تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021
اخبار لوازم خانگی

نگاهی به تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021 قرار است معرفی شود و در لیست ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021 قرار است معرفی شود و در لیست محصولاتی قرار می گیرد که از صفحه نمایشگر شفاف و یا به عبارت دیگر نامرئی این تولید کننده کره ای بهره برده است. خرید تلویزیون برای اتاق خواب برای بسیاری از افراد دغدغه است که به لطف این تخت خواب مجهز به صفحه نمایشگر شفاف اولد دیگر نگرانی از این بابت وجود ندارد و در واقع با خرید یک محصول می توانید از قابلیت تلویزیون نیز نهایت استفاده را ببرید.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

رونمایی از تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021

تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021

رونمایی از تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021 می تواند آینده صنعت لوازم خانگی را نیز به نمایش بگذارد و در واقع پیش نمایشی از شکل و شمایل محصولات خانگی در آینده ای نه چندان دور است. تلویزیون شفاف 55 اینچی اولد ال جی یکی از جدیدترین دستاوردهای این برند تلقی می شود که دارای 40 درصد شفافیت است و در مقایسه با ال سی دی های رایج ( با 10 درصد شفافیت) پیشرفت قابل توجهی محسوب می شود و به منظور های مختلفی نظیر تخت خواب کاربرد دارد.

تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه ces 2021

به نظر می رسد که نمایش تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021 سر و صدای زیادی به پا کند و به کالایی محبوب در میان رسانه ها و علاقه مندان تبدیل شود. این صفحه نمایشگر شفاف در انتهای تخت خواب قرار می گیرد و امکان تنظیم ارتفاع آن برای کاربران وجود دارد. به لطف این محصول هوشمند و اسپیکرهای به کار رفته در آن لذت تماشای فیلم مورد علاقه و یا شنیدن موسیقی دو چندان می شود. علاوه بر این، تخت خواب هوشمند ال جی مجهز به صفحه نمایشگر شفاف اولد از قابلیت آنالیز الگوهای خواب کاربر برخوردار بوده و می تواند همانند یک ساعت زنگدار عمل کند.

نمایشگر شفاف ال جی در ces 2021

جالب است بدانید که استفاده از این صفحه نمایشگر نامرئی تنها محدود به ابزارهای خانه هوشمند و تخت خواب نمی شود و مصارف تجاری نیز دارد. به عنوان مثال می توان از این صفحه نمایشگرها در رستوران ها و یا مترو برای نمایش نقشه و یا اطلاعات مسیر بهره برد. پیش از این شرکت هایی نظیر پاناسونیک و سامسونگ محصولاتی شبیه به این را در نمایشگاه CES به نمایش گذاشتند اما صفحه نمایشگر شفاف الی جی پیشرفته تر از نسخه های قبلی بوده و برای فضاهای مختلف کاربرد دارد.

در همین رابطه بخوانید:

رونمایی از طراحی لوازم خانگی ال جی در CES 2021

تنها چند ساعت به آغاز نمایشگاه CES 2021 باقی مانده و تا ساعاتی دیگر شاهد رونمایی جدیدترین محصولات و دستاوردهای دنیای فناوری و لوازم خانگی خواهیم بود. همان طور که می دانید نمایشگاه امسال برخلاف رویدادهای قبلی به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده از سوی دولت ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد که این مانع از حضور شرکت های مطرح نظیر ال جی، سامسونگ، سونی، پاناسونیک، لنوو و.. نشده است و برای اطلاعات بیشتر از این رویداد و محصولات برندهای شرکت کننده می توانید به اخبار سایت و بخش نمایشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟