عرضه تلویزیون های هایسنس در اروپا
اخبار لوازم خانگی

آغاز عرضه تلویزیون های هایسنس در اروپا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  نمایندگی هایسنس اروپا تصمیم دارد تا در سال 2021 محصولات جدید خود را به بازار ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  نمایندگی هایسنس اروپا تصمیم دارد تا در سال 2021 محصولات جدید خود را به بازار این قاره معرفی نماید در همین راستا عرضه تلویزیون های هایسنس در اروپا آغاز شده است. این تلویزیون ها شامل تلویزیون های اولد جدید و تلویزیون های miniLED ال سی دی است.

تلویزیون U9GQ اولین تلویزیون ال سی دی هایسنس با نور پس زمینه miniLED بوده که قرار است در اروپا به فروش برسد. طبق گفته های کمپانی، این مدل تلویزیون از 10000 ال ای دی برای تحقق حداکثر روشنایی تا 2000 نیت استفاده می کند. در حالی که مدل 75 اینچی با توجه به مشخصات اعلام شده روشنایی را به 3000 نیت و حتی بالاتر می رساند اما 1280 نقطه کم نور خواهد داشت.

تلویزیون U9GQ با پشتیبانی از چند HDR همانند HDR10 ، HDR10+ ، HLG و Dolby Vision همراه بوده، از دیگر ویژگی های این تلویزیون سیستم 3.1.2 کانال Dolby Atmos است. ای پی اس تلویزیون های ال سی دی با عنوان “ULED” به بازار عرضه می شوند که دارای امکانات های اختیاری بوده که شامل HDMI 2.1  eARC ، VRR و ALLM می شود.

عرضه تلویزیون های هایسنس در اروپا

طی عرضه تلویزیون های هایسنس در اروپا ، این شرکت چینی همچنین تلویزیون های جدید OLED خود را با نام A9G به فروش خواهد گذاشت. لازم است بدانید که سونی قبلاً طیف وسیعی از تلویزیون های OLED را با همین نام در بازار اروپا می فروخت. در سال 2020 گزارش های غلطی نیز منتشر شد مبنی بر اینکه Hisense استفاده از فناوری OLED را به نفع بهره مندی از LCD دو لایه متوقف کرده است اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

این تلویزیون اولد در دو اندازه 55 و 65 اینچی در دسترس خواهد بود و از رزولوشن 4K برای بالا بردن کیفیت تصاویر برخوردار است. از دیگر ویژگی و قابلیت های این تلویزیون می توان گواهی نامه IMAX Enhanced، چندین HDR همانند تلویزیون ال سی دی ذکر شده و سیستم Dolby Atmos را نام برد.

عرضه تلویزیون های هایسنس در اروپا

این کمپانی چینی تلویزیون اولد و ال سی دی خود و دیگر مدل هایی که قرار است در اروپا به فروش برساند را در کشور های فرانسه، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا عرضه نماید. هایسنس هنوز قیمت مشخصی را برای این محصولات اعلام نکرده اما به محض اطلاع رسانی ما شما را آگاه خواهیم ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟