اخبار لوازم خانگی

دورهمی نمایندگان فروش محصولات آیوا و مکسیدر برگزار شد+ تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غروب روز شنبه، هتل اسپیناس پالاس میزبان نمایندگان فروش محصولات لوازم ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غروب روز شنبه، هتل اسپیناس پالاس میزبان نمایندگان فروش محصولات لوازم خانگی آیوا و مکسیدر بود و طی مراسمی که می توان از آن به عنوان دورهمی نمایندگان فروش محصولات آیوا و مکسیدر یاد کرد، سود فروش محصولات این دو برند به فروشندگان این محصولات اختصاص یافت.

این مراسم که به همت شرکت گاندو سرویس؛ نماینده رسمی برند آیوا و مکسیدر در ایران برگزار شد، شامل بخش های مختلفی بود که اجرا زنده بابک جهانبخش، بخشی از این مراسم را شامل می شد.

یکی از جذابیت های این مراسم، حضور افراد سرشناس در حوزه سینما و فوتبال بود. در این مراسم بازیگران دوست داشتنی سینمای ایران، پژمان بازغی، سام درخشانی و کامبیز دیرباز نیز حضور داشتند و مورد تشویق حاضرین این مراسم نیز قرار گرفتند.

حضور رضا شاهرودی؛ فوتبالیست سال های نه چندان دور تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، سید جلال حسینی و مهدی شیری نیز باعث جذابیت بیش از پیش این مراسم شد. در ادامه این مراسم یحیی گل محمدی؛ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز با حضور در جمع میهمانان مورد تشویق ویژه حاضرین قرار گرفت.

خبر در حال تکمیل است…

نظر شما چیست؟