دکوراسیون منزل

چند ایده برای دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خانه، یکی از مهم ترین محیط هایی است که در طول شبانه روز با آن ها سر و کار ...

نهال وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خانه، یکی از مهم ترین محیط هایی است که در طول شبانه روز با آن ها سر و کار داریم. معمولا بعد از یک‌ روز کاری سخت و خسته کننده برای برگشتن به خانه لحظه شماری کرده و قطعا علاقه دارید تا در محیطی که فقط برای خودتان است استراحت کنید حال این موضوع در جوانان و نوجوانان بیشتر است زیرا معمولا بیشترین زمان را در محیط خانه می گذرانند مخصوصا اتاق خواب زیرا اکثر نوجوانان بیشتر به تنهایی و خلوت کردن با خودشان علاقه دارند پس دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان بسیار حائز اهمیت است و باید تمامی اجزا به طوری انتخاب شود که مناسب با روحیات آن فرد باشد.

دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان

دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان

خوب است بدانید چند وسایل مورد نیاز اتاق خواب نوجوان دختر یا پسر با هم تفاوت هایی دارد و به همین دلیل باید توجه فراوانی در انتخاب وسایل ها کنید و حتما از سلیقه نوجوان هم استفاده کنید در بسیاری از موارد به دلایل متفاوت برخی مجبور به چیدمان یک اتاق برای دو نفر ‌می شوند و در این مورد هم باید نکاتی را به خوبی بدانید پس مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا تمام چیز هایی که درباره دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان لازم است بدانید در این مطلب سعی داریم درباره رنگ اتاق خواب نوجوان و موضوعاتی مرتبط به آن صحبت کنیم.

دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان ساده و مدرن یکی از پرطرفدار ترین سبک های امروزه است و اکثرا به دنبال طرح های ساده برای انتخاب وسایل هستند و دیگر کسی به دنبال طرح های شلوغ و رنگ هایی تند و جیغ نیست. در طراحی اتاق خواب همانطور که گفته شد باید به بحث اتاق خواب دخترانه یا پسرانه توجه کنید زیرا سلیقه های این دو قطعا تفاوت های فراوانی نیز با هم دارد.

اتاق خواب نوجوان دخترانه مدرن

خوب است بدانید که وسایل مورد نیاز برای اتاق خواب دخترانه عبارتند از کمد و کشو برای لباس، تخت، آینه، آویز لباس، اکسسوری های تزیینی، چراغ و میز مطالعه، چراغ خواب و یا آباژور و… با وجود این اجزا شما می توانید اتاقی شیک را آماده کنید.

یکی‌ از رنگ هایی که می توانید در هر سن و سالی برای دیوار و دکوراسیون اتاق دخترانه خود انتخاب کنید، صورتی است در واقع از رایج ترین ترکیبات رنگی برای اتاق خواب دخترانه رنگ صورتی با سایر رنگ ها مانند سفید، مشکی، کرم و تناژ های کم و زیاد صورتی است که می تواند یک اتاق دخترانه شیک را ایجاد کند.

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

در دکوراسیون این اتاق از ترکیب رنگ صورتی و سفید استفاده شده که به همراه لامپ های ریسه ای بسیار زیبا و شیک دیده می شود هم چنین اتاق بسیار نورگیر بوده و فضای آن در طول روز بسیار روشن است و با انتخاب یک پرده نازک از وارد شدن نور جلوگیری نشده در واقع در این سبک از اتاق های کوچک بهترین انتخاب برای پرده جنس های نازک است تا فضای بیرون معلوم‌ باشد. نکته بعدی انتخاب مبل تخت شو برای اتاق های کوچک است در بخش دیگر این فضا از یک میز کار استفاده شده که برای انجام کار های روزانه و تکالیف دیگر می‌تواند مناسب باشد.

استفاده از طرح های نئونی یکی از ترند های محبوب امسال برای اتاق خواب و یا هر فضای دیگری است که طرفدار های زیادی نیز دارد شما می توانید با تهیه این لامپ ها فضایی شیک و خاص را برای اتاق خواب نوجوانتان ترتیب دهید در تصویر با ترکیب ریسه ها و لامپ های نئونی که به طرح های دلخواه خودتان ساخته می شود ترکیب زیبایی را با دیوار های آجری هماهنگ کردند.

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

در تصویری که مشاهده می کنید برای دیزاین بالای تخت از تابلو به عنوان اکسسوری استفاده شده که ایده ای مناسب برای پر کردن قسمت های خالی دور تخت است هم چنین روی تخت از چند کوسن برای زیبایی بیشتر نیز استفاده شده در تمامی دکوراسیون ها همانطور که مشاهده می کنید از ریسه استفاده شده حدودا چند سالی است که ریسه ها یکی از ترند های جذاب برای دکوراسیون های منزل و یا اتاق خواب هستند.

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

یک اتاق با طراحی کاملا دخترانه و زیبا همانطور که مشاهده می کنید از اجزای اصلی این اتاق اکسسوری هایی مانند شمع، گل و گلدان، تابلو و… هستند که با ترکیب رنگ های درست و خنثی یک فضای زیبا را ایجاد کردند.

اتاق خواب نوجوان پسرانه مدرن

یک اتاق پسرانه معمولا فضایی با رنگ های آبی، مشکی، سفید، طوسی و… را به همراه دارد هم چنین اجزایی که در اتاق یک نوجوان پسر نیاز است عبارتند از انواع کمد و کشو لباس، میز کار، تلویزیون، تخت و آینه.

معمولا استفاده از این اجزا با طراحی ها و رنگ های مناسب یک اتاق پسرانه شیک را تشکیل می دهد پس باید به خوبی ترکیب رنگ ها را بشناسید و اگر به دنبال طراحی های مدرن هستید دکوراسیون های شلوغ را فراموش کنید.

در تصویر زیر همانطور که مشاهده می کنید از ترکیب رنگ آبی سرمه ای و سفید استفاده شده که در کنار آن ها با انتخاب یک قالیچه طوسی.

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان پسر

انتخاب بسیار مناسبی انحام شده هم چنین به علت سقف کوتاه این اتاق از رنگ آسمان شب و طراحی آن روی سقف استفاده شده تا فضای دلگیری ایجاد نشود از لحاظ نورگیر بودن هم که اتاق فضایی روشن دارد که می تواند در طول روز نور خوبی را منعکس کند.

ترکیب رنگ مشکی و سفید برای هر اتاق و خانه ای قطعا یک زیبایی و تفاوت خاصی را ایجاد می کند همانطور که در عکس مشاهده می کنید دیوار های مشکی و سفید تضاد مناسبی برای اتاق خواب ایجاد کرده و نصب یک دکوری با لامپ به صورت حروف نیز بسیار چاشنی این اتاق را بیشتر کرده از سمت دیگر ترکیب سفید و مشکی برای رو تختی ها و حتی پنکه سقفی علاوه بر تضاد بودن یک هماهنگی خوبی را در کل اتاق به وجود آورده است.

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان پسر مدرن

در بسیاری از موارد چه برای اتاق دختران و چه پسران هنگامی که از یک تم مشخص که مورد علاقه خود نوجوان نیز باشد استفاده کنید می توانید خیلی راحت تر از هر زمانی دکوراسیون مد نظر خود را انتخاب کنید به طور مثال نوجوانی که به طرح های کهکشان علاقه دارد می تواند بخشی از دکوراسیون اتاق خود را در راستای همین تم پیش ببرد و یا هر چیز دیگری که به آن علاقه دارد در واقع برای چیدمان اتاق خواب نیاز به رعایت قوانین خاصی نیست و شما به هر سبک و هر طرحی که علاقه دارید در آن استفاده کنید طوری که وقتی وارد آن شدید احساس راحتی داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟