همکاری بکو و هیتاچی
اخبار لوازم خانگی

همکاری بکو و هیتاچی برای تولید لوازم خانگی مشترک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا خبری مبنی بر همکاری بکو و هیتاچی منتشر شده که برای تولید لوازم خانگی ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا خبری مبنی بر همکاری بکو و هیتاچی منتشر شده که برای تولید لوازم خانگی متفاوت و مشترک با یکدیگر قراردادی را منعقد کرده اند.

همکاری بکو و هیتاچی برای تولید لوازم خانگی مشترک

دو شرکت هیتاچی و بکو در معامله ای به ارزش 390 میلیون دلار یک شرکت مشترک جدید تاسیس خواهند کرد که این سرمایه گذاری مشترک جدید شامل دو مرکز تولید در چین و تایلند و همچنین 10 شرکت فروش در سراسر آسیا دارای مجوز استفاده از برند لوازم خانگی هیتاچی در جهان به استثنا ژاپن می شود.

بیشتر بخوانید:

فروش سهام هیتاچی به آرچلیک

این مشارکت مشترک که شامل تولید، فروش و خدمات پس از فروش لوازم خانگی با برند هیتاچی می شود قرار است در سراسر دنیا و خارج از بازار ژاپن لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و جاروبرقی تولید کند.

آرچلیک (Arçelik) با معامله ای که قرار است تا پایان نیمه دوم سال 2021 نهایی شود، منوط به تصویب مقررات، 60 درصد مالکیت شرکت را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

کانتینر های محموله لوازم خانگی ترکیه راهی چین شد

در بیانیه Arçelik گفت که همکاری با هیتاچی یک نقطه عطف مهم در گسترش جهانی آن و تقویت موقعیت خود به عنوان یک شرکت پیشرو لوازم خانگی در سطح جهان است.

دانش پیشرفته Arçelik، مجموعه متنوعی از نوآوری ها و محصولات، قابلیت های تحقیق و توسعه، حضور جهانی و ارتباط قوی با شرکای تجاری همراه با میراث تجاری قوی هیتاچی و محصولات پیشرفته آن، همکاری های قدرتمند و چشم انداز رشد را در سراسر جهان نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی پیشرفته بکو رونمایی شدند

آرچلیک در ادامه افزود: “ما اعتقاد داریم که این مشارکت استراتژی های جهانی ما را به طور قابل توجهی پیش می برد و Arçelik را در صنعت خود به جلو می برد.”

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟