اخبار لوازم خانگی

یخچال فریزر ساید بای ساید رویال الکترواستیل چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیش از 50 سال است که از فعالیت برند الکترواستیل در عرصه لوازم برودتی و یخچال ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیش از 50 سال است که از فعالیت برند الکترواستیل در عرصه لوازم برودتی و یخچال فریزر می گذرد و سهم عمده ای از این بازار را به خود اختصاص داده است. تنوع یخچال فریزرهای این برند ایرانی بسیار بالا بوده و شامل انواع ساید بای ساید، توکار، دوقلو و کمبی می شود که در این بخش به بررسی یکی از مدل های محبوب این شرکت با عنوان یخچال فریزر ساید بای ساید رویال الکترواستیل  می پردازیم.

  • مشخصات و قیمت ساید الکترواستیل مدل رویال
  • درباره الکترواستیل

مشخصات و قیمت ساید الکترواستیل مدل رویال

یخچال فریزر ساید بای ساید رویال الکترواستیل به دلیل برخورداری از طراحی مدرن و امکانات بالا مورد توجه قرار گرفته است که در دو رنگ سفید چرمی و تیتانیومی موجود است که برای خرید نسخه تیتانیومی باید پول بیشتری پرداخت کنید. این مدل با برچسب انرژی A  به فروش می رسد و به همین دلیل می توان گفت که رده نسخه های کم مصرف بازار قرار می گیرد. بررسی مشخصات و قیمت ساید الکترواستیل مدل رویال در راستای راهنمایی بهتر مشتریان انجام شده تا انتخاب صحیح تری داشته باشند.

مشخصات و قیمت ساید الکترواستیل مدل رویال درباره الکترواستیل

این محصول الکترواستیل مجهز به کندانسور مخفی بوده و بسیار کم صدا است و از امکاناتی مانند یخساز اتوماتیک سه حالته، گردش هوای دوگانه، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک، لاستیک دور درب ضد باکتری، سیستم برودتی یکنواخت در تمامی طبقات یخچال و .. بهره می برد که آن را تبدیل به یک یخچال فریزر پیشرفته و به روز کرده است. برای اطلاع از مشخصات و قیمت ساید الکترواستیل مدل رویال در ادامه با ما همراه شوید.

ساید الکترواستیل مدل رویال

حجم کل یخچال:525 لیتر
رنگ بندیسفید چرمی و تیتانیوم
نوع کندانسورمخفی و کم صدا
بدون برفکبله
رتبه مصرف انرژی

A

آب سرد کن

دارد

سایر امکانات

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک، گردش هوای دوگانه، یخساز اتوماتیک سه حالته، آب سردکن اتوماتیک، سیستم برودتی یکنواخت در تمامی طبقات یخچال، سطوح داخلی آنتی باکتریال، سیستم سرمایش و انجماد سریع، صفحه نمایش هوشمند لمسی، لاستیک دور درب ضد باکتری، جریان هوای خنک چندگانه، سیستم کنترل الکترونیکی، سیستم مصرف اقتصادی، لامپ LED، درب بار، فیلتر تصفیه آب

قیمت

تیتانیوم: 28.950.000 تومان

سفید چرمی: 28.270.000 تومان

درباره الکترواستیل

یخچال فریزر ساید بای ساید رویال الکترواستیل چه امکاناتی دارد؟

الکترواستیل یکی از قدیمی ترین فعالین بخش یخچال فریزر و وسایل برودتی است و جزو معدود شرکت هایی است که دارای اداره مستقل مهندسی و R&D بوده و به همین دلیل توانسته تا اختراعات زیادی را در بخش تولید لوازم خانگی به ثبت برساند. این برند مدل های مختلفی از یخچال فریزر مانند دوقلو، بالا و پایین، ساید بای ساید و … را تولید می کند و در این بخش تنها به معرفی یکی از تولیدات این شرکت یعنی یخچال فریزر ساید بای ساید رویال الکترواستیل بسنده شده است.

یخچال فریزر ساید بای ساید رویال الکترواستیل چه امکاناتی دارد؟

جالب است بدانید که این برند ایرانی تنها دارنده مجوز آزمایشگاه اکرودیته صنعتی و خانگی در شرق کشور است که آن را به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تجهیز کرده است و به همین دلیل فعالیت گسترده آن در زمینه اختراع و معرفی فناوری های جدید به این صنعت جای تعجب ندارد.

مشخصات و قیمت ساید الکترواستیل مدل رویال درباره الکترواستیل

دسته بندی محصولات الکترو استیل شامل سه بخش کلی محصولات خانگی، فروشگاهی و صنعتی می شود که هر کدام از بخش ها مدل های متنوعی دارند و تمرکز در این مطلب بیشتر بر روی محصولات خانگی این شرکت است. در صورتی که تمایل دارید تا در مورد این برند اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید نگاهی به مطلب زیر بیندازید.

در همین رابطه بخوانید:

لوازم خانگی الکترواستیل ساخت کجاست ؟ + ویدیو و مشخصات

سخن پایانی

شرکت های ایرانی با خروج شرکت های خارجی فرصت عرضه اندام پیدا کردند و طی سال های گذشته بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند اگرچه برندهایی مانند الکترواستیل سابقه طولانی در این بازار دارند و اکثر مردم با این برند آشنا هستند. در حال حاضر تمایل برای خرید کالای ایرانی زیاد شده و  بسیاری از مردم به دنبال خرید از برندهایی هستند که تجربه فراوانی در این حوزه داشته و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن هستند. در بخش معرفی لوازم خانگی ایرانی تلاش شده تا اطلاعات بیشتری از محصولات برندها در اختیار مخاطبان قرار دهیم تا با دیدی باز به بازار بروند و محصولاتی متناسب با احتیاجات خود پیدا کنند.

در صورت استفاده از مدل معرفی شده می توانید با اشتراک گذاشتن نظرات و تجربیات خود به سایر مشتریان در هنگام خرید کمک کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟