نمایندگی شیائومی در عربستان سعودی
اخبار لوازم خانگی

نمایندگی شیائومی در عربستان سعودی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اولین نمایندگی شیائومی در عربستان سعودی افتتاح شد. این نمایندگی به عنوان ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اولین نمایندگی شیائومی در عربستان سعودی افتتاح شد. این نمایندگی به عنوان یک نمایندگی جامع از شیائومی یاد می شود زیرا تمامی محصولات این غول فناوری همانند گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و لوازم خانگی هوشمند همانند یخچال، جاروبرقی رباتیک و … در این نمایندگی به فروش می رسد.

نمایندگی شیائومی در عربستان سعودی

محصولات موجود در این فروشگاه شامل تمامی تولیدات سطح بالا، متوسط و حتی محصولات سطح پایین بوده که برای مشتریان در عربستان سعودی در دسترس قرار گرفته است. این اقدام بسیار سود آور برای سازنده گوشی های هوشمند شیائومی است زیرا بر اساس یافته های یکی از معتبر ترین تحلیلگران بازار تجاری، شیائومی یکی از سه برند برتر گوشی هوشمند در این منطقه بوده است. آمار ها نشان می دهد که  شیائومی در سه ماه اول سال 2021  دوازده درصد از سهم کل بازار را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

تاثیر قطع برق بر لوازم خانگی چیست؟

نمایندگی شیائومی در عربستان سعودی

وانگ زینگانگ، مدیر عامل شیائومی در عربستان سعودی در مورد افتتاحیه نمایندگی شیائومی در عربستان گفت: با پیشرفت قدرت علمی و فناوری در چین، محصولات الکترونیکی هوشمند از جمله تلفن های هوشمند، لوازم خانگی هوشمند و همچنین گجت های هوشمند به شدت مورد علاقه مصرف کنندگان در خاورمیانه قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید یخچال فریزرهای جی پلاس + لیست قیمت و ویدیو

نمایندگی شیائومی در عربستان سعودی

 این مقام مسئول همچنین خوش بینی خود را نسبت به عملکرد این برند در بازار عربستان ابراز کرد و حتی اظهار امیدواری کرد تا فروشگاه های بیشتری از شیائومی با نام اختصاری Mi در آینده نزدیک برای معرفی تولیدات هوشمند چینی در این کشور افتتاح شود.

نمایندگی شیائومی در عربستان سعودی

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟