Echo Studio بیلی آیلیش
اخبار لوازم خانگی

آمازون از Echo Studio بیلی آیلیش رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه Echo Studio بهترین اکو آمازون است بوده که به صورت خودکار مکان حضور شما را ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه Echo Studio بهترین اکو آمازون است بوده که به صورت خودکار مکان حضور شما را در خانه تشخیص می دهد و سپس جهت بهینه سازی ، کیفیت و میزان صدا را افزایش می دهد. در حال حاضر آمازون یک سری جدید Limited-edition از Echo Studio رونمایی کرده که با نام Echo Studio بیلی آیلیش معرفی شده است.

آمازون اکو استودیو در واقع یک دستگاه هوشمند بوده که قادر به کنترل بسیاری از کار های روزمره است . این دستگاه می تواند همانند یک ساعت و آلارم در یک ساعت مشخصی زنگ بخورد و مانند یک اسپیکر نیز با بلوتوث به آن متصل شد تا آهنگ مورد علاقه خود را گوش داد.

Echo Studio بیلی آیلیش

آمازون اکو امکان کنترل وسایل هوشمند خانه را نیز فراهم می سازد و از دیگر امکانات مهم این دستگاه می توان به خواندن اخبار، پادکست یا کتاب صوتی، اعلام گزارش وضعیت آب و هوا و یا ترافیک، برقراری تماس یا ارسال، خرید اینترنتی و بررسی حساب بانکی اشاره نمود.

نسخه Echo Studio بیلی آیلیش با شش ماه اشتراک Amazon Music به صورت نامحدود عرضه می شود که شما می توانید جذاب ترین آلبوم بیلی آیلیش به نام Happier than Ever را در این برنامه به صورت رایگان گوش کنید. این مجموعه جدید بیلی ایلیش از 22 سپتامبر با قیمت 230 دلار در دسترس است و آنطور که مشخص شده عرضه جهانی این کالکشن از اوکتبر 2021 آغاز خواهد شد.

Echo Studio بیلی آیلیش

بیلی آیلیش درباره شش ماه اشتراک رایگان برنامه Amazon Music گفته است دیگر نمی تواند منتظر بماند تا طرفدارانش آلبوم جدیدش را با صدایی فضایی از طریق Amazon Music Unlimited بشنوند.

درباره دستگاه Echo Studio بیلی آیلیش به عنوان یک مجموعه محدود باید بدانید که از یک ساب ووفر 5.25 اینچی ، توییتر 1 اینچی ، اسپیکر های متوسط 2 اینچی و یک آمپلی فایر 100 کیلوهرتزی برخوردار شده است. همچنین این دستگاه همانند دیگر محصولات و اسپیکر های هوشمند آمازون از دستیار صوتی آمازون الکسا پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟