طرز استفاده از پلوپز چگونه است
آموزش

طرز استفاده از پلوپز چگونه است ؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پلوپز یکی از لوازم آشپزخانه پرکاربرد است که عمل پخت و پز برنج را برعهده ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پلوپز یکی از لوازم آشپزخانه پرکاربرد است که عمل پخت و پز برنج را برعهده دارد اما گفتنی است که کاربران می توانند از آن استفاده های دیگری بکنند. برخی از دستگاه های پلوپز چندکاره هستند و می توانند چندین خدمات پخت و پز را در اختیار کاربران بگذارند و سوالی که برای اکثر مصرف کنندگان پیش می آید این بوده که طرز استفاده از پلوپز چگونه است ؟ یا چگونه از پلوپز استفاده کنیم ؟ روش پخت برنج ته دیگ دار در پلوپز فیلیپس چگونه است؟ و یا طرز استفاده از پلوپز چند کاره چگونه صورت می گیرد؟

طرز استفاده از پلوپز چگونه است؟

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است پخت و پز برنج را برعهده دارد و کاربران می توانند از طریق آن نیز کارهای دیگری مانند گرم کردن غذا، پختن کیک و بخار پز کردن مواد غذایی را انجام دهند و دیگر نیازی نیست برای هر یک از کارهای یاد شده لوازم برقی جداگانه ای تهیه کنند. طرز استفاده از پلوپز گاسونیک در نگاه اول ممکن است سخت باشد اما کاربران می توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای پلوپز گاسونیک 687 ، دفترچه راهنمای پلوپز گاسونیک مدل 681 و دفترچه راهنمای پلوپز گاسونیک مدل 686 به راحتی با طرز استفاده از پلوپز گاسونیک آشنا شوند و از آن نهایت استفاده را ببرند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به بخارپز چندکاره شیائومی

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

طرز استفاده از پلوپز گاسونیک

اگر کاربر پلوپز گاسونیک باشید حتما به دنبال طرز استفاده از پلوپز گاسونیک به روشی صحیح خواهید بود و ما در این بخش قصد داریم این موضوع را برای شما مخاطبان عزیز بازگو کنیم. همانطور که می دانید و در جریان کاربرد پلوپز هستید این وسیله کاربردی برای پخت برنج در کمترین زمان و با راحت ترین روش مناسب است. روش پخت برنج در تمامی پلوپز ها یکسان است و تنها تفاوتی که دارند به نوع برنج و روش پخت آن برمی گردد. برای مثال بعضی از برنج ها هستند برای پخت آن ها لازم هست به ازای هر چند پیمانه برنجی که استفاده می کنیم یک پیمانه آب اضافی استفاده کنیم.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

کاربران برای آشنایی بیشتر با طرز استفاده از پلوپز گاسونیک باید بدانند که در این دستگاه کاربردی می توانند غذاهایی مانند سوپ، خورش، دسر، مواد غذایی بخارپز و نیز شیر برنج طبخ کنند و از غذاهای رنگارنگ خود با بهترین روش پخت لذت ببرند. برای دم کردن برنج در این دستگاه کاربردی آشپزخانه باید گفت که کاربران برنج خام را ابتدا شسته و خیس کنند و درون دستگاه پلوپز اضافه کرده و به مقدار لازم آب، نمک و روغن اضافه کنند و درب پلوپز را گذاشته و با تنظیم دمای مناسب بگذارند برنج آماده شود.

بیشتر بخوانید:

لوازم کاربردی آشپزخانه که زندگی را آسان تر می کند

طرز استفاده از بخارپز گاسونیک

برند گاسونیک علاوه بر عرضه پلوپز دستگاه های دیگری مانند بخارپز و سرخ کن نیز ارائه می دهد که کاربران در این میان هستند که به دنبال طرز استفاده بخارپز گاسونیک به روشی صحیح بوده تا مشکلی در برنامه و تنظیمات آن پیش نیاید. استفاده از بخارپز در پخت وعده های غذایی روش صحیح و سالم است و غذاهایی سالم را ارائه می دهد.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

طرز استفاده از بخارپز گاسونیک به روشی درست و صحیح به کاربران این امکان را می دهد تا از مواد غذایی خود بهترین استفاده را داشته باشند و اگر افراد سن بالا قرار است از آن ها استفاده کنند با خیالی راحت می توانند غذاهای طبخ شده در آن را بخورند و از سلامت و عدم سرخ شدن آن ها اطمینان لازم را داشته باشند.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

در همین رابطه بخوانید:

بهترین پلوپز های برقی 2020 در زیر ذره بین

طرز استفاده از پلوپز پارس خزر

پارس خزر برند نام آشنای لوازم خانگی ایرانی است که پلوپز یکی از محصولات آشپزخانه بوده و بسیاری از کاربران این دستگاه به دنبال طرز استفاده از پلوپز پارس خزر هستند که باید گفت ابتدا ظرف داخلی پلوپز را با اسفنج نرم بشویید و از ایجاد خراش به ظرف خودداری کنید. سپس برنج تمیز و شسته شده را درون آن ریخته و نمک، آب و روغن را افزوده و البته این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه روغن مایع زیاد افضافه شود رنگ ته دیگ برنج خوشرنگ تر خواهد بود و البته اگر روغن زیاد نباشد ته دیگ شکل می گیرد و فقط رنگ خوبی نخواهد داشت. همچنین می توانید از ته دیگ های مختلفی مانند نان، سیب زمینی و غیره استفاده کنید و از برنج خود لذت ببرید.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

طرز استفاده از پلوپز پارس خزر بسیار ساده است و کاربران می توانند از آن همانند پلوپزهای دیگر استفاده کنند زیرا طرز استفاده از پلوپز پارس خزر یا نحوه استفاده از پلوپز دیجیتال پارس خزر یکسان است و فقط در تنظیمات با یکدیگر متفاوت هستند.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

بیشتر بخوانید:

هرآنچه باید از غذاساز فیلیپس مدل HR7778 بدانید

کارایی پلوپز فیلیپس و طرز استفاده از پلوپز فیلیپس

همانطور که می دانید برندهای مختلفی هستند که دستگاه های آشپزی بسیاری روانه بازار می کنند و کمپانی فیلیپس نیز از این قاعده مستثنا نیست. شرکت فیلیپس در تولید لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و نورپردازی، گوشی هوشمند فعالیت دارد. اگر کاربر پلوپز فیلیپس باشید حتما به دنبال کارایی پلوپز فیلیپس خواهید بود تا درست ترین استفاده را از این وسیله ببرید.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

برای آشنایی بیشتر با کارایی پلوپز فیلیپس باید گفت که هنگام پختن برنج با این دستگاه به ازای هر تعداد پیمانه برنج یک پیمانه آب اضافی به آن افزوده و سپس به مقدار لازم روغن و نمک به آن اضافه کنید و با توجه به تنظیمات موجود دکمه روشن شدن دستگاه را بزنید.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

برخی از کاربران هستند که ته دیگ برنج را خیلی دوست دارند و هنگام پختن برنج سعی می کنند ته دیگ درست کنند. در پلوپزهای فیلیپس برای داشتن ته دیگ می توانید دستگاه را بعد از کارهای لازم و ذکر شده در بالا در حالت CLAYPET بگذارید. برای فعال کردن این گزینه باید در صفحه کلید دستگاه آن را پیدا کنید. اما اگر طرفدار برنج ته دیگ دارد نیستید و برنج نرم یا معمولی می خواهید باید دیتگاه پلوپز فیلیپس را در حالت استاندارد قرار دهید. از دیگر کارایی پلوپز فیلیپس می توان به اطلاع رسانی آن جهت داشتن برنج نرم و برنج ته دیگ دار اشاره کرد.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

برای مثال طرز استفاده از پلوپز فیلیپس می توان گفت که دستگاه بعد از آماده کردن برنج نرم یک بوق پخش می کند و کاربر در صورت خوردن برنج معمولی و نرم دستگاه را خاموش می کند اما هنگامی که طرفدار ته دیگ برنج باشید می توانید منتظر بوق دوم دستگاه باشید. اگرچه برای آشنایی بیشتر با کارایی پلوپز فیلیپس می توانید به دفترچه فارسی پلوپز فیلیپس مراجعه کرده و بدون ایجاد مشکلی از آن استفاده کنید و اگر به مشکلی برخوردید می توانید با خواندن دفترچه فارسی پلوپز فیلیپس و یا دیدن فیلم پلوپز فیلیپس در رابطه با مشکلاتش مشکل را حل کنید.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

بیشتر بخوانید:

انواع دسر های یخچالی خوشمزه در روزهای گرم سال

طرز پخت کیک با پلوپز فیلیپس

اگر می خواهید طرز پخت کیک با پلوپز فیلیپس را بدانید باید به دفترچه فارسی پلوپز فیلیپس مراجعه کنید اما این موضوع را در نظر داشته باشید که طرز پخت کیک با پلوپز فیلیپس و طرز پخت کیک با فر تفاوت چندانی ندارند و فقط کافیست کاربر مایه کیک را درست کرده و مواد کیک را درون پلوپز بریزد فقط قبل از ریختن مایه کیک به این موضوع توجه داشته باشد که باید کف ظرف را با روغن مایع یا کره آب شده چرب کند تا مایه کیک هنگام پخت به ظرف نچسبد.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

طرز پخت کیک با پلوپز فیلیپس بسیار ساده بوده و کاربران باید دستگاه را مطابق با زمان پخت کیک تنظیم کنند. نکته ای که باید بعد از پختن کیک به آن توجه کنند سرخ شدن روی کیک است که بعضی از کاربران با آن مشکلی ندارند ولی برخی دیگر از کاربران دوست دارند دو طرف کیک سرخ شود و می توانند قبل از سرو کیک آن را برگردانده و بگذارند سرخ شود.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

طرز استفاده از پلوپز چگونه است ؟ سوالی که بارها برای بسیاری از کاربران پیش آمده و آن ها به دنبال روشی صحیح جهت استفاده کردن از این دستگاه آشپزخانه هستند. همانطور که می دانید این محصول در هزینه و انرژی کاربران صرفه جویی می کند. سوالات بسیاری در رابطه با طرز استفاده از پلوپز چندکاره یا برندهای دیگر پرسیده شده که باید در جواب آن ها گفت که استفاده کردن از پلوپز ها با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند و برای فقط در مدل و تعداد برنامه ها با یکدیگر فرق دارند.

طرز استفاده از پلوپز ویداس ، طرز استفاده از پلوپز پارس خزر ، طرز استفاده از پلوپز فلر ، طرز استفاده از پلوپز همیلتون ،طرز استفاده از پلوپز sinbo ، طرز استفاده از پلوپز فیلیپس ، طرز استفاده از پلوپز زولینگن ، طرز استفاده از پلوپز هاردستون ، طرز استفاده از پلوپز برقی پارس خزر ، طرز استفاده از پلوپز آرام پز پارس خزر ، طرز استفاده از پلوپز چندکاره بوش ، طرز استفاده از پلوپز چندکاره ویداس ، طرز استفاده از پلوپز ناسا ، طرز استفاده از پلوپز امپریال ، طرز استفاده از پلوپز روزنبرگ ، طرز استفاده از پلوپز solingen ، طرز استفاده از پلوپز مولینکس. موارد فوق برخی از سوالات کاربران در رابطه با طرز استفاده از پلوپز انواع برندها بوده است.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

نحوه استفاده از پلوپز دیجیتال پارس خزر چگونه است؟ نمایندگی پلوپز همیلتون کجاست؟ پلوپز و بخارپز همیلتون را از کجا می توان تهیه کرد؟ قیمت پلوپز sinbo چقدر است؟ این دسته از سوالات هستند که برای بسیاری از کاربران پیش آمده و به دنبال جواب در خصوص این دسته از سوالات بوده اند.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

در جواب سوال نحوه استفاده از پلوپز دیجیتال پارس خزر چگونه است؟ باید گفت که طرز استفاده از پلوپز پارس خزر با دیگر پلوپز ها یکسان است و تفاوت چندانی ندارد و فقط کاربران باید هنگام استفاده و برخورد با مشکلاتی از دفترچه راهنمای آن استفاده کنند.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

بیشتر بخوانید:

پلوپز و بخارپز برقی آروما از نگاهی نزدیک تر

نمایندگی پلوپز همیلتون کجاست؟

کمپانی همیلتون لوازم خانگی مختلفی مانند غذا ساز، آب میوه گیری، قهوه ساز، سرخ کن، مایکروفر، اتوبخار و جاروبرقی را روانه بازار می کند و نمایندگی پلوپز همیلتون در تهران و کلان شهرها وجود دارد و کاربران هنگام خراب شدن و برخوردن با مشکلی می توانند دستگاه را به نمایندگی همیلتون برده و مشکل را حل کنند. همچنین در جواب سوال پلوپز و بخارپز همیلتون را از کجا می توان تهیه کرد؟ باید گفت که در اکثر فروشگاه های لوازم خانگی و نمایندگی لوازم خانگی مربوطه می توان محصولات همیلتون مانند پلوپز و بخارپز همیلتون را تهیه کرد.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین بخارپزهای بازار لوازم خانگی کدامند؟ + لیست قیمت

طرز استفاده از بخارپز همیلتون

بخارپز کردن موادغذایی مانند سبزیجات و صیفی جات بسیار مفید بوده و کاملا غذایی سالم به شمار می رود. طرز استفاده از بخارپز همیلتون بسیار ساده است و همانطور که از ظاهر آن ها مشخص است بخارپزها می توانند تا 3 محفظه مواد غذایی را درون خود جای دهند. اندازه بخارپزهای همیلتون متفاوت است و کاربران با توجه به نیاز و جمعیتی که دارند دست به خرید این دستگاه کاربردی می زنند.

طرز استفاده از پلوپز چگونه است

یکی از ویژگی های آشنایی با طرز استفاده از بخارپز همیلتون می توان به وجود عصاره گیر آن اشاره کرد. اگر کاربر بخارپز باشید و با محفظه ای به نام عصاره گیر آشنا باشید حتما می دانید که در انتهای پخت و پز می توانید عصاره را به غذا اضافه کرده و از مزه آن لذت ببرید. یکی از ویژگی های استفاده از بخارپز این است که کمترین میزان کالری را در غذا می گنجاند و همچنین مواد غذایی مانند سبزیجات، گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و غیر در آن طبخ می شوند. البته کاربران می توانند از آن به عنوان گرم کردن غذا نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟