سری جدید ساندبار Sonos
اخبار لوازم خانگی

افشا عکس سری جدید ساندبار Sonos برای اولین بار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه ای از عکس های سری جدید ساندبار Sonos افشا پیدا کرده است که انتظار می ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه ای از عکس های سری جدید ساندبار Sonos افشا پیدا کرده است که انتظار می رود با قیمتی معادل 249 دلار به بازار عرضه می شود. کمپانی Sonos در حال حاضر بر روی دستیار صوتی خود کار می کند.

سری جدید ساندبار Sonos

ماه گذشته گزارشی توسط The Verge منتشر شد مبنی بر این که سری جدید ساندبار Sonos با عنوان Fury به بازار عرضه خواهد شد. این نشریه از آن زمان گزارش داده است که محصول نهایی با نام Sonos Ray شناخته خواهد شد.

سری جدید ساندبار Sonos

یکی از کاربران توییتر SnoopyTech اکنون مجموعه‌ ای از عکس‌ های تبلیغاتی این ساندبار را افشا کرده است که طراحی و پورت‌ های Sonos Ray را نشان می‌ دهد همانطور که در عکس می بینید فقط دارای پورت های اترنت و نوری است.

سری جدید ساندبار Sonos

ویژگی منحصر به فرد سری جدید ساندبار Sonos این است که می توان از آن به عنوان بلندگو های کمکی و فراگیر همراه با دیگر ساندبار Sonos استفاده کرد. در حالت فراگیر زمانی که ساندبار ها با Sonos Arc جفت شود، Ray از Dolby Atmos پشتیبانی خواهد کرد. لازم به ذکر است که در حالت مستقل فقط از Dolby Digital پشتیبانی می کند.

ساندبار Sonos Ray در رنگ‌ های سیاه و سفید عرضه خواهد شد و انتظار می‌ رود قیمت آن ۲۴۹ دلار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟