محصولات جدید هاینس
نمایشگاه لوازم خانگی

محصولات جدید هایسنس در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد

هایسنس در نمایشگاه CES 2024 از جدید ترین تلویزیون های خود رونمایی کرد. در این نمایشگاه تلویزیون Hisense 110UX توانست جایزه نوآوری CES 2024 را دریافت کند.

آتنا میراحمدی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایسنس در نمایشگاه CES 2024 از جدید ترین تلویزیون های خود رونمایی کرد. در این نمایشگاه تلویزیون Hisense 110UX توانست جایزه نوآوری CES 2024 را دریافت کند.

هایسنس  به جز معرفی Hisense 110UX، تلویزیون های دیگری از جمله، ULED X ،Canvas ،ULED ،98UX ،75UX معرفی کرده که هر کدام از آن ها دارای ویژگی و قابلیت های خاصی است.

در این نمایشگاه هایسنس از نازک ترین تلویزیون خود 75 UX که ضخامت آن از ۱۴ میلی‌متر کمتر است و اکنون رکورد نازک ترین تلویزیون در برند mini-LED را دارد رونمایی کرد. این تلویزیون 98UX، حداکثر روشنایی ۵۰۰۰ نیت دارد و علت ساخت و طراحی آن نشان دادن کیفیت بهتر تصاویر است. ULED X دارای فناوری mini-LED است و به عنوان تلویزیون های LCD رده بالا معرفی شده که یکی از جدیدترین نسل تلویزیون هایسنس است.

هایسنس برای اینکه در این نمایشگاه از رقیبان خود، ال جی و سامسونگ جلو بزند از تلویزیون هنری خود به نام Canvas رونمایی کرد که در حالت خاموش بودن به یک تابلو هنری تبدیل می شود.

هایسنس در نمایشگاه CES 2024 علاوه بر معرفی تلویزیون های خفن از آشپزخانه آینده اش که مجهز به هوش مصنوعی است رونمایی کرد. این آشپزخانه که توسط هایسنس طراحی شده، مجموعه کاملی از ماشین لباسشویی هوشمند و یخچال هوشمند است، معرفی شده و جالبه که این یخچال هوشمند دارای چهار در است. این ماشین لباسشویی هوشمند ویژگی هایی از جمله Autodose (یعنی پخش کردن به اندازه مواد شوینده) که در استفاده از پودر یا مایع لباسشویی صرفه جویی کرده و AutoDry (خشک کن) خودکار دارد که استفاده از آن زندگی را برا مردم راحت تر کرده.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟