آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021
نمایشگاه لوازم خانگی

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 + جزئیات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان زیادی تا آغاز رویداد بزرگ CES باقی نمانده و در این بخش قصد داریم تا ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان زیادی تا آغاز رویداد بزرگ CES باقی نمانده و در این بخش قصد داریم تا آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 پوشش دهیم که برای علاقه مندان به دنیای لوازم خانگی و تکنولوژی می تواند مفید و جالب باشد. اگرچه با توجه به شیوع کرونا می توان گفت که حال و هوای رویداد امسال با نمایشگاه ces 2020 و نمایشگاه سی ای اس 2019 کاملا متفاوت بوده و باید انتظار یک رویداد آنلاین را داشت. شاید این خبر برای اکثر دوستداران بزرگترین گردهمایی فناوری جهان خوشحال کننده نباشد و به عنوان مثال دیگر نمی توان توان همانند سال گذشته، از نزدیک به بررسی ربات های 2020 و یا بهترین تلویزیون های ces 2020 پرداخت و تنها باید به مشاهده آنلاین محصولات 2021 شرکت هایی نظیر ال جی، سامسونگ، هایسنس و … اکتفا کرد. البته نمی توان گفت که برگزاری این نمایشگاه به صورت آنلاین چندان هم بی فایده است زیرا این شرایط برای افرادی که توانایی بازدید حضوری ندارند می تواند یک مزیت تلقی شود و از جدیدترین دستاوردهای غول های فناوری با خبر شوند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

جدیدترین و آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 تا به امروز شامل موضوعاتی نحوه برگزاری و زمان کنفرانس های مطبوعاتی، شرکت های حاضر در این رویداد و بسیاری از موارد دیگر …. می شود که در این بخش قصد داریم تا به معرفی تمامی جزئیات آن همانند نمایشگاه ces 2020 بپردازیم. همان طور که گفته شد نمی توان جدیدترین تکنولوژی های شرکت های فناوری و لوازم خانگی را همانند سال های گذشته از نزدیک مشاهده و آزمایش کرد و یا به عنوان مثال ربات های 2020 و یا بهترین تلویزیون های ces 2020 را مورد بررسی قرار دارد و نظرات کاربران را به اشتراک گذشت اما تمام سعی ما بر این است که از صفر تا صد اخبار این رویداد بزرگ را در قالب متن، عکس و فیلم در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار دهیم.

نخستین موضوعی که ذهن اکثر مخاطبان و علاقه مندان به نمایشگاه CES 2021 را درگیر کرده است، نحوه برگزاری این رویداد با توجه به شیوع بیماری کرونا است که البته روند واکسیناسیون در برخی از کشورها آغاز شده اما نمی توان انتظار برگزاری چنین رویدادهای را همانند نمایشگاه ces 2020 و یا نمایشگاه سی ای اس 2019 داشت. براساس آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 و اعلام برگزار کنندگان این همایش (انجمن فناوری مصرف‌کنندگان یا CTA ) می توان گفت که  سی‌ ای ‌اس در سال 2021  یک تجربه کاملا دیجیتال خواهد بود و از روز 11 ژانویه به صورت رسمی آغاز به کار می کند.

نحوه و زمان برگزاری نمایشگاه CES 2021

نحوه و زمان برگزاری نمایشگاه CES 2021

همان طور که گفته شد و با توجه به بررسی آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 می توان از 11 ژانویه در انتظار این رویداد بود اگرچه این تاریخ برای روز رسانه در نظر گرفته شده و شامل تمامی کنفرانس های مطبوعاتی می شود که نمایندگان هر شرکت در جریان این رویداد آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش رسانه ها می گذارند که البته این فرایند در لاس وگاس و جریان نمایشگاه ces 2020 و یا نمایشگاه سی ای اس 2019 به همین شکل اجرا می شد.

نمایشگاه CES 2021 بعد از  به معرض گذاشتن دستاوردهای خود برای رسانه ها  با سخنرانی مدیرعامل Verizon و مدیر هانس وستبرگ کار خود را آغاز می کند که در دسترس تمامی شرکت کنندگان این رویداد قرار خواهد گرفت. روز رسانه فرصتی برای آشنایی با آخرین تکنولوژی های و تولیدات شرکت های فعال در این حوزه است که می تواند به گوش تمامی مردم جهان برسد.

نحوه و زمان برگزاری نمایشگاه CES 2021

رسانه هایی که ثبت نام کردند می توانند کنفرانس های مطبوعاتی را به صورت زنده مشاهده کنند و امکان دسترسی آن ها به تمامی کنفرانس و حتی آن هایی را که از دست داده اند فراهم شده است.

زمان برگزاری نمایشگاه CES 2021  از 11 الی 14 ژانویه ( 22 تا 25 دی ماه 99)

  • 11 ژانویه ویژه روز رسانه و در دسترس برای اصحاب رسانه
  • 11 الی 12 ژانویه ویژه برنامه های کنفرانس ها و نمایش محصولات از سوی شرکت کننده ها
  • 14 ژانویه ویژه CES Partner

شرکت کنندگان نمایشگاه CES 2021

 شرکت کنندگان نمایشگاه CES 2021

رویداد امسال همانند نمایشگاه ces 2020 و نمایشگاه سی ای اس 2019 و همچنین سال های قبل تر از آن در تلاش برای معرفی آخرین تکنولوژی و محصولات شرکت های فعال در این حوزه است و در واقع پلتفرمی برای رونمایی از جدیدترین دستاورد های برندهای کوچک و بزرگ تلقی می شود. اسامی شرکت کنندگان نمایشگاه CES 2021 در ادامه گردآوری شده که البته امکان اضافه شدن به این لیست وجود دارد و پیشنهاد می شود که برای اطلاع از آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 به سایت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES 2021 رونمایی می شوند

اسامی شرکت کنندگان نمایشگاه CES 2021

  • سامسونگ الکترونیک
  • سونی
  • ال جی الکترونیک
  • تی سی ال
  • هایسنس
  • کوهلر
  • پاناسونیک
  • سونی
  • فیلیپس
  • بوش
  • اینتل
  • مگنا اینترنشنال (Magna International)
  • مرسدس بنز
  • کانن
  • OMRON Healthcare
  • اشنایدر الکتریک
  • اسکای ورث
  • Taiwan Tech Arena
  • HERE
  • Indy Autonomous Challenge from the Indianapolis Motor Speedway
  • کاترپیلار

نگاهی به تاریخچه نمایشگاه CES

نگاهی به تاریخچه نمایشگاه CES

همان طور که می دانید در این بخش تلاش شده تا آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 گردآوری شود اما اشاره ای به تاریخچه نمایشگاه CES برای بسیاری از علاقه مندان این رویداد می تواند جالب توجه باشد. این گردهمایی بزرگ هر ساله در لاس وگاس برگزار می شود و میزبان اکثر شرکت های کوچک و بزرگ فناوری و لوازم خانگی است. بیش از 50 سال است که برندهای جهانی برای معرفی محصولات خود در این رویداد حاضر می شوند و جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض نمایش می گذارند.

نگاهی به تاریخچه نمایشگاه CES 

نمایشگاه سی ای اس برای نخستین بار در سال 1967 میلادی در نیویورک برگزار شد که تنها 14 شرکت نظیر ال جی، فیلیپس و موتورلا در آن حضور داشتند اما با گذشت زمان تعداد کمپانی های شرکت کننده افزایش یافت و جای تعجب ندارد که امروزه به یکی از تاثیر گذار ترین رویداد های فناوری و تجهیزات الکترونیکی تبدیل شده است.

نمایشگاه CES سهم عمده ای در معرفی محصولات جدید داشته که از مهمترین آن های می توان به دستگاه ویدئو در سال 1970 میلادی، سی دی پلیر در سال 1981، سیستم ماهواره دیجیتالی در سال 1994، تلویزیون با کیفیت برتر و دیسک هارد جدا تصاویر ویدئویی در سال 1999 میلادی، مایکروسافت Xbox  و تلویزیون پلاسما در سال 2001، دی‌ وی‌ دی Blu-Ray در سال 2003، تلویزیون OLED در سال 2008، تبلت ‌ها و دستگاه‌های اندرویدی در سال 2010، تلویزیون متصل و لوازم هوشمند در سال 2011، تلویزیون فوق HD و OLED انعطاف‌پذیر، فناوری اتومبیل‌های خودران در سال 2013، تلویزیون 146 اینچی MicroLED سامسونگ در سال 2018، Aircharge و نسل سوم پردازنده‌های Razen در نمایشگاه CES 2019 اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟