پیشرفت چشمگیر نمایشگاه لوازم خانگی تهران نسبت به سال گذشته
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی موجود در فضای مجازی فاقد گارانتی است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: لوازم خانگی موجود در فضای مجازی فاقد ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: لوازم خانگی موجود در فضای مجازی فاقد گارانتی است و هیچ ارگانی پاسخگوی مرجوع شدن کالا در صورت خرابی نیست.

آقای اکبر پازوکی گفت: فروشندگان لوازم خانگی که در فضای مجازی اقدام به فروش لوازم خانگی می‌کنند حتما باید از اتحادیه لوازم خانگی مجوز بگیرند در غیر این صورت فعالیت‌ آن‌ها غیر مجاز است، چرا که بیشتر این کالا‌ها اصل نیست و تقلبی به دست مشتری می‌رسد.

او می‌گوید: به طور کلی خدمات پس از فروش در بازار فضای مجازی لوازم خانگی رسمی نیست، چرا که لوازم خانگی موجود در فضای مجازی دارای گارانتی نیست و همچنین هیچ ارگان و قانونی پاسخگوی اصالت جنس و یا مرجوع شدن کالا در صورت خرابی نیست، چرا که این فروشندگان به دنبال خلاء های قانونی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اجناس خارجی که در فضای مجازی به مردم فروخته می‌شود، بیش از ۵۰ درصد قاچاق، فاقد شناسه و گارانتی است. البته قرار بود ارائه کد ملی برای خرید لوازم خانگی انجام شود، ولی این طرح از خرداد سال گذشته در مورد تمام اقلام لوازم خانگی خُرد نیز از جمله قهوه‌جوش، همزن، سرخ کن، آبمیوه‌گیری و … اجرایی شود، اما به دلایلی از جمله تولید کم و وارداتی بودن برخی از این محصولات اجرای آن به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟