بهترین تلویزیون های 2021
اخبار لوازم خانگی

بهترین تلویزیون های 2021 را بیشتر بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیدا کردن بهترین تلویزیون برای شما بسته به این دارد که می خواهید به چه ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیدا کردن بهترین تلویزیون برای شما بسته به این دارد که می خواهید به چه منظور از آن استفاده نمایید. به طور مثال برخی به دنبال بهترین تلویزیون برای PS5 هستند و عده ای نیز تنها به منظور تماشای فیلم و سریال قصد خرید تلویزیون را دارند. لیست بهترین تلویزیون های 2021 به شما کمک می کند تا با بهترین تلویزیون دنیا ، بهترین تلویزیون ایرانی و همچنین بهترین تلویزیون سامسونگ و برند های دیگر در جهان آشنا شوید.

همانطور که می دانید به دلیل تحریم ها و محدود شدن واردات در ایران بسیاری از برند ها در ایران محصولات جدید خود را عرضه نمی کنند در واقع می توان گفت بهترین تلویزیون های سامسونگ 2020 و بهترین تلویزیون ال جی 2020 و 2021 در ایران به صورت رسمی به فروش نمی رسد. از این جهت بسیاری از افراد به دنبال بهترین ایرانی و پرفروش ترین برند تلویزیون مونتاژ ایران تا بتوانند مناسب ترین تلویزیون را برای خود انتخاب و خریداری نمایند.

بهترین تلویزیون های 2021

انواع مارک تلویزیون در بازار ایران به فروش می رسد که هر کدام ویژگی و امکانات مختلفی را ارائه می دهد این موضوع باعث شده تا برای برخی از افراد انتخاب بهترین تلویزیون بین این همه تنوع سخت باشد. دو نوع پنل متفاوت در مارکت تلویزیون وجود دارد، هر کدام از این دو پنل OLED و LED نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند از این جهت نمی توان تلویزیون کاملی را معرفی کرد و انتخاب گزینه مناسب برای شما نیز به اولویت شخصی شما برمی گردد. به طور کلی حتی تلویزیون های رده پایین 4K نیز کیفیت تصویر مناسبی را ارائه می دهند و مدل های رده بالاتر نیز تنها درصورتی خوب هستند که بخواهید از آنها در حد توانایی آنها استفاده کنید. خوشبختانه هنوز یک فصل از سال 2021 گذشته و هنوز محصولات زیادی توسط شرکت ها عرضه نشده به همین دلیل شما هنوز هم می توانید مدل های 2020 را به عنوان تلویزیون جدید بپذیرید.

ما در این متن به شما خواهیم گفت بهترین تلویزیون 2021 کدام است و همچنین به معرفی بهترین تلویزیون 2020 همانند بهترین تلویزیون های سامسونگ 2020 ، بهترین تلویزیون ال جی 2020 و بهترین تلویزیون سونی 2020 اشاره خواهیم کرد.

بهترین تلویزیون های 2021

برخی از کاربران ما علاقه مند به شناخت بهترین تلویزیون های CES 2020 و CES 2021 بودند. تیم تحریریه ال کا ایران در زمان برگزاری این نمایشگاه، اخبار های مربوط به آن را به طور کامل پوشش داده اند و در مطلبی به صورت کامل بهترین تلویزیون های CES 2020 را معرفی نمودند شما می توانید با مطالعه آن اطلاعات مورد نظرتان را کسب کنید.

بهترین تلویزیون ال جی 2020 و 2021

تلویزیون CX OLED ال جی یکی از بهترین تلویزیون های اولد و بهترین تلویزیون ال جی در سال 2020 و 2021 معرفی شده است. این تلویزیون یکی از سه تلویزیون OLED 4k از سری تلویزیون های 2020 ال جی بوده در کنار تلویزیون BX OLED و GX OLED ال جی است.

بهترین تلویزیون های 2021

تلویزیون CX OLED ال جی در چهار اندازه 48، 55، 65 و 77 اینچی در بازار عرضه می شود. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا در بین سه تلویزیون OLED 4K ال جی که در سال 2020 عرضه شد تلویزیون CX عنوان یکی از بهترین تلویزیون ها در جهان 2021 را به خود اختصاص داده است؟ تلویزیون OLED BX ال جی تنها در دو اندازه 65 و 55 عرضه می شود همچنین تلویزیون OLED GX نسبتا با قیمت بیشتری به فروش می رسد این دو موضوع و چند مورد جزئی دیگر باعث شد تا تلویزیون CX نسبت به قابلیت و قیمتی که دارد امسال و سال گذشته جزو بهترین تلویزیون های دنیا محسوب شود. این محصول ال جی به طور کلی یک تلویزیون عالی است که با ویژگی های خود می تواند شمار زیادی از مردم را راضی کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های 50 اینچی 2020 با هر بودجه ای

مزیت اصلی پنل های OLED این است که می توانند به طور جداگانه پیکسل ها را خاموش کنند نتیجه این کار نمایش کامل رنگ های تاریک و سیاه است بنابراین انتخاب شگفت انگیزی برای مشاهده اتاق تاریک هستند. این قابلیت باعث شده تا اطراف نور و قسمت های روشن تصاویر درخششی وجود ندارد و رنگ رون به وضوع دیده می شود علاوه بر این، تلویزیون های OLED زاویه دید گسترده ای دارند که این ویژگی برای چیدمان صندلی های گسترده بسیار مناسب است. صفحه نمایشگر این تلویزیون یک طیف گسترده ای از رنگ برای محتوای HDR را نشان می دهد اما اوج روشنایی HDR آن کمی غیر متمرکز است بنابراین برخی از تصاویر برجسته ممکن است آنطور که باید ظاهر نشوند. اگر گیمر هستید و به دنبال بهترین تلویزیون برای PS5 و یا کنسول های بازی دیگری هستید این تلویزیون ال جی گزینه مناسبی است. با نرخ به روز رسانی متغیر (VRR) و پشتیبانی از HDMI 2.1، تاخیر ورودی بسیار کم و زمان پاسخگویی نزدیک به یک لحظه که منجر به حرکت روان می شود می توانید با بهترین کیفیت به بازی کردن بپردازید.

بهترین تلویزیون های 2021

متأسفانه مانند هر تلویزیون OLED دیگری CX نیز ممکن است دچار سوختگی دائمی شود اگر دائماً محتوایی دارای عناصر ثابت را تماشا کنید مانند اینکه اخبار را در تمام روز تماشا کنید . با این حال  ما مطمئنیم که این مسئله برای افرادی که محتوای متنوعی را تماشا می کنند مشکل ساز نخواهد شد. اگر می خواهید از آن در یک اتاق با نور مناسب استفاده کنید لازم است بدانید که تصاویر آن به اندازه کافی روشن نمی شود که بتواند با نور خیره کننده ای داشته باشد اما خوشبختانه دارای عملکرد فوق العاده ای در منعکس کردن تصاویر است.

بهترین تلویزیون سامسونگ  2020 و 2021

بهترین تلویزیون های 2021

برند های همانند ال جی و سامسونگ که یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تلویزیون و لوازم خانگی به شمار می آیند و همچنین بهترین مارک تلویزیون هستند به همین خاطر جای تعجب نیست اگر نام این دو برند همیشه در بین بهترین برند تلویزیون و بهترین تلویزیون های سال باشد. بهترین تلویزیون با پنل LED و بهترین تلویزیون سامسونگ در سال 2020 و 2021 بدون اغراق تلویزیون Q80/Q80T QLED سامسونگ است. این محصول سامسونگ یکی از بهترین تلویزیون های 2020 که همچنان در سال 2021 خوش می درخشد. تلویزیون Q80/Q80T QLED سامسونگ همانطور که مشخص است یکی از بهترین تلویزیون ها با پنل LED و کیفیت تصاویر 4K بوده که در لیست بهترین تلویزیون دنیا در سال 2021 قرار گرفته است. این تلویزیون با حضور پنل LED به طور کلی عملکرد چشمگیر ارائه می دهد این درحالیست که پنل OLED همچنان مشکلاتی دارد. این بدان معناست که شما می توانید به راحتی کانال خبری مورد علاقه خود را بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن صفحه نمایشگر در تمام روز روشن بگذارید. این تلویزیون سامسونگ بسیار خوش ساخت و با طراحی صاف و صیغلی است که به راحتی در هر جا و هر حالتی تنظیم و نصب می شود.

بهترین تلویزیون های 2021

عملکرد سامسونگ در اتاق های روشن و تاریک کاملا مشابه تلویزیون OLED ال جی است. این دستگاه در فضای تاریک به اندازه کافی روشن می شود که می تواند با تابش خیره کننده مبارزه کند و دارای انعکاس قابل توجهی است بنابراین حتی می توانید آن را در یک اتاق با پنجره های بسیار زیاد قرار دهید. این تلویزیون از نسبت کنتراست بسیار عالی بهره مند است اما به دلیل لایه “Ultra View Angle” سامسونگ که زاویه دید را افزایش می دهد این نسبت از اکثر تلویزیون های پنل VA کمتر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های 32 اینچی سال 2020 معرفی شدند

اگر چه نام این تلویزیون سامسونگ در لیست بهترین تلویزیون ها دنیا در سال 2020 و 2021 قرار گرفته است اما کسانی که قصد خرید این محصول را دارند و می خواهند از آن برای بازی هایی با کیفیت HDR استفاده کنند ممکن است کمی از خرید خود نا امید شوند این درحالیست که تماشای فیلم های سینمایی با کیفیت HDR بسیار لذت بخش خواهد بود. دو فاکتور کم نور شدن تصاویر به دلیل نور محیط و روشنایی HDR در حالت «بازی» یا گیمینگ نسبت به حالت تصویر «فیلم» از کیفیت پایین تری برخوردار است بنابراین تصاویر برجسته ممکن است آنطور که باید به نمایش گذاشته نشوند. با این حال این محصول سامسونگ هنوز ویژگی های دیگری مانند پشتیبانی از VRR و زمان پاسخگویی سریع دارد. توجه داشته باشید که مدل های 49 و 50 اینچی این تلویزیون از نرخ بروزرسانی متغیر VRR پشتیبانی نمی کنند و همچنین از فناوری “Ultra Views Angle” برخوردار نیستند بنابراین انتظار می رود عملکرد آنها متفاوت باشد. در مجموع اگر  مدل بزرگ تر این تلویزیون را خریداری می کنید یکی از بهترین تلویزیون های جهان را در خانه خود خواهید داشت.

اگر علاقه مند به شناخت بیشتر بهترین تلویزیون های سامسونگ 2020 هستید می توانید مطلب مربوطه را در سایت ما مطالعه نمایید تا با ویژگی و قابلیت های بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020 به طور کامل آشنا شوید.

بهترین تلویزیون سونی 2020 و 2021

بهترین تلویزیون های 2021

اگر بخواهیم بهترین تلویزیون سونی 2020 و 2021 را به شما معرفی کنیم بی شک تلویزیون A8H OLED سونی را انتخاب می کنیم. تلویزیون A8H OLED یک تلویزیون عالی است که کیفیت تصویر خارق العاده ای را ارائه می دهد و می تواند نسبت به مدل قبلی این سری یعنی Sony A8G OLED پیشرفت چشم گیری داشته باشد. به واسطه قابلیت پنل OLED این تلویزیون برای تماشای فیلم در یک اتاق تاریک ایده آل است. زاویه دید بسیار عالی تلویزیون باعث می شود تا هنگام تماشای فیلم از زاویه غیر مستقیم با صفحه نمایش نگرانی برای از دست دادن تصویر نداشته باشید. همچنین صفحه نمایشگر این تلویزیون سونی دارای زمان پاسخ تقریباً فوری و تأخیر ورودی کم است با این اوصاف کمبود نرخ تازه سازی متغیر (VRR) ممکن است گیمرها را از خرید این تلویزیون منصرف کند. مانند همه تلویزیون های OLED خطر سوختن دائمی نیز وجود دارد اگرچه این مسئله نباید برای افرادی که محتوای متنوعی را تماشا می کنند ایجاد نگرانی کند. پلتفرم Android TV آن دارای کاربرد بسیار زیادی است که به راحتی کار می کند و با فشار دادن یک دکمه در نرم افزار Google Play می توانید بی شمار برنامه و نرم افزار مورد علاقه خود را دانلود کنید و از تجربه استفاده از آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های 55 اینچ سونی برای خرید در سال 2020

بهترین تلویزیون های ساخت ایران

با شروع تحریم ها علیه ایران و ممنوعیت واردات لوازم خانگی در ایران زمینه ای برای رشد برند های داخلی فراهم شد تا بتوانند بازار لوازم خانگی ایران را در دست بگیرند. برند های زیادی برای تولید تلویزیون های هوشمند و معمولی در تلاش هستند تا بتواند محصولات با کیفیتی را به دست مصرف کنندگان برسانند به همین خاطر معرفی یک برند به عنوان بهترین تلویزیون ساخت ایران و بهترین مارک تلویزیون ایرانی کاری دشوار است. اگر چه برخی محدودیت هایی برای تولید تلویزیون و دیگر محصولات لوازم خانگی وجود دارد اما  در بین آنها برند هایی همانند جی پلاس، ایکس ویژن، سام، اسنوا و…. به بهترین شکل تلاش خود را برای تولید تلویزیون می کنند تا بتوانند نیاز های مصرف کنندگان را در حد و توان خود تامین کنند.

بهترین تلویزیون های 2021

تا به اینجا متن با بهترین تلویزیون های 2021 در جهان آشنا شدید اگر چه این محصولات در حال حاضر به دلیل محدودیت واردات در بازار ایران به فروش نمی رسد اما شناخت آنها خالی از لطف نیست. بسیاری از افراد از لیست بهترین لوازم خانگی های بازار به عنوان راهنمای خرید استفاده می کنند از آنجایی که تلویزیون های ذکر شده در ایران یافت نمی شود ما بهترین تلویزیون های ایرانی و بهترین تلویزیون مونتاژ ایران را به شما نیز معرفی خواهیم کرد. علاوه بر این می توانید نگاهی لیست پرفروش ترین برند های تلویزیون در ایران بیندازید و به صورت کامل با ویژگی ها و امکانات آن آشنا شوید. اگر به دنبال این هستید که با بهترین تلویزیون ایرانی آشنا شوید و به پاسخ سوال تلویزیون ایرانی چی بخرم برسید با ما در ادامه متن همراه باشید.

بهترین تلویزیون اسنوا

بهترین تلویزیون های 2021

بهترین تلویزیون اسنوا در حال حاضر تلویزیون SSD-55SA620U بوده که تنها در اندازه 55 اینچی عرضه می شود و از پنل LED برخوردار است. اگر قصد خرید تلویزیون 4K را دارید یکی از پیشنهادات ما این تلویزیون خواهد بود. این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل Android 9 برخوردار بوده که قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از معایب تلویزیون اسنوا نسبت به باقی موارد این لیست می توان به قیمت آن اشاره کرد.

تلویزیون ایکس ویژن در لیست بهترین تلویزیون ایرانی

بهترین تلویزیون های 2021

تلویزیون ایکس ویژن در لیست بهترین تلویزیون ایرانی قرار گرفته زیرا تلویزیون های ایکس ویژن نسبت به دیگر تلویزیون های ایرانی معروف تر است. تلویزیون LED 43XT745 ایکس ویژن یکی از بهترین تلویزیون های ساخت ایران به شمار می آید اگر چه صفحه نمایشگر 43 اینچی آن تصاویر را با کیفیت FULL HD به نمایش می گذارد اما زاویه دید مناسبی برای تماشای فیلم و سریال مورد علاقتان را فراهم می سازد. رابط هوشمند این تلویزیون نسخه هفتم اندروید بوده که قابلیت نصب برنامه و استفاده از مرورگر را فراهم می سازد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس بهترین تلویزیون ساخت ایران

بهترین تلویزیون های 2021

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس یکی بهترین تلویزیون ساخت ایران به شمار می آید. تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S یک تلویزیون 50 اینچی است که توسط شرکت جی پلاس تولید می شود. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش می گذارد و قابلیت روشن کردن تلویزیون به وسیله تلفن همراه هوشمند را نیز فراهم می سازد. این تلویزیون هوشمند امکان اتصال به اینترنت و وب گردی را برای کاربران خود فراهم می سازد. تکنولوژی صفحه نمایشگر این تلویزیون برتر ایرانی LED بوده که امکان تماشای فیلم را با کیفیت بالا فراهم می کند. برخی کاربران بر این باورند که این محصول برای گیمر ها مناسب نیست و بهتر است این مدل تلویزیون را برای اتصال به کنسول بازی استفاده نکنید.

بهترین تلویزیون سام در بازار ایران

بهترین تبهترین تلویزیون های 2021لویزیون های 2021

هدف اصلی این مطلب معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی و خارجی است و از آنجایی که سام الکترونیک نماینده سامسونگ در ایران بوده و سابقه و دستاورد های ارزشمندی دارد بعد از خروج سامسونگ از بازار ایران تصمیم گرفت از جانب خود یکی از برند های زیر مجموعه خود را به عنوان جایگزین سامسونگ معرفی کند. حال تلویزیون UA55TU7000TH سام یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی در سال 2021 محسوب می شود.

تلویزیون سام مدل UA55TU7000TH در سال 2020 ساخته و عرضه شد اما با گذشت یک فصل از سال 2021 میلادی این محصول در لیست بهترین تلویزیون های امسال قرار گرفته است. این تلویزیون 55 اینچی سام از فناوری 4K UpScaling بهره مند شده تا بتواند تصاویر را  با کیفیت بالایی به نمایش بگذارد. سیستم عامل تلویزیون سام همانند چند تلویزیون ذکر شده اندروید است و امکان اتصال تلویزیون به گوشی هوشمند را دارد. طراحی این تلویزیون شیک نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده اما گاهی اوقات برخی افراد تلویزیون سام را با تلویزیون سامسونگ اشتباه می گیرند لازم است بدانید که تلویزیون سام تفاوت زیادی با تلویزیون سامسونگ دارد.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی آیوا aiwa ساخت کجاست؟ مشخصات + قیمت

بهترین تلویزیون هوشمند آیوا

بهترین تلویزیون های 2021

برند آیوا یک برند ژاپنی بوده که در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری فعالیت دارد و به تازگی نیز فعالیت خود را در ایران آغاز نموده که نمایندگی رسمی آن در کشور گاندو سرویس است. بهترین تلویزیون هوشمند آیوا مدل M3 با اندازه 49 اینچ بوده که لیست بهترین تلویزیون های 2021 جای گرفته است. پنل ال ای دی این تلویزیون از فناوری DLED A برخوردار شده و تصاویر را با کیفیت FULL HD نمایش می دهد. همچنین این تلویزیون آیوا امکان تماشای فیلم و سریال را در زاویه دید 178 درجه فراهم می سازد. لازم به ذکر است که سیستم عامل این تلویزیون هوشمند اندروید 7 است که امکان نصب برنامه و بازی را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • علی | 04 فروردین 1400 در 5:09 ب.ظ

    یکم پول بیشتر بزارید سونی بخرید و یه عمر از کیفیت صدا و تصویر و طراحی شیک و مدرنش لذت ببرید. بهترین تلویزیون های بازار های جهانی هستن که حتی فروشگاه آمازون آمریکا به عنوان بهترین انتخاب پیشنهادش کرده.