قطع تولید پنل تلویزیون LCD ال جی
اخبار لوازم خانگی

توقف تولید پنل تلویزیون LCD ال جی به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق گزارشی که منتشر شده ال جی دیسپلی همانند سامسونگ توقف تولید پنل ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق گزارشی که منتشر شده ال جی دیسپلی همانند سامسونگ توقف تولید پنل تلویزیون LCD ال جی را به تعویق انداخته است.

توقف تولید پنل تلویزیون LCD ال جی به تعویق افتاد

همانطور که می دانید ال جی دیسپلی حدود یک سال پیش اعلام کرد که قرار است به تولید پنل های تلویزیون ال سی دی خود پایان دهد رقیب اصلی این کمپانی یعنی سامسونگ نیز قصد داشت تولید پنل ال سی دی را به طور کامل خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید:

پروژکتور لیزری ال جی در CES2021 رونمایی شد

هم اکنون این دو غول فناوری کره جنوبی تصمیم گرفته اند با افزایش قیمت پنل ها تولید پنل های ال سی دی خود را حدود یک سال یا بیشتر تمدید کنند.

توقف تولید پنل تلویزیون LCD ال جی

در این گزارش آمده است این برنامه های اضافه شده ناشی از درخواست ال جی الکترونیکس (LG Electronics) است، زیرا در  پنل های ال سی دی مشکل پیدا شده است. ال جی الکترونیکس در ابتدا انتظار داشت که بتواند پنل های IPS را از HKC چین و Sakai SIO تهیه کند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021

بر اساس این گزارش، LG Display تولید خود را تا اواخر سال 2021 افزایش خواهد داد. این شرکت در حال حاضر پنل های تلویزیون LCD را در خطوط تولید 8.5G P8 و 7G P7 خود در Paju کره جنوبی تولید می کند. همچنین LG Display به تولید پنل های تلویزیون LCD در چین ادامه خواهد داد.

توقف تولید پنل تلویزیون LCD ال جی

در ادامه این گزارش آمده است که افزایش قیمت پنل باعث شده تا ال جی تولید ال سی دی را در کره به تعویق بیاندازد. گفتنی است که در سه ماهه سوم سال 2020 قیمت پنل ال سی دی 30 درصد نسبت به سه ماهه گذشته افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ و ال جی خط تولید پنل های LCD خود را می فروشند

علی رغم تأخیر در حذف تدریجی فناوری LCD، این شرکت انتظار دارد تولید پنل های تلویزیون OLED در سال 2021 نسبت به سال 2020 تقریباً دو برابر شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟