لوازم خانگی هوشمند جدید شیائومی
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی هوشمند جدید شیائومی فردا معرفی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی اعلام کرده است که قصد دارد در هفته آینده لوازم خانگی هوشمند خود را ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی اعلام کرده است که قصد دارد در هفته آینده لوازم خانگی هوشمند خود را به بازار عرضه نماید. اما قبل از ارائه این محصولات به بازار، در تاریخ 26 ژوئیه لوازم خانگی هوشمند جدید شیائومی طی یکی از رویداد های این کمپانی معرفی خواهد شد. آنطور که مشخص است این محصولات جدید تنها در برخی از کشور های منتخب در دسترس قرار خواهد گرفت.

همانطور که گفته شد رویداد شیائومی روز دوشنبه 26 ژوئیه در ساعت 20 (GMT+8) آغاز خواهد شد. پستر مربوط به این مراسم به چندین محصول جدید اشاره دارد که آنگونه که مشخص است این وسیله های هوشمند مربوط به پخت و پز بوده اما ما نمی دانیم کدام یک از لوازم آشپزخانه را به بازار عرضه خواهد کرد. لازم به ذکر است که شیائومی در کشور خود چندین مدل پلوپز، اجاق های القایی و کتری برقی را به فروش می رساند.

لوازم خانگی هوشمند جدید شیائومی

آنطور که از این کمپانی انتظار می رود با توجه به محصولاتی که اخیرا رونمایی نموده است احتمال این وجود دارد در این رویداد علاوه بر پرده برداری از محصولات جدید، برخی از لوازم خانگی هوشمند خود را به بازار بین المللی عرضه نماید.

خانه هوشمند

خانه هوشمند خانه ای است که مجهز به فناوری کنترل و اتوماسیون از راه دور برای سیستم های خانگی مانند روشنایی و لامپ، در ها ، هشدارهای امنیتی خانه، دوربین های نظارتی و دیگر وسایل خانه است. اما سیستم های خانه هوشمند فراتر از کنترل از راه دور بوده و هر وسیله ی هوشمندی بسته به طراحی می تواند قابلیت های مختلفی را در اختیارتان قرار دهد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت خانه های هوشمند علاوه بر راحت کردن کنترل خانه این است که می توانند در مصرف انرژی و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

شیائومی چندین سال است که وسایل هوشمند متنوعی را طراحی و عرضه نموده است که می توان به کمک آن ها خانه خود را کاملا هوشمند سازید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟