بهترین تلویزیون های CES 2021
ال کا تاپ

بهترین تلویزیون های CES 2021 معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES در ایستگاه پایانی قرار دارد و حالا وقت آن رسیده که بهترین ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES در ایستگاه پایانی قرار دارد و حالا وقت آن رسیده که بهترین تلویزیون های CES 2021 و در واقع برترین های این رویداد معرفی شوند. شرکت های زیادی در نمایشگاه امسال شرکت کردند اگرچه تمامی کنفرانس های خبری به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده به صورت آنلاین برگزار شدند. در این بخش تلاش شده تا طبق روال هر سال در آخرین روز این گردهمایی غول های فناوری و لوازم خانگی لیستی از بهترین محصولات گردآوری شود.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

لیست بهترین تلویزیون های CES 2021

لیست بهترین تلویزیون های CES 2021

تلویزیون یکی از کلیدی ترین بخش های نمایشگاه CES تلقی می شود و طبیعی است که تهیه لیست بهترین تلویزیون های CES 2021 برای اکثر بازدیدکنندگان و علاقه مندان جالب توجه باشد. هر ساله مدعیان این بخش مانند ال جی، سامسونگ، تی سی ال و … با ارتقا فناوری های تلویزیون و محصولات جدید در تلاش هستند تا جایگاه خود را در این بازار بهبود بخشند و به نوعی به دنبال قدرت نمایی در این رویداد و به رخ کشیدن جدیدترین دستاوردهای خود هستند.

بهترین تلویزیون های CES 2021 در یک نگاه 

  • تلویزیون  micro-LED سامسونگ
  • تلویزیون کیولد Q900 8K Neo سامسونگ
  • تلویزیون براویا مستر سری Z9J سونی
  • تلویزیون براویا مستر سری A90J سونی
  • تلویزیون های اولد سری G1 ال جی
  • تلویزیون micro-LED 8K سری 6 تی سی ال

تلویزیون  micro-LED سامسونگ

تلویزیون  micro-LED سامسونگ

برای تهیه بهترین تلویزیون های CES 2021 در ابتدا به سراغ تلویزیون micro-LED سامسونگ می رویم. شرکت سامسونگ با دستی پر در رویداد امسال حاضر شد و عرضه تلویزیون هایی با صفحه نمایشگر  99، 88 و 110 اینچی برای اکثر علاقه مندان قابل توجه است. کیفیت تصاویر این مدل ها با توجه به اندازه بزرگ راضی کننده بوده و جالب است بدانید که قیمت آن ها در مقایسه با مدل های 2020 این شرکت ارزان تر است.

تلویزیون کیولد Q900 8K Neo سامسونگ

تلویزیون کیولد Q900 8K Neo سامسونگ

شرکت سامسونگ با به روز رسانی خط تولید تلویزیون های 8K خود  در سال 2021 باز هم توانست تا مورد ستایش کارشناسان این حوزه قرار بگیرد. تلویزیون کیولد Q900 8K Neo سامسونگ با طراحی فوق باریک و قابلیت های جذاب در نمایشگاه CES امسال خبرساز شد. به نظر می رسد که سامسونگ به عملکرد سطح سیاه اولد بسیار نزدیک شده اما با روشنایی بسیار بالاتر و ویژگی HDR می تواند برای مشتریان کاربردی باشد.

یکی از نکاتی که در معرفی تلویزیون های پیشرفته سامسونگ مشهود است، توجه به قابلیت گیمینگ و ارتقا آن از سوی این شرکت در سال جدید است و می توان انتظار داشت که این نسخه های تازه وارد در لیست بهترین تلویزیون های مناسب برای گیمرها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

جالب ترین گجت های نمایشگاه CES 2021 را بشناسید

تلویزیون براویا مستر سری Z9J سونی

تلویزیون براویا مستر سری Z9J سونی

شرکت سونی در نمایشگاه CES 2021 به دنبال توسعه فناوری نور پس زمینه mini-LED همانند ال جی و سامسونگ نبوده و بیشتر بر روی پردازش تمرکز کرده است که در نهایت منجر به ارائه پیشرفته ترین پردازنده با عنوان Cognitive Processor XR از سوی این شرکت ژاپنی شده است. پردازنده Cognitive Processor XR به عملکرد تلویزیون‌ ها برای نمایش محتوای 8K نیز کمک می‌ کند.

تلویزیون براویا مستر سری A90J سونی

تلویزیون براویا مستر سری A90J سونی

شرکت سونی همانند رقیب دیرینه خود یعنی ال جی در تلاش برای ارتقا فناوری اولد و بهبود کیفیت و روشنایی تصاویر است که البته انتظار می رود با بهره بردن از پردازنده Cognitive Processor XR بتواند در این بخش موفق شود. علاوه بر این، این غول ژاپنی از به روز کردن فناوری صدای Acoustic Surface خبر داده که بهترین تجربه صدای تلویزیون را می تواند در اختیار کاربران قرار دهد. این تلویزیون با  پشتیبانی از جدیدترین ویژگی های گیمینگ ارائه شده که برای دوستداران بازی انتخاب خوبی تلقی می شود.

تلویزیون های اولد سری G1 ال جی

تلویزیون های اولد سری G1 ال جی

شاید عنوان پادشاه اولد (OLED) برای ال جی کاملا درست و به جا باشد و به همین دلیل جای تعجب ندارد که تلویزیون های اولد سری G1 ال جی در لیست بهترین تلویزیون های CES 2021 قرار بگیرد. این غول فناوری کره ای جنوبی طی سال های اخیر تمام تمرکز خود را بر روی توسعه فناوری اولد و ارتقا کیفیت تصاویر تلویزیون خود گذاشته که اگرچه دیگر رقیب این شرکت یعنی سونی هم در این مسیر قرار دارد.

تلویزیون های اولد سری G1 ال جی یا تلویزیون های سری Gallery از کیفیت تصاویر و روشنایی بسیار بالایی برخوردار بوده و از طرفی دیگر مجهز به 4 پورت HDMI 2.1 است که شامل AMD Freesync و Nvidia G-sync برای بازی می شود.

تلویزیون micro-LED 8K سری 6 تی سی ال

تلویزیون micro-LED 8K سری 6 تی سی ال

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که تی سی ال از سال 2018 لقب رهبر تلویزیون های پیشرفته را از آن خود کرده و در سال 2021 نیز این موضوع را ثابت کرد. این برند چینی در سال 2018 با تلویزیون های سری 6 در نمایشگاه CES حاضر شد و در سال 2021 شاهد ارتقا فناوری های این تلویزیون و عرضه تلویزیون micro-LED 8K سری 6 بودیم که موفق شد تا نظر اکثر رسانه ها و متخصصان را جلب کند. شرکت تی سی ال در واقع فناوری micro-LED backlight جدید خود را که با عنوان OD-Zero شناخته می شود در نمایشگاه CES 2021 به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • علی | 26 دی 1399 در 2:11 ق.ظ

    تلویزیون فقط سونی چون کیفیت تصویرش خیره کننده اس بخاطر پردازشگر Cognitive Processor XR و سونی هم مشخصات بکلایت Full aray led تلویزیون هاش رو فاش نمیکنه ولی قدرتمند ترین بکلایت هارو هر سال داره و ثابت کرده.. ال‌جی و سامسونگ هم خیلی تبلیغات و بازار گرمی الکی می‌کنند.