طراحی لوازم خانگی ال جی
اخبار لوازم خانگی

رونمایی از طراحی لوازم خانگی ال جی در CES 2021

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طراحی لوازم خانگی ال جی به گونه ای بوده که کاربران به سادگی می توانند با ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طراحی لوازم خانگی ال جی به گونه ای بوده که کاربران به سادگی می توانند با توجه به سلیقه و علایق لوازم خانگی خود را سفارش دهند. طراحی منحصر به فرد محصولات ال جی که اولین تجربه این شرکت در این زمینه بود قرار است به زودی در نمایشگاه CES 2021 معرفی شود.

طراحی لوازم خانگی ال جی در CES 2021 رونمایی خواهد شد

همانطور که گفته شد کمپانی ال جی برای اولین بار این قابلیت را به محصولات خود اضافه کرده که کاربران می توانند با توجه به سلایق خود اعم از رنگ، اندازه و غیره لوازم خانگی خود را به دلخواه انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 + جزئیات

طراحی لوازم خانگی ال جی

این شرکت پیشرو در تولید و عرضه لوازم خانگی محصولاتی مانند یخچال فریزر Door in Door، یخچال فریزر دو قلو، مایکروویو، ماشین ظرفشویی، دستگاه تصفیه آب و کمد لباس استایلر را در مجموعه خود گنجانده است.

طراحی لوازم خانگی ال جی

این محصولات را در هر محیط خانه و کار با تنوع در مواد، رنگ و غیره می توان مطابق با سلیقه خود سفارش داد. مجموعه لوازم خانگی جدید این غول فناوری کره ای با طراحی و ساخت منحصر به فردی که دارد به مشتریان خود این امکان را می دهد تا هر محصول را متناسب با سلیقه شخصی و دکوراسیون هر اتاق خانه سفارش دهند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از یخچال InstaView ال جی در CES2021 با طراحی جدید

جنس لوازم خانگی غول فناوری کره جنوبی بیشتر با استفاده از پوشش های مختلف از جمله فولاد ضد زنگ، شیشه، فلز و FENIX ( یک ماده ابتکاری با تکنولوژی پوشش پیشرفته طراحی شده) استفاده شده است. جنس FENIX  مات، مقاوم در برابر ضربه و جنس بسیار خوبی را ارائه می دهد و ظاهری در عین حال مدرن دارد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون اولد شفاف ال جی در CES2021 رونمایی می شود

طراحی لوازم خانگی ال جی

کمپانی ال جی قصد دارد توسط نمایشگاه مجازی CES 2021 قابلیت های متنوع محصولات جدید خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارد. بازدیدکنندگان می توانند لوازم خانگی غول فناوری کره جنوبی را در رنگ های انتخابی خود در دکوراسیون های رویایی خود طراحی کنند.

بیشتر بخوانید:

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

رویداد مجازی ال جی از ساعت 8 صبح در تاریخ 11 ژانویه 2021 در وب سایت های تعیین شده مانند وب سایت رسمی ال جی، صفحه اصلی نمایشگاه CES و یوتیوب نمایش داده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟