نمایشگر کیفیت هوا هوشمند آمازون
اخبار لوازم خانگی

نمایشگر کیفیت هوا هوشمند آمازون به بازار راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آمازون یک گجت جدید را به مجموعه دستگاه های خانه هوشمند که مجهز به الکسا ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آمازون یک گجت جدید را به مجموعه دستگاه های خانه هوشمند که مجهز به الکسا اضافه کرده است. این محصول جدید نمایشگر کیفیت هوا هوشمند آمازون نام دارد و عملکرد آن نظارت و مشاهده بر گازهای مضر مانند مونوکسید کربن موجود در خانه است. در واقع نمایشگر کیفیت هوای هوشمند آمازون خانه شما را از نظر گرد و غبار، رطوبت، دما و گاز های مضر بررسی می کند.

نمایشگر کیفیت هوا هوشمند آمازون

آمازون برای قیمت این محصول 69 دلار در نظر گرفته البته این محصول در حال حاضر برای پیش فروش آماده است و علاقه مندان می توانند این مانیتور را پیش خرید کنند و تا ماه دسامبر آن را دریافت نمایند. نمایشگر کیفیت هوا هوشمند آمازون زمانی که اتاق دارای سطح ناایمنی از ترکیبات فرار و آلی باشد به شما اطلاع می دهد تا بتوانید هر چه سریع تر خانه را تهویه نمایید.

نمایشگر کیفیت هوا هوشمند آمازون

مانیتور هوشمند کیفیت هوا را می توان از طریق دستیار صوتی آمازون الکسا یا از طریق برنامه یا دستگاه اکو اداره کرد در حقیقت می توانید هر زمان از الکسا در مورد کیفیت هوا اتاق ها سوال کنید. جزئیات بیشتر هوا را می توان از طریق صفحه نمایش اکو و یا گوشی هوشمند خود مشاهده نمایید تا گزارشات بسیار روشنگر و مفصل باشد.

نمایشگر کیفیت هوا هوشمند آمازون

نمایشگر هوشمند کیفیت هوا یکی دیگر از لوازم خانگی هوشمند خانه بوده که برای کنترل کیفی هوای خانه طراحی شده است. این دستگاه بسیار مقرون به صرفه بوده و انتظار می رود از مقبولیت جهانی برخوردار شود زیرا افرادی بیماری های قلبی و ریوی دارند برای تنفس نیاز به هوای پاک دارند. با این حال، در حال حاضر هیچ جزئیاتی از زمان در دسترس بودن این دستگاه در بازار جهانی و قیمت این محصول جدید خانه هوشمند وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟