وان هوشمند کوهلر در نمایشگاه CES 2021
خانه هوشمند

وان هوشمند کوهلر در نمایشگاه CES 2021 به نمایش گذاشته می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها چند ساعت به آغاز نمایشگاه CES 2021 باقی مانده است و قرار است که وان هوشمند ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها چند ساعت به آغاز نمایشگاه CES 2021 باقی مانده است و قرار است که وان هوشمند کوهلر در نمایشگاه CES 2021 معرفی شود. خانه هوشمند طی سال های اخیر به یکی از مهمترین بخش های این رویداد تبدیل شده است که به دلیل رونمایی از محصولات جالب و کاربردی مورد توجه اکثر بازدیدکنندگان قرار می گیرد و علاقه مندان برخلاف سال های گذشته می توانند دستاوردهای جدید شرکت های فعال در این حوزه را از خانه و یا محل کار خود مشاهده کنند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

معرفی وان هوشمند کوهلر در نمایشگاه CES 2021

معرفی وان هوشمند کوهلر در نمایشگاه CES 2021

وان هوشمند کوهلر در نمایشگاه CES 2021 به نمایش گذاشته می شود و انتظار می رود که به عنوان یکی از جالب و کاربردی ترین محصولات این رویداد در بخش خانه هوشمند شناخته شود. به لطف این محصول تازه وارد کوهلر امکان پر کردن آب وان با استفاده از یک اپلیکیشن و حتی فرمان های صوتی فراهم شده است و جالب است بدانید که امکان تجربه نورپردازی و یا مه در حمام و اطراف وان برای کاربران به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید:

لیست مهمترین محصولات نمایشگاه CES 2021 منتشر شد

نمایش وان هوشمند کوهلر در نمایشگاه CES 2021 می تواند سر و صدای زیادی به پیدا کند و در واقع موفقیت بزرگی برای این شرکت تلقی می شود. امکانات این دستاورد کوهلر برای اکثر مشتریان قابل توجه است و در ادامه قابلیت های آن می توان گفت که امکان سفارشی ساز و یا تنظیم آن با توجه به نیاز هر شخص وجود دارد. به عنوان مثال کاربران می توانند با انتخاب تنظیمات مختلف سطح و یا دمای آب را مشخص کنند و بقیه امور را به خود این وان هوشمند بسپارند.

کاربران این وان هوشمند می توانند با استفاده از دستیارهای صوتی آمازون الکسا و یا گوگل اسیستنت و البته فرمان های صوتی تنظیمات دلخواه را انجام دهند و در واقع لذت یک حمام دلچسب را بعد از کارهای روزانه تجربه کنند. این وان هوشمند در مدل های مختلف عرضه می شود که افراد بنا به سلیقه و بودجه مورد نظر خود می توانند خریداری کنند. به عنوان مثال یک مدل از این وان تنها قادر به تشخیص دما و عمق آب است که با قیمتی حدود 8,698 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد اما اگر به دنبال خرید محصولی هستید که دارای خاصیت درمانی و قابلیت ایجاد مه باشد باید حدود 10,998 دلار هزینه کنید. هر دو مدل از ماه جولای روانه بازار می شود اما نسخه لوکس تر این وان هوشمند کوهلر که قادر به ایجاد نور پردازی است، از اکتبر با قیمت 15,998 دلار به فروش می رسد.

توالت هوشمند کوهلر در نمایشگاه CES 2021

شرکت کوهلر در سال های گذشته در این رویداد شرکت کرده و با عرضه توالت فرنگی هوشمند خود با عنوان Numi 2.0 موفق شد تا جوایزی را در نمایشگاه CES 2019 به خود اختصاص دهد. توالت هوشمند  Numi 2.0  مجهز به نور امبینت و اسپیکر است و امکان کنترل آن از طریق آمازون الکسا وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با امکانات وان هوشمند کوهلر باید تا رونمایی رسمی این محصول در نمایشگاه CES منتظر بمانید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟