داشبورد انرژی الکسا
فناوری

داشبورد انرژی الکسا در خانه های هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خانه هوشمند هر چند که امکاناتی را ارئه می دهد تا زندگی راحت تری داشته باشیم ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خانه هوشمند هر چند که امکاناتی را ارئه می دهد تا زندگی راحت تری داشته باشیم اما می دانید مصرف انرژی آن چقدر است؟ داشبورد انرژی الکسا در خانه های هوشمند یک قابلیت جدید است که هزینه مصرف برق و انرژی را تخمین می زند. این پلتفرم میزان انرژی مصرف شده توسط دستگاه های خانه هوشمند که به الکسا متصل می شوند را نشان می دهد. تنها کافیست برنامه الکسا را باز کنید تا ببینید چه مقدار انرژی توسط دستگاه های هوشمند خانگی متصل به سیستم الکسا از جمله لامپ های هوشمند، آبگرمکن ها و تلویزیون ها مصرف می شود.

داشبورد انرژی الکسا

داشبورد انرژی الکسا نه تنهانمودار مصرف روزانه بلکه روندهای هفتگی و ماهانه را نیز نشان می دهد. داشتن یک مانیتور جهت نشان دادن مصرف انرژی در خانه ضروری نیست اما قطعاً گامی درست در جهت کنترل مصرف انرژی است که به الکسا بیشتر از قبل کارایی می بخشد.

داشبورد انرژی الکسا

علاوه بر این، آمازون سرویس Guard Plus را عرضه کرده که این سرویس از قابلیت های سرویس گارد به همراه امکاناتی همانند دسترسی به برنامه های اضطراری بدون نیاز به نیروی دست برخوردار است.همچنین هشدارهای هوشمند را اعلام می کند که می توان به کمک آن مشکلات موجود در خانه را کنترل کرد.

داشبورد انرژی الکسا

نحوه کار این سرویس به این صورت است که شما از الکسا می خواهید تا شما را به خط کمک اضطراری متصل کند که می توانند براساس اطلاعاتی که هنگام تماس ارائه می دهید اعزام پزشکی، آتش نشانی یا پلیس را درخواست کنند. یک ویژگی جالب تر این است که Guard Plus می تواند از تلفن همراه کنترل شود و در خانه صدا هایی خاص را همانند صدای شکستگی پنجره، زنگ هشدار آتش و اگر حسگرهای حرکت در فضای باز نیز فعال باشند می تواند صدای آژیر و یا صدای پارس سگ ها را تشخیص دهد.

داشبورد انرژی الکسا

مشتریان مستقر در ایالات متحده می توانند برای یک ماه استفاده آزمایشی رایگان Guard Plus ثبت نام کنند و پس از آن با پرداخت 5 دلار در ماه یا 50 دلار در سال از این قابلیت بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟