عینک واقعیت افزوده سامسونگ
فناوری

عینک واقعیت افزوده سامسونگ رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سال گذشته مشخص شد که کمپانی سامسونگ حق ثبت اختراع فناوری عینک واقعیت ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سال گذشته مشخص شد که کمپانی سامسونگ حق ثبت اختراع فناوری عینک واقعیت افزوده (AR) را به خود اختصاص داده است. با تلاش های قبلی سامسونگ در زمینه توسعه فناوری های AR و VR (واقعیت مجازی) در گذشته که نتایج مطلوبی به همراه نداشته انتظار می رود که حق ثبت اختراع عینک واقعیت افزوده سامسونگ را از آن خود کند و پیشرفت های شرکت در زمینه توسعه یک سیستم ناوبری فوق العاده را به نمایش بگذارد.

عینک واقعیت افزوده سامسونگ رونمایی شد

ویدیوهایی از عینک جدید واقعیت افزوده کمپانی سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد غول فناوری کره جنوبی طراحی عینک AR خود را کامل کرده و تا حدودی از ظاهر و برخی ویژگی های فوق العاده آن با خبر هستیم.

 

 

عینک واقعیت افزوده یاده شده عینک AR نامیده می شود و قادر به نمایش یک صفحه نمایش مجازی در مقابل چشمان کاربران است و امکان تماشای فیلم یا بازی را در مقابل کاربران امکان پذیر می کند. استفاده از قابلیت Samsung Dex Mode به کاربران کمک می کند برخی از کارهای شخصی خود را بدون وجود مانیتور یا رایانه شخصی انجام دهند.

عینک واقعیت افزوده سامسونگ

این شرکت در سال های گذشته تعدادی از هدست های Gear VR را روانه بازار کرده بود و اکنون نیز عینک AR خود را همزمان با عینک AR اپل روانه بازار می کند.

بیشتر بخوانید:

حضور عینک هوشمند لنوو در نمایشگاه CES 2021 با فناوری نوین

همچنین ویدیو های منتشر شده نشان داد که کنترل عینک AR از طریق ساعت هوشمند سامسونگ انجام می شود. این شبیه اصول زیربنای هدست AR اپل و حتی دستگاه مشابهی بوده که توسط کمپانی فیس بوک ایده پردازی شده است.

عینک واقعیت افزوده سامسونگ

بیشتر بخوانید:

اپل هدست واقعیت مجازی و افزوده می سازد

این عینک های هوشمند می توانند در هواپیماهای بدون سرنشین مستقر شوند تا کاربران دید بهتری از دوربین هواپیماهای بدون سرنشین داشته باشند. همچنین آن ها می توانند به عنوان عینک آفتابی با حالت Sunglasses Mode و مجموعه ای از ویژگی های واقعیت افزوده برای یک تجربه تماشای جذاب خدمت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟