خانم ها بخوانند!

نظم دهی میز آرایش با چند ترفند ساده!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از مهم ترین بخش ها در زندگی هر خانمی لوازم آرایش ها هستند و همه ی بانوان ...

نهال وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از مهم ترین بخش ها در زندگی هر خانمی لوازم آرایش ها هستند و همه ی بانوان توجه فراوانی برای مراقبت و نگهداری از این محصولات را خرج می‌ کنند در بسیاری از موارد ممکن است در نگاه اول تزیین میز آرایش ساده به نظر برسد اما هر خانمی خوب می داند که نظم دهی میز آرایش کاری بسیار دشوار و نکته بعدی نگهداری آن به صورت مرتب به مراتب سخت تر خواهد بود هنگامی که صحبت از چیدمان میز آرایش ساده می شود اولین‌ ایده ای که به ذهن هر شخص می ‌رسد استفاده از جعبه های مخصوص برای چیدمان لوازم‌ آرایش و یا استفاده از کیف آرایشی است اما قطعا روش های متفاوت تری نیز برای مرتب شدن میز آرایشی شما نیز وجود دارد.

نظم دهی میز آرایش با چند وسیله ساده

 نظم دهی میز آرایش با چند ترفند ساده!

نظم دهی میز آرایش می تواند با روش های متفاوتی شکل گیرد به طوری که همیشه مجبور به استفاده از ایده های تکراری نباشید همانطور که می دانید قطعا باید طرز چیدمان میز توالت به گونه ای باشد که علاوه بر مرتب بودن راحت نیز باشد حال منظور از راحت بودن یعنی این که هر شی یا لوازم آرایشی که نیاز دارید به راحتی برداشته و دوباره سر جایش قرار دهید پس نکته اول این است که کیف آرایشی نمی تواند گزینه مناسبی از نظر راحتی برای برداشت شی باشد و معمولا از این کیف های آرایشی که در سایز های متفاوت تولید می شوند به عنوان یک کیف برای زمان هایی که بیرون از اتاق خواب خود هستید می توان استفاده کرد پس این مطلب را تا آخر بخوانید تا از چند ایده ساده و کاربردی برای مرتب شدن میز آرایشی خود بهره ببرید.

نظم دهی چیدمان لوازم آرایش روی میز توالت به خانم های حواس پرت کمک می کند تا هیچ وسیله ی آرایشی را گم نکرده و هر شی سر جای مشخص خودش قرار بگیرد از این رو حتما توصیه می شود که همیشه میز آرایشی خود را مرتب نگهداشته تا به راحتی از لوازمی که در طول روز از آن ها استفاده می کنید نگهداری کنید. نکته بعدی این است که نظم دهی میز آرایش فقط مختص خانم ها نیست و بسیاری از آقایان نیز می توانند از روش هایی که در ادامه خواهیم گفت برای مرتب شدن میز توالت استفاده کنند.

ساخت جا برای لوازم آرایشی با دور ریختنی ها

جا برای لوازم آرایشی با دور ریختنی ها

قطعا در خانه ی همه ی ما کلی شی دور ریختنی و بدرد نخور وجود دارد که هیچ وقت به چشم‌ یک وسیله کاربردی به آن نگاه نکردیم بلکه به راحتی از آن گذشتیم و آن را به سطل زباله انداختیم اما اگر کمی خلاقیت خرج کنید به راحتی می توانید از این لوازم دور ریختنی به عنوان یک شی تزیینی برای اتاق خواب و یا یک جای مناسب برای لوازم آرایش شما باشند. تزیین میز آرایش با وسایل دور ریختنی خیلی ساده است فقط کافی است یک‌ شی بدرد نخور را انتخاب کنید به طور مثال شیشه هاس مربا، سس و… می تواند یک جای عالی برای قرار گیری براش های آرایشی و یا مداد چشم و لب باشند کافی است یک رنگ و قلمو تهیه کرده و دور تا دور شیشه را به رنگ و طرح دلخواه در بیاورید سپس مدتی صبر کنید تا خشک شده و در نهایت لوازم آرایش مورد نظر را درون آن قرار داده و روی میز بچینید یا یک بطری آب که دیگر استفاده ای از آن نخواهد شد را تزیین کنید و به عنوان جای آرایشی از آن استفاده کنید.

جا برای لوازم آرایشی با دور ریختنی ها

جای لوازم آرایش روی میز باید مشخص شده باشد به این صورت که یک بخش از میز را فقط به براش های آرایشی، بخش دیگر را به انواع کرم ها و لوسیون ها و قسمتی را مخصوص اسپری یا مام و انواع بادی اسپلش ها قرار دهید هم چنین اگر علاقه ای به ساخت جا با لوازم دور ریختنی ندارید می توانید از محصولات آماده ای که در بازار یافت می شود استفاده کنید که معمولا به کشو های طبقاتی معروف اند که در سایز های مختلف و کاربرد های متفاوت وجود دارند هم چنین می توانید هنگامی که به سفارش میز توالت می پردازید از طراح مورد نظر بخواهید تا چند کشو را طبقه بندی کرده تا فضا برای محصولات آرایشی و بهداشتی شما وجود داشته باشد.

جای آرایشی با لگو

 نظم دهی میز آرایش با چند ترفند ساده!

شما به راحتی با قرار دادن چند لگو اسباب بازی روی هم دیگر به صورت طبقه ای و برگرداندن آن به سمت مخالف می توانید یک جای عالی برای لوازم آرایش خود تهیه کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.

جای آرایشی با لیوان یکبار مصرف

 نظم دهی میز آرایش با چند ترفند ساده!

سه عدد لیوان یک بار مصرف در سایز های متفاوت و یا هم اندازه ( با توجه به سلیقه خودتان در انتخاب اندازه لیوان ها آزاد هستید) تهیه کنید و از کناره ها به هم بچسبانید و به همین سادگی یک جای آرایشی درست کنید می توانید از لیوان ساده استفاده کنید و طرح دلخواه خودتان را روی آن اجرا کنید و یا از لیوان های طرح دار برای این کار استفاده کنید.

جای آرایشی با جعبه

 نظم دهی میز آرایش با چند ترفند ساده!

چند جعبه در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ تهیه کنید و دور تا دور آن را با کاغذ کادو بپوشانید تا طرحی که دوست دارید روی آن باشد سپس به صورت طبقه ای به هم بچسبانید.

جای آرایشی با سینی

 نظم دهی میز آرایش با چند ترفند ساده!

اگر جزو آن افرادی هستید که دوست ندارند به سختی از لوازم‌ هایشان استفاده کنند باید بگوییم که این روش بسیار برای شما مناسب خواهد بود شما می توانید یک یا دو سینی سبک با طرح های متنوع تهیه کنید و به کمک یک‌ پایه محکم آن را سفت کنید در نهایت تمام لوازم های آرایشی و بهداشتی خود را درون آن چیده و خیلی راحت به همه آن ها دسترسی پیدا کنید.

 نظم دهی میز آرایش با چند ترفند ساده!

نکته مهم برای اینکه همیشه میزی مرتب داشته باشید این است که لوازمی که استفاده کمتری از آن ها می کنید را در نقطه ای دور تر و لوازمی که به طور روزانه استفاده می شوند را در نقطه ی نزدیک‌ تر قرار دهید با این روش مطمئن باشید که همیشه میزی مرتب خواهید داشت. در نهایت می توان به استفاده از استند های آرایشی فکر کرد که کار را برای نظم دهی لوازم های آرایشی بهداشتی بسیار ساده کرده و به راحتی می تواند به چیدمان داخل میز آرایش شما کمک کنند تا هر وسیله ای سر جای مشخص خود قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟