اولین تلویزیون های اندروید 11 TCL
اخبار لوازم خانگی

اولین تلویزیون های اندروید 11 TCL روانه بازار هند می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق اخبار منتشر شده قرار است اولین تلویزیون های اندروید 11 TCL روانه بازار ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق اخبار منتشر شده قرار است اولین تلویزیون های اندروید 11 TCL روانه بازار لوازم خانگی هند شوند. کمپانی تی سی ال قصد دارد تلویزیون های 4K HDR را که در نمایشگاه CES 2021 معرفی کرد را عرضه کند.

اولین تلویزیون های اندروید 11 TCL روانه بازار هند می شوند

همانطور که می دانید کمپانی تی سی ال قصد دارد تلویزیون هایی را که در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرده بود را روانه بازار هند کند و طبق اخبار منتشر شده این دستگاه ها شامل تلویزیون های 4K HDR می شوند و گفته شده تلویزیون های جدید تی سی ال از نمایشگر HDR 10 بهره مند خواهد شد.

اولین تلویزیون های اندروید 11 TCL

در نمایشگاه CES 2021 کمپانی تی سی ال بسیاری از فناوری های جدید از جمله گوشی هوشمند OLED خود را به نمایش گذاشت. در این مراسم تی سی ال مجموعه ای از فناوری های مینی LED و سایر تلویزیون های 4K HDR را معرفی کرد. یکی از آن ها تلویزیون های هوشمند سری P است.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون TCL miniLED در CES 2021 حضور پیدا خواهد کرد

اولین تلویزیون های اندروید 11 TCL

برای تلویزیون هوشمند تی سی ال که دارای اندروید 11 بوده دو بلند گوی 10 واتی در نظر گرفته شده است. کمپانی تی سی ال در نمایشگاه بزرگ فناوری CES 2021 جدیدترین تلویزیون های هوشمند خود را که دارای فناوری های mini LED، QLED و 4K HDR بودند را معرفی کرد.

اولین تلویزیون های اندروید 11 TCL

مدل هایی که معرفی شدند شامل تلویزیون 4K Mini-LED مدل C825، تلویزیون 4K QLED مدل C725 و تلویزیون 4K HDR مدل P725 می شوند. تلویزیون TCL 4K Mini-LED مدل C825 فناوری Quantum Dot را ارائه می دهد و همچنین از فناوری تصویربرداری Dolby Vision HDR پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های اندرویدی تی سی ال به اندروید 11 مجهز می شوند

اولین تلویزیون های اندروید 11 TCL

همچنین مدل C825 از پورت 4 طرفه HDMI 2.1 ، VRR ، ALLM ، eARC و WiFi 6 پشتیبانی می کند. تلویزیون QLED 4K مدل C725 فناوری Quantum Dot را ارائه می دهد و تقریباً 100 درصد طیف رنگی فوق العاده بالا (DCI-P3) را در اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین تلویزیون 4K HDR مدل P725 از Dolby Vision ، Dolby Atmos و پردازش تصویر متحرک MEMC پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟