راهنمای خرید کولر آبی و نکاتی که باید بدانید + ویدیو و لیست قیمت
اخبار لوازم خانگی

راهنمای خرید کولر آبی و نکاتی که باید بدانید + ویدیو و لیست قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خرید کولر و تهیه انواع وسایل خنک کننده با نزدیک شدن به فصل گرما به یکی از ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خرید کولر و تهیه انواع وسایل خنک کننده با نزدیک شدن به فصل گرما به یکی از دغدغه های اصلی افراد تبدیل می شود. اما برای این که بتوانید یک خرید به صرفه و عالی داشته باشید بهتر است قبل از اینکه وارد بازار شوید اطلاعاتی در مورد راهنمای خرید کولر آبی کسب کنید. در این بخش تلاش شده تا با پرداختن به موضوعاتی مانند نکات مهم در خرید کولر آبی و مشخصات یک کولر آبی خوب یا پاسخ به سوالاتی مانند کدام برند کولر آبی بهتر است و کولر ابی چی بخرم ؟  تمامی مواردی است که ممکن است در هنگام خرید با آن مواجه شوید بررسی شود.

  • اطلاعات در مورد کولر آبی
  • تاریخچه کولر آبی در ایران
  • مخترع کولر آبی
  • طرز کار کولر آبی
  • انواع کولر آبی
  • مزایا و معایب کولر آبی بدون تسمه
  • نکات مهم در خرید کولر آبی
  • قیمت کولر آبی سلولزی 7500
  • قیمت کولر آبی سلولزی بدون تسمه
  • قیمت کولر آبی ۳۲۰۰
  • قیمت کولر آبی بالکنی
  • قیمت کولر آبی دریچه بالا
  • قیمت کولر آبی ۴۰۰۰ آبسال
  • کولر آبی نمونه
  • قیمت کولر آبی گیربکسی
  • قیمت کولر آبی هیبریدی
بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید پنکه / بهترین پنکه های بازار کدامند؟ + ویدیو و لیست قیمت

اطلاعات در مورد کولر آبی

 راهنمای خرید کولر آبی خوب

برای این که بتوانید در گرمای تابستان طاقت بیاورید و در واقع فضای خانه و محل کار خود را به اندازه کافی خنک کنید باید یک کولر آبی خوب و متناسب با فضای خود تهیه کنید که با گرداوری مطالبی با عنوان راهنمای خرید کولر آبی و جمع آوری اطلاعات در مورد کولر آبی و همچنین پاسخ به سوالاتی مانند کدام برند کولر آبی بهتر است می توانید مدل مورد نظر خود را پیدا کنید.

همان طور که می دانید کولر ها در اندازه و مدل های مختلفی روانه بازار لوازم خانگی می شوند که انتخاب را سخت تر می کند اما برای این که بتوانیم به سوالاتی مانند کولر ابی چی بخرم ؟  پاسخ دهیم پیشنهاد می شود که پیش از این که ذهن خود را درگیر قیمت و مشخصات یک کولر آبی کنید نگاهی به تاریخچه کولر آبی در ایران و طرز کار کولر آبی بیندازید.

تاریخچه کولر آبی در ایران

راهنمای خرید کولر آبی و نکاتی که باید بدانید + ویدیو و لیست قیمت

جالب است بدانید که قدیمی‌ ترین نسخه کولر آبی در جهان همان بادگیر است که در حدود هزاران سال پیش در ایران اختراع شد و به عبارت دیگر می توان گفت که تاریخچه کولر آبی در ایران به هزاران سال پیش باز می گردد. اما نخستین سیستم های تبخیری صنعتی در کارخانه های نساجی انگلیس پدید آمد و در نهایت ویلیس هاویلند کرییر در سال 1902 میلادی موفق شد تا اولین واحد تهویه مطبوع مرکزی برای تاسیسات صنعتی در آمریکا را راه اندازی کند.

راهنمای خرید کولر آبی و نکاتی که باید بدانید + ویدیو و لیست قیمت

 کولر های آبی اولیه دارای قاب های چوبی بودند که با استفاده از پارچه های مرطوب پوشیده شده و در این سیستم ها برای انتقال هوای خنک سازی شده از فن استفاده می کردند.  کمپانی امرسون الکتریک نخستین شرکتی بود که موفق شد تا کولرهای آبی را به تولید انبوه برساند. شاید بتوان گفت که ویلیس هاویلند کرییر مخترع کولر آبی است اما در فرایند تولید این دستگاه افراد زیادی نقش داشتند.

جمع آوری اطلاعات در مورد کولر آبی شامل پرداختن به مخترع کولر آبی یا تاریخچه کولر آبی در ایران می شود که شاید بد نیست در مقاله راهنمای خرید کولر آبی به آن ها اشاره کنیم.

طرز کار کولر آبی

راهنمای خرید کولر آبی و نکاتی که باید بدانید + ویدیو و لیست قیمت

طرز کار کولر آبی از دو قسمت عمده بخش مکانیکی و الکتریکی تشکیل می شود که آب به کمک الکتروپمپ از تشتک به ناودان های بالای پوشال ها هدایت می شود و همواره آن ها را خیس نگه می دارد.در نهایت هوای عبوری از پوشال های مرطوب به سمت کانال می روند.

با توجه به تعریف بالا می توان گفت که طرز کار کولر آبی ساده است اما برای ایجاد هوای خنک مجموعه از قطعات مانند آب پخش کن، پولی، شناور، واتر پمپ و … با یکدیگر همکاری می کنند.

انواع کولر آبی

راهنمای خرید کولر آبی و نکاتی که باید بدانید + ویدیو و لیست قیمت

کولر آبی به دلیل قیمت و مصرف برق پایین تر بیش تر از کولر گازی مورد استقبال قرار می گیرد و با روش تبخیر آب و سرمایش تبخیری منجر به خنک شدن دمای محیط می شود. به طور کلی دو مدل کولر آبی در بازار موجود است که با عنوان کولرهای پوشالی و سلولزی شناخته می شود. بررسی مزایا و معایب کولر آبی بدون تسمه یا مواردی شبیه به این در بخش راهنمای خرید کولر آبی به شما کمک می کند. تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

کولر بدون تسمه

راهنمای خرید کولر آبی و نکاتی که باید بدانید + ویدیو و لیست قیمت

به طور کلی دو مدل کولر در بازار موجود است که با عنوان های تسمه دار (کولر آبی فن سانتریفیوژ ) و بدون تسمه کولر آبی فن آکسیال شناخته می شود که تفاوت آن ها مربوط به جهت هوای ورودی و خروجی به کولر است. در کولر بدون تسمه هوا از ورودی کولر به آن وارد شده و در همان جهت مستقیم یا محوری (آکسیال) از کولر خارج می‌ شود. مزایا و معایب کولر آبی بدون تسمه شامل موارد زیر می شود.

مزایا و معایب کولر آبی بدون تسمه

مزایا

  •  برای مدیریت دمای هوا راه حل مقرون به صرفه تری هستند.
  • کم تر نیاز به تعمیر پیدا می کنند.
  • جابه جایی و حمل آن ها راحت تر است.
  • نصب و راه اندازی آسان تر
  • در هوای خشک و نیمه‌ خشک سیستم خنک‌ کننده قدرتمندی دارند.

معایب

در کولر آبی بدون تسمه میزان خنکی حاصل به سطح رطوبت منطقه وابسته است در نتیجه شرجی بودن هوا مانع جذب رطوبت شده و اثر خنک‌کنندگی را کاهش می‌ دهد و برای مناطق مرطوب کاربرد ندارند.

 

کولر تسمه دار

راهنمای خرید کولر آبی و نکاتی که باید بدانید + ویدیو و لیست قیمت

در کولر تسمه دار (کولر آبی فن سانتریفیوژ )  که با پولی و تسمه کار می‌ کنند، هوایی که از سمت ورودی به کولر وارد می‌شود در جهت عمود بر جهت ورودی از کولر خارج می‌ شود.

کولر پوشالی

همان طور که از نام  این مدل پیدا است دارای پوشال بوده و در مقایسه با نسخه های سلولزی مصرف برق پایین تری دارد و البته پوشال های آن هر چند وقت یک بار نیاز به تعویض دارد که پیش از این در مطلبی با عنوان آموزش سرویس کولر آبی به نحوه تعویض آن پرداخته شده است.

راهنمای خرید کولر آبی و نکاتی که باید بدانید + ویدیو و لیست قیمت

کولر سلولزی

کولر سلولزی به جای پوشال مجهز به پدهای سلولزی هستند که به همین دلیل دارای راندمان بهتر و مصرف انرژی پایین تری هستند و جالب است بدانید که این پدها برخلاف پوشال تا چند سال نیاز به تعویض ندارد. در ویدیو منتشر شده به بررسی مزایای مدل های سلولزی پرداخته شده است.

 

کولر پرتابل

راهنمای خرید کولر آبی و نکاتی که باید بدانید + ویدیو و لیست قیمت

کولرهای آبی پرتابل نیاز به کانال کشی ندارند و برای  اداره و محیط های کوچک بیشتر کاربرد دارند. این مدل های در مدل های رومیزی، بدون پایه و یا پایه دار روانه بازار می شوند که در نسخه های جدید بیشتر از پدهای سلولزی به جای پوشال استفاده می شود.

نکات مهم در خرید کولر آبی

نکات مهم در خرید کولر آبی

محل سکونت و اقلیم

در اکثر شهرهای ایران می توان از کولر آبی استفاده کرد اما در مناطق جنوبی و شمال ایران و یا به عبارت دیگر در شهرهای گرم و مرطوب امکان پذیر نیست زیرا کولر آبی منجر به تشدید شدن هوای شرجی می شود و رطوبت را وارد محیط می کند.

جنس بدنه کولر آبی

با توجه به این که کولر آبی در بیرون قرار می گیرد و در معرض باد، آفتاب، باران و .. است باید به جنس بدنه و یا ورقه تشکیل دهنده کولر توجه کنید و جالب است بدانید که ورق گالوانیزه بهترین نوع بوده و مقاومت بالایی دارد.

راهنمای خرید کولر آبی خوب

نوع کولر آبی

همان طور که گفته شد کولر آبی در دو نوع سلولزی و پوشالی موجود است و همان طور که گفته شد مدل های مجهز به پد های سلولزی کارایی بهتری داشته و مصرف برق و آب پایین تری دارند اگرچه از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند پس در صورتی که مشکل مالی ندارید می توانید به سراغ خرید مدل های سلولزی بروید.

رنگ مخصوص کولر آبی 

شاید از نگاه مشتریان رنگ به کار رفته در بدنه کولر از اهمیت چندانی برخوردار باشد اما باید گفت این مورد باید حتما باید مورد توجه قرار بگیرد و به همین دلیل در بخش نکات مهم در خرید کولر آبی به آن اشاره شده است. رنگ کولر آبی در اثر برخورد با اشعه فرابنفش دچار پوسیدگی شده و می ریزد که در نهایت می تواند فرسودگی و عمر پایین کولر را به همراه داشته باشد پس در هنگام خرید دقت کنید که در برابر آفتاب مقاوم باشد.

اندازه کولر

اندازه کولر یکی از مواردی است که در هنگام خرید نباید نادیده گرفته شود و به همین دلیل اشاره به آن در مطلب راهنمای خرید کولر آبی الزامی است. مطمئنا کولرهای آبی بزرگتر برای خانه هایی با متراژ بالاتر کاربرد دارد. درصورت استفاده از یک کولر کوچک برای فضایی بزرگ تر به موتور کولر فشار آمده و در نهایت می تواند سوختن آن را به همراه داشته باشد.

راهنمای خرید کولر آبی خوب برچسب انرژی

برچسب انرژی

تمامی لوازم خانگی یا برقی های موجود در بازار باید دارای برچسب انرژی باشند که در واقع نشان دهنده ی میزان مصرف انرژی دستگاه است. محصولاتی که در سطح انرژی A قرار دارند بیشتری راندمان را دارند و پیش از خرید از توجه به این مورد غافل نشوید.

میزان هوادهی کولر آبی

میزان هوادهی کولر آبی  بر حسب متر مکعب بر ساعت جریان هوا بر روی کولر آبی درج شده است که یکی از نکات مهم در خرید کولر آبی تلقی می شود. میزان هوادهی کولر آبی باید 20 برابر حجم محیط باشد برای مثال حجم هوای یک منزل 100 متری 300 متر مکعب است که در عدد 20 باید ضرب شود.

راهنمای خرید کولر آبی خوب

کولر آبی پرتابل یا ثابت؟ 

کولر آبی پرتابل به کولرهای آبی گفته می شود که بدون نیاز به کانال کشی کار می کنند و برای  اداره و یا محیط های کوچک کاربرد دارد که به دلیل اشغال فضای کم، مصرف آب کمتر، نصب و راه اندازی راحت و … محبوب است اگرچه معایبی دارد که از جمله می توان از سرو صدای زیاد، تولید کمی گرما، عدم داشتن کارایی در اتاق های بزرگ و .. نام برد. با توجه مزایا و معایب کولر آبی ثابت و پرتابل می توانید در هنگام خرید تصمیم گیری کنید. به عنوان مثال اگر محیط مورد نظر شما بزرگ است خرید کولر پرتابل توصیه نمی شود.

راهنمای خرید کولر آبی خوب

خدمات پس از فروش و گارانتی

داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی یکی از مشخصات یک کولر آبی خوب محسوب می شود که به همین دلیل لازم است تا به آن در مطلب راهنمای خرید کولر آبی خوب اشاره کنیم. توجه داشته باشید که کولر آبی حتما دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورت خرابی دچار مشکل نشوید. این مورد بعد از خروج شرکت های خارجی و ورود کالای قاچاق به بازار ایران اهمیت بیشتری پیدا کرد.

برند

مطمئنا خرید از برندهای شناخته شده می تواند نگرانی شما را بابت مواردی مانند کیفیت کولر آبی ایران شرق یا کیفیت کولر آبی آزمایش برطرف کند. پیش از رفتن به بازار حتما در مورد برند مورد تحقیق کرده و از تجارب دیگران استفاده کنید.

بودجه

پیش از این که تمامی نکات مهم در خرید کولر آبی را در نظر بگیرید باید بودجه و احتیاجات خود را تعیین کنید تا از پرداخت هزینه های گزاف جلوگیری شود. با خواندن مطلب راهنمای خرید کولر آبی و همچنین استفاده از تجربه کاربران می توانند مدل متناسب با بودجه و نیازهای خود را خریداری کنید.

راهنمای انتخاب کولر آبی یا کولر ابی چی بخرم ؟

راهنمای خرید کولر آبی

راهنمای انتخاب کولر آبی یا کولر ابی چی بخرم ؟ از جمله موضوعاتی است که ذهن اکثر مشتریان را در هنگام خرید یک کولر جدید درگیر می کند. با توجه به متن بالا می توان نتیجه گرفت که پیش از رفتن به بازار در ابتدا باید نکات مهم در خرید کولر آبی و بودجه خود توجه کنید تا در ابتدا بتوانید مدل مناسب برای فضای خود را پیدا کنید.

بعد از بررسی تمام مواردی که در مطلب راهنمای خرید کولر آبی به آن اشاره شد باید به سراغ مدل های موجود در بازار بروید که به منظور راحتی مشتریان لیست قیمت و مشخصات انواع کولر آبی در بازار گردآوری شده است که در ادامه می توانید با مشخصات یک کولر آبی خوب آشنا شوید و بنا به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

لیست قیمت و مشخصات انواع کولر آبی در بازار

لیست قیمت و مشخصات انواع کولر آبی در بازار در این بخش گردآوری شده است که به سوالات اکثر مشتریان در خصوص قیمت کولر آبی ۴۰۰۰ آبسال یا موارد دیگری مانند قیمت کولر آبی سلولزی بدون تسمه پرداخته شده است.

مشخصات و قیمت کولر سلولزی تبخیری انرژی مدل اقتصادی EC0550e

کولر سلولزی تبخیری انرژی مدل اقتصادی EC0550e

کولر سلولزی انرژی به عنوان نخستین کولر سلولزی کشور و دارای گواهینامه استاندارد اروپا (CE) شناخته می شود که عملکرد آن به نسبت به کولر پوشالی بهتر است. کولر سلولزی تبخیری انرژی مدل اقتصادی EC0550e تا شرایط دمای محیطی 40 درجه سانتی‌گراد را می تواند پاسخگو باشد و این در حالی است که کولر پوشالی حداکثر می تواند برای شرایط دمایی 37 درجه مناسب باشد.

با توجه به این عملکرد کولر سلولزی تبخیری انرژی مدل اقتصادی EC0550e در خنک کردن محیط بهتر است در نتیجه می توان از دور کند استفاده کرد که در این صورت مصرف برق کاهش می یابد.  ضمن این‌ که در کولر های سلولزی برخلاف کولر های پوشالی انتقال باکتری‌ ها مضر تنفسی بسیار کاهش یافته و هوای سالم‌تری تامین می‌شود اگرچه از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند

قیمت کولر سلولزی تبخیری انرژی مدل اقتصادی EC0550e

حجم کولر

5500

جنس بدنه:

گالوانیزه

دهانه خروجی باد

 485×482

میزان ورودی آب

1/4 اینچ

ولتاژ ورودی برق

220

بیشینه قدرت باد دهی

6460 متر مکعب در ساعت

سایر امکانات

 سیستم جلوگیری از برق گرفتگی (RCCB)، هوادهی از بغل و کلید قطع دو قطب

قیمت

8 میلیون و 404 هزار تومان

 

قیمت کولر آبی سلولزی 7500 انرژی مدل پالا

کولر تبخیری سلولزی انرژی سری پالا مدل EC0750

مشخصات و قیمت کولر آبی سلولزی 7500 انرژی مدل پالا در این بخش با توجه به درخواست مخاطبان تهیه شده که این مدل از نوع سلولزی بوده و بدنه آن از جنس گالوانیزه است.

قیمت کولر آبی سلولزی 7500 انرژی مدل پالا

حجم کولر

7500

جنس بدنه:

گالوانیزه

دهانه خروجی باد

۴۸۲ × ۴۸۵

میزان ورودی آب

۴۴۲۰۰

ولتاژ ورودی برق

220

ابعاد

۱۱۱۰x۹۰۰x۹۰۰ سانتی‌متر

نوع

سلولزی

قیمت

14.990.000 تومان

 

قیمت کولر آبی ۳۲۰۰ جنرال شرق

قیمت کولر آبی ۳۲۰۰ جنرال شرق 

کولر آبی جنرال شرق مدل G3200 دارای پروانه یکپارچه است و به همین دلیل لرزش و صدای کمی را تولید می کند.بدنه از جنس ورق گالوانیزه بوده که در برابر زنگ زدگی مقاوم است.

قیمت کولر آبی ۳۲۰۰ جنرال شرق 

حجم کولر

3000

جنس بدنه

گالوانیزه

سایر امکانات

 سیستم جدید آبرسانی و  پوشال از جنس پلاستیک

میزان ورودی آب

۴۴۲۰۰

وزن

40

حداکثر قدرت باددهی

۳۱۵۰

قدرت پمپ

1.60

قیمت

1.850.000 تومان

 

مشخصات و قیمت کولر آبی آبسال مدل AC70

 

مشخصات و قیمت کولر آبی آبسال مدل AC70

اگر به دنبال قیمت و مشخصات یک کولر آبی خوب هستید پیشنهاد ما به شما کولر آبی آبسال مدل AC70 است که به دلیل یکپارچه بودن پروانه و بالانس شدن آن توسط دستگاههای تمام اتوماتیک مانع از بروز لرزش پروانه و صدا در حین کار می شود. شرکت آبسال  اقدام به طراحی و ساخت نگهدارنده پوشال از جنس پلاستیک کرده  که از مزایای آن می توان از سهولت نصب و خطرات احتمالی آسیب دیدن دست سرویس کار نام برد.

بدنه و قسمتهای فلزی کولر آبی آبسال مدل AC70 از جنس ورق گالوانیزه تولید شده و با لایه ضخیمی از رنگ مخصوص کولر آبی پوشش داده شده است که در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم  است.

قیمت کولر آبی آبسال مدل AC70

حجم کولر

7000

جنس بدنه

گالوانیزه

سایر امکانات

توان 890 واتی

میزان ورودی آب

1/4 اینچ

وزن

40

حداکثر قدرت باد دهی

8350 متر مکعب در ساعت

قدرت پمپ

1.60 HP

قیمت

6.240.000 تومان

 

مشخصات و قیمت کولر آبی آزمایش مدل AZ-5500

 

کیفیت کولر آبی آزمایش

اگر بخواهیم در مورد کیفیت کولر آبی آزمایش صحبت کنیم در ابتدا باید اطلاعاتی در خصوص شرکت آزمایش ارائه دهیم که البته بسیاری با این برند آشنایی دارند. شرکت آزمایش به عنوان یکی از شرکت‌های برتر ایران در زمینه تولید کولر های آبی شناخته می شود. کولر آبی آزمایش مدل AZ-5500 برای ایمنی بیشتر مجهز به به کلید حفاظت از جان (RCCB) است و با الکتروموتور 220 ولت و الکترو پمپ 220 ولت و با رنگ مخصوص کولر آبی الکترواستاتیک و مقاوم در برابر اشعه (UV) در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

کیفیت کولر آبی آزمایش مورد تایید بسیاری از مشتریان ایرانی بوده که بهتر است برای عملکرد بهتر آن و خنک کنندگی بیشتر از سایبان کمک بگیرید.

 

مشخصات و قیمت کولر آبی آزمایش مدل AZ-5500

حجم کولر

5500

جنس بدنه

گالوانیزه

سایر امکانات

 سیستم آبرسانی جدید و بروز،  دارای موتور موتوژن با راندمان بالا CRS و دارای سیستم آبرسانی جدید و بروز

میزان ورودی آب

1/4 اینچ

قدرت موتور

5/5 اسب بخار

حداکثر قدرت باد دهی

5800 متر مکعب در ساعت

قدرت پمپ

1.60 HP

قیمت

4.850.000 تومان

قیمت و مشخصات کولر آبی برفاب مدل BF2

کولر آبی برفاب مدل BF2

کولر آبی برفاب مدل BF2 با حجم کولر 2800 به فروش می رسد و از امکانات می توان به موتور الکتروژن و الکترو پمپ الکتروژن اشاره کرد.

کولر آبی برفاب مدل BF2

حجم کولر

2800

جنس بدنه

گالوانیزه

سایر امکانات

دارای موتور الکتروژن و الکترو پمپ الکتروژن

میزان ولتاژ ورودی برق

220

قدرت موتور

1.8 اسب بخار

حداکثر قدرت باد دهی

1800 متر مکعب در ساعت

قدرت پمپ

1.60 HP

قیمت

1.890.000 تومان

 

قیمت کولر آبی بالکنی آبسال مدل AC58

قیمت کولر آبی بالکنی آبسال مدل AC58

در این بخش مشخصات وقیمت کولر آبی بالکنی آبسال مدل AC58 فراهم شده که اگر به دنبال مدل های بالکنی و یا قیمت کولر آبی دریچه بالا هستید و حدود 5 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته اید می توانید به سراغ این مدل بروید.

 قیمت کولر آبی بالکنی آبسال مدل AC58

حجم کولر

2800

جنس بدنه

گالوانیزه

سایر امکانات

سیستم آبرسانی جدید
پروانه یکنواخت
پوشال ها با ضخامت یکسان در تمام سطوح

ظرفیت هوادهی

3900 CFM

توان مصرفی

690 V

محل استفاده

بالکن، دریچه از بالا

نوع

پوشالی

قیمت

5.000.000 تومان

 

قیمت کولر آبی ۴۰۰۰ آبسال AC40

قیمت کولر آبی ۴۰۰۰ آبسال AC40

 مشخصات و قیمت کولر آبی ۴۰۰۰ آبسال AC40 برای راحتی مشتریان گردآوری شده است تا با خیالی راحت به بازار بروند و خرید مطمئن تری داشته باشند.

قیمت کولر آبی ۴۰۰۰ آبسال AC40

حجم کولر

3500

جنس بدنه

گالوانیزه

قدرت موتور

۴۴۱۹۹

سایر امکانات

افزایش بازده خنکی کولر

ریختن آب بر روی الکتروموتور

سیستم جدید آبرسانی

حداکثر قدرت باددهی

5990

میزان ورودی آب

44200

نوع

نگهدارنده پوشال از جنس پلاستیک

قیمت

4.985.000 تومان

کولر آبی نمونه مدل 3500

بدنه کولر آبی نمونه مدل 3500 از جنس ورق گالوانیزه با پوشش 19میکرون است که در برابر زنگ زدگی مقاوم است و وزنی برابر 50 کیلوگرم دارد.

کولر آبی نمونه مدل 3500

حجم کولر

3500

جنس بدنه

ورق گالوانیزه با پوشش 19میکرون

وزن

50 کیلوگرم

ولتاژ

220

هوادهی

2600 فوت مکعب در دقیقه

جریان مصرفی

2.6 آمپر

قدرت الکتروموتور

1.3

قیمت

ناموجود

 

کلام آخر

فصل گرما فرا رسیده و بسیاری از افراد در تکاپو خرید انواع وسایل خنک کننده مانند کولر هستند. در مطلب راهنمای خرید کولر آبی تلاش شده تا به تمامی نکات پرداخته شود و به سوال مخاطبان پاسخ دهیم.  مواردی مانند قیمت کولر آبی دریچه بالا و قیمت کولر آبی گیربکسی یا قیمت کولر آبی هیبریدی بارها از سوی مخاطبان مطرح شده که با یک جستجوی ساده می توانید مدل مورد نظر خود را پیدا کنید.

در صورت استفاده از مدل های معرفی شده می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 انتهای پیام/

نظر شما چیست؟