اولین تیزر تبلیغاتی دلونگی با برد پیت
اخبار لوازم خانگی

اولین تیزر تبلیغاتی بین المللی دلونگی با برد پیت منتشر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اولین تیزر تبلیغاتی بین المللی دلونگی با همراهی برد پیت و دیمین شزل به ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اولین تیزر تبلیغاتی بین المللی دلونگی با همراهی برد پیت و دیمین شزل به عنوان دو سفیر هنرمند منتشر شد. برد پیت یک بازیگر بسیار معروف آمریکایی و همچنین دیمین شزل یک کارگردان آمریکایی بوده که به خاطر کارگردانی فیلم لا لا لند برنده جایزه اسکار شده است. حال کمپانی دلونگی این دو چهره بسیار معروف را به عنوان شرکت کنندگان اولین کمپین بین المللی خود معرفی نموده و اعلام کرده که این تیز تبلیغاتی بزرگترین سرمایه گذاری تجاری این برنده بوده است.

اولین تیزر تبلیغاتی دلونگی با برد پیت

در این تیزر دلونگی تصمیم دارد تا برد پیت را در یک روز عادی دنبال کند و سبک زندگی آن را به نمایش بگذارد. روز وی با یک فنجان قهوه آغاز می شود و در ادامه برد به وسیله موتور سیکلت خود در شهر لاس آنجلس برای انجام کار های روزانه رسیدگی می کند. در آخر نیز زمانی که به خانه بر می گردد روز خود را با یک فنجان قهوه به پایان می رساند.

اولین تیزر تبلیغاتی دلونگی با برد پیت

در شبکه تلویزیونی  TVC استرالیا از 3 سپتامبر در برنامه تلویزیونی Weekend Sunrise استرالیا طی دو هفته پخش می شود البته این برنامه یک برنامه صبگاهی بوده که در آخر هفته ها بر روی آنتن می رود.

اولین تیزر تبلیغاتی دلونگی با برد پیت

جورج اونیل، مدیر بازاریابی دلونگی در استرالیا درباره اولین تیزر تبلیغاتی دلونگی با برد پیت گفت: علاقه برد به قهوه، عشق او به معماری، طراحی و هنر باعث شد تا او یک سفیر عالی و فردی مناسب برای ابراز شرکت دلونگی و ارزش های برند ما باشد. ما بسیار خوشحال هستیم که برد به ما ملحق شده زیرا این همکاری نقطه عطفی برای نام تجاری ما است.

اولین تیزر تبلیغاتی دلونگی با برد پیت

برد پیت در مورد مشارکت خود با دلونگی اعلام کرد: برای من قهوه فقط یک نوشیدنی ساده نیست بلکه می تواند ارتباطاتی را برای من بر قرار کند. زیرا قهوه به شما امکان می دهد لحظه ای دلنشین را برای خود رقم بزنید، مکث کنید و از لحظه لذت ببرید. من این توانایی را برای توقف، قدردانی از لحظه و زندگی پیدا نمودم و واقعاً آن را الهام بخش می دانم.

اولین تیزر تبلیغاتی دلونگی با برد پیت

او در ادامه گفت: توجه دلونگی به جزئیات در طراحی باعث شده تا از این برند بیشتر قدردانی کنم. این نوع تفکر و دیدگاه در ساخت باعث شده تا ارزش طراحی ایتالیایی بیشتر شود و نسبت به باقی برند ها متمایز باشد. منظور من نحوه طراحی دستگاهی قهوه سازیست که قرار است بسیاری از افراد حضور آن را در زنگی خود تجربه کنند. جزئیات خاصی که دلونگی به آن توجه می کند ممکن است آشکار نباشند اما در نهایت تأثیر عمیقی بر شما و زندگی تان می گذارد.

در این کمپین، دلونگی قصد معرفی دستگاه قهوه ساز La Specialista Arte با هشت آسیاب قابل تنظیم، سه سطح دما تزریقی برای کنترل کامل فرایند آماده سازی قهوه و توانایی سازگاری با انواع دانه ها قهوه ها دارد. این دستگاه برای اولین بار در بازار لوازم خانگی استرلیا با قیمت 799 دلار استرالیا به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟