خدمات گلدیران بهره مند نخواهند شد و به تمامی نمایندگی های خدمات پس از فروش خود تاکید کرده بودند که از پذیرفتن این کالاها جدا خودداری کنند.

این قوانین هنوز هم پابرجاست و نمایندگی های خدمات پس از فروش گلدیران که عدد آن به بیش از 750 نماینده در سراسر کشور می رسد، نباید لوازم خانگی های قاچاق ال جی را خدمات رسانی کنند.

دیدن این ویدیو را از دست ندهید:

معرفی محصولات جی پلاس در بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی

شبکه خدمات گلدیران که تجربه سال ها همکاری با کمپانی کره ای را در کارنامه خود دارد در حال خدمات رسانی به برند ایرانی جی پلاس به عنوان برند معرفی شده توسط گلدیران به بازار لوازم خانگی ایران است و محصولات جی پلاس نیز می توانند پس از اتمام گارانتی محصول خود، مجددا کالای خودرا با هزینه ای اندک، مجدد یک سال گارانتی کنند.

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»، در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران گفتگویی با مهدی فرجی؛ مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران داشتیم که توضیحات کاملی در خصوص دریافت خدمات محصولات ال جی و جی پلاس ارائه کرد.

اگر علاقه مند هستید تا بدانید که محصولات ال جی و جی پلاس چگونه در ایران خدمات دریافت می کنند و اطلاع از قیمت گارانتی  و همچنین برای گارانتی مجدد محصولات خود چه باید بکنید، ویدیو زیر را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • ز | 10 اردیبهشت 1401 در 7:33 ق.ظ

    خدا لعنتتون کنه گوشی خریدم شارژرش خراب شده باید بندازم سطل اشغال،بااین کالاهای اشغالتون