خشک کن لباس MIJIA
اخبار لوازم خانگی

خشک کن لباس MIJIA توسط شیائومی به بازار عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فصول بهار و زمستان دوره هایی است که خشک شدن لباس بعد از شستن به مدت طولانی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فصول بهار و زمستان دوره هایی است که خشک شدن لباس بعد از شستن به مدت طولانی تری نیاز دارد. با رسیدن به فصل بهار شیائومی محصولی جدید را روانه بازار کرده است که خشک شدن لباس های شما را بر عهده می گیرد. این محصول با عنوان خشک کن لباس MIJIA ده کیلوگرمی شناخته می شود به این دلیل که ظرفیت خشک کردن 10 کیلوگرم لباس را دارد.

خشک کن لباس MIJIA از پمپ حرارتی برای خشک شدن البسه استفاده می کند که قادر است لباس ها را فوراً خشک کند به گونه ای که بلافاصله بتوانید لباس دلخواه خود را بپوشید. با ارائه این محصول شیائومی دیگر نگران مه، باد و باران نباشید.

بیشتر بخوانید:

چیزهایی که نباید در ماشین لباسشویی بشوییم

این دستگاه فقط لباس را با گرم کردن خشک نمی کند بلکه دما را بر اساس بافت و جنس لباس و همچنین وزن و سایر عوامل تنظیم می کند تا آسیبی به آن وارد نشود و باعث نمی شود که پارچه خیلی خشک یا تغییر شکل دهد. این دستگاه دارای یک لوله داخلی فوق العاده بزرگ بوده که وظیفه از بین بردن چین چروک را بر عهده دارد که می تواند نیازهای روزانه یک خانواده 4 نفره را برآورده کند. لوله داخلی دارای قطر 574 میلی متر قطر لوله داخلی بوده که آن را برای لباس های حجیم مناسب ساخته است.

خشک کن لباس MIJIA

خشک کن لباس MIJIA همزمان از 22 حالت خشک کردن برای مراقبت کامل از لباس های مختلف پشتیبانی می کند همچنین حالت خشک کردن به صورت دوگانه توسط MCU و Wi-Fi ارتقا پیدا می کند و با توجه به بازخورد کاربر می تواند به طور مداوم به روز شود.

در عین حال  الگوریتم هوشمند جلو و معکوس داخلی می تواند به طور موثر پیچیدگی و پیچ و تاب لباس را کاهش دهد بنابراین تمام لباس های بزرگ را می توان با استفاده از دستگاه خشک کرد البته به شرطی که وزن همه آن ها 10 کیلوگرم باشد. همچنین از دیگر قابلیت های این خشک کن می توان به اتو کردن البسه، آماده کردن لباس برای پوشیدن، نگهداری لباس با سه درجه خشک کن و عملکردی ضد چین و چروک اشاره کرد. پس از خشک شدن  لوله داخلی به طور متناوب چرخانده می شود تا لباس تکان بخورد و چین و چروک ایجاد نشود.

خشک کن لباس MIJIA

با در نظر گرفتن سناریو های مختلف و کاربرد های خشک کن لباس MIJIA، علاوه بر لوله تخلیه آب خارجی دارای یک جعبه ذخیره با ظرفیت بزرگ برای ذخیره آب است به همین دلیل می توان دستگاه را در مکانی نصب کرد که منبع تأمین آب وجود ندارد. این دستگاه همچنین به برنامه Mijia متصل می شود تا وضعیت خشک شدن را در هر زمان و هر مکان پیگیری کرد. خشک کن لباس Mijia  در حال حاضر در Jingdong با قیمت 2999 یوان (457 دلار آمریکا) برای جشنواره Mi Fan در دسترس قرار گرفته اما قیمت واقعی آن در بازار لوازم خانگی 3599 یوان (548 دلار) است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟